Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Rimprenssa Ootko kokeillut syödä luumuja? Mulla ainakin ne helpotti ummetusta, samoin Gefilus mehut. Mulla on nyt taas päinvastaista...on ollut tosi löysä vatsa muutaman päivän. Miksi ei koskaan vois olla normaali tilanne? Aina joko ummetus tai sitten ihan löysä :D Ja nyt kun päästiin tämän...
  2. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    nöttiäinen Onnea tätäkin kautta, vaikka jo tuolla FB:n puolella kerkesin onnitellakkin =) Mua vaivaa ihan jumalattomat liitoskivut, yhtä tuskaa on viime päivät ollunna sen takia :/ Huomenna onneksi pääsen lääkärille =) Outiko 32+5
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mitä ootte mieltä, voiko käytettyjä tuttipulloja käyttää vauvalla? Sain kaverilta kassillisen hänen vauvansa vanhoja tuttipulloja yms. Toki ne on keitetty jne. mutta onko siltikään kovin hygieenistä antaa toisella vauvalla olleita? Lainasin anopilta yhden hyvän kirjan: " Hoivaa ja leiki...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Sain lääkärille ajan huomiseksi. Tuolla meidän neuvolassa, kun ei oo lääkäri paikalla kun kolmena päivänä viikossa. No mutta onneksi kuitenkin sain. Niin ja tukivyö mulla onkin, mutta ei siitä kyllä tunnu olevan apuja. Onneksi joku mainitsi, että jos on kovat liitoskivut, niin synnytys saattais...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ Helpottavaa kuulla, että muillakin samoja vaivoja. Mä en tiedä voiko lääkäri tälle ees mitään sen kummempaa tehdä, kun sanoa vaan että on normaalia. Siksi mietinkin et oisko ihan turhaa siellä edes käydä. Toisaalta, mulle riittäisi jo se että se lääkäri sanoisi että " tää on normaalia"...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mun on kyllä pakko kohta soittaa neuvolaan, että pääsisin lääkärille. Nää mun kivut on yhtä tuskaa! En tiedä onko liitoskipuja, mutta ilmeisesti kyllä. Sattuu vaan niin ettei pysty tekemään mitään. Mikään asento ei ole hyvä. Mietin vaan että millähän mä pääsen sinne lääkäriin, ku meillä ei oo...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ilmeisesti nää mun kivut on sitten loppuraskauden liitoskipuja. On vaan oikeesti ihan todella kivuliaita. Kävely sattuu ihan kauheasti ja just kaikki asennon vaihdot tekee helkkarin kipeetä :| Ei puhettakaan että pystyis minkäänsortin liikuntaa harrastamaan.. Tekis kyllä toisaalta mieli...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kiitoksia tiedoista =) Mukava kuulla, että muillakin on vastaavaa, vaikka eihän tää mitenkään mukavaa olekaan! Mutta siis ettei ole ainoa joilla on näitä ihme kipuiluja. Itseä meinaa vaan aina välillä huolettaa se, mikä on normaalia ja mikä ei. outiko 32+4
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Nyt tulee vaan pikaista oma napaista juttua, kun ollaan edelleen anoppilassa enkä oikeen ehdi kauaa tässä koneella istua. Kaipaisin nyt vaan mielipiteitänne siitä, että mikähän mua oikeen vaivaa... Nyt on ollut pari päivää sellasta kipua alavatsalla tai sitten se kipu on ihan tuossa jalkojen...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Moikka! Minäkin ihan pikaisesti tulin käymään. Miehen pikkusisko tulee kohta mua hakemaan, kun meen sen asunnolle auttamaan muutossa. Jotain pientä pystyn tekemään siellä.. Eilen käytiin mun veljen luona Valkeakoskella ja samalla Ideaparkissa, shoppailin siellä n. 6tuntia ja nyt se tuntuu...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Minäkin katoin tuon Kätilöt ja itku tuli :) Tuo mies tuossa lopussa oli niin hellyttävä ja ihana, kun liikuttui niin isosti.. Mulla maha oikeen muuttaa muotoaan kun vauva liikkuu :D selvästi aina erottaa missä on pylly jne. Varsinkin nyt kun tietää että on raivotarjonnassa niin osaa paremmin...
  12. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mä joudun nyt valitettavasti perumaan sen huomisen :( Sain mahdollisuuden lähteä huomenna Valkeakoskelle moikkaamaan mun isoveljeä ja tämän kihlattua. Ei olla nähty moneen kuukauteen ja mielelläni sinne lähden, kun kyyti nyt kerta olisi. Meillä kun ei omaa autoa ole, niin harvoin tulee...
  13. O

    Kun mies pettää odotusaikana

    Minäkin olen niin ehdoton, että en voisi antaa anteeksi. Luottamusta on niin vaikeaa saada takaisin. Kokoajan epäilisin, koska pettää taas.. :/ Mutta jokainen tekee päätökset itse. Toki asiasta kannattaa keskustella ennenkun tekee päätöksiä suuntaan tai toiseen..
  14. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Ois kyllä kiva jos Halinalle pääsisitte, olisi niin kiva nähdä teidän pikkumies :) Ja toki katsotaan sitten sellanen tilava paikka meille, että mahtuu vaunutkin jne. Täältäkin nöttiäiselle onnea häihin=) Outiko 32+0 poks!
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täälläkin on esimaitoa tullut jo kuukauden verran. Varsinkin aina seksiä harrastaessa rupee oikeen kunnolla valumaan. Lakanat on sitten ihan märkänä maidosta :D Hilla-80: Minäkään en ole juuri yhtään noin pientä hankkinut. Kuulemani mukaan ne jää useimmiten niin vähälle käytölle, että...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Tervetuloa uusille :) Kiva saada uutta porukkaa tänne vielä näin "loppumetreillä" Ihanaa, kun satoi äsken vähäsen vettä. On ollut niin tukala olo, kun ilma tunkkainen :/ Mie luulen, että vaikka mun laskettuaika onkin heinäkuussa, niin elokuulle menee kuitenkin ennenkun lähtö tulee...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Aniit ihana tuo teidänkin kehto, nyt vasta sain kuvan auki. Mulla tosiaan tulee noita harjoitus supistuksia aika paljonkin nykyään, mutta onneksi ne ei sillee satu =) kikka Mitkäs viikot sulla nyt olikaan? Mietin siis tuota painoarvio asiaa. Mulla oli sillon 28+0 viikoilla arvio 1250g ja...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    tinuli71 Eli nythän meillä on menossa juuri se 32. raskausviikko ja huomenna alkaa 33. Kun on 32 viikkoa täynnä niin käynnistyy 33. viikko..=) Sekava selitys mut toivottavasti tajusit :D Mandy ihana kehto =) outiko 31+6
  19. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Täälläkin käyty tänään neuvolassa. Kuulumiset lyhyesti: Rv 31+6 Painon muutos/vko: 250g ( yhteensä tullut 8kg) RR: 126/84 Pissa: Puhdas Turvotus: - Sf-mitta: 31cm Syke: 143 Liikkeet: ++ Tarjonta: RT (edelleenkin..) Outiko 31+6
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Elikäs juuri tulin neuvolasta ja kaikki oli oikein hyvin. Tässä lyhyesti: RV 31+6 Painon muutos/ vko: 250g (yhteensä tullut 8 kiloa) Turvotus: - RR: 126/84 B-Hb: 130 Syke: 143 Tarjonta: Raivotarjonta ( edelleenkin..) Liikkeet: ++ Sf-mitta: 31 Vauvan syntymäpainoarvio: 3600g Tuo...

Yhteistyössä