Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ: Mäkään en uskalla hiiskua nimi-ideoista vielä yhtään. Ei olla kyllä vielä nimiä varmuudella päätettykään, mutta kuitenkin. Eikä meillä oo kummejakaan vielä mietittynä. Sitten vasta kun saan terveen lapsen rinnalleni niin uskallan alkaa miettiä noita asioita. En tiedä miksi, mutta mä...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ: Ei oo ollut. Sain kesällä 2006 yhden kohtauksen, joka ei ollut millään tavoin ns. tavallinen epilepsiakohtaus vaan sellanen mihin ei eka lääkäritkään osanneet oikeen sanoa mitään. Taju kankaalla menin pitkin kaupunkia, mistään ei mitään muistikuvaa, mutta onneksi mut löydettiin...
  3. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Näin viime yönä unta että saitte poikavauvan :) Ei muuta tälläkertaa :D outiko 35+6
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mulla on ens torstaina synnytystapa-arvio yms. tuolla äitiyspolilla. En oikeestaan ees tiiä että miks mulle tehään se :o Normaalistihan tää viimenen lääkärikäynti ois tuolla neuvolassa, mutta koska mulla on se epilepsialääkitys, niin tehdään sitten keskussairaalassa. Mutta eikai nyt epilepsian...
  5. O

    Rantamuoti ja raskaus

    Mulla on nyt menossa 36. raskausviikko ja oon ollut rannalla tuubitopissa ja sitten ihan tavallisessa topissa. Joskus oon laittanut myös bikinien yläosan, vaikka ahdashan se jo alkaa olla :/ Ja alaosana mulla on yleensä hame..pari kertaa ollut bikinien alaosakin..
  6. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Hitsit, sulla alkaa käydä viikot (ja päivät) vähiin :) Tässä alkaa jo jänskättää. Mulla on vielä kuukausi laskettuun aikaan :headwall: outiko 35+5
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaz Niinhän se varmastikin on. Vauva joutunut 9 kuukautta tekemään just niinku äippä tahtoo, niin nyt on sitten sen vuoro olla "pomo" :D
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    äippä1977: Kiitos tiedosta :) Jospa minäkin sen sitten saan normaalina palkkapäivänä 15. 7 =) Ai niin, tänään mulla on tasan kuukausi laskettuun aikaan =)
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täällä taas jo muutama tunti oltu hereillä. Ihanata, kun on (vielä ainakin) suht viileä ilma =) Ei helteissä mitään vikaa ois, jos tilanne ois "normaali". Mutta kun kantaa matkassaan tämmöstä n. 3 kiloista lisäpunttia niin kyllä se vähän jo hiottaa :D Hei, tietääkö kukaan, että millonkahan...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mandy81 Juu, täälläkin on maitoa tullut jo oikeen urakalla. Oon jo liivinsuojia harkinnut :D Ihanaa, kun satoi vettä. Täällä on ollut niin tuskaisen kuuma, että huh huh! Nyt en jaksa kirjoitella enempää..huomiseen! outiko 35+4
  11. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Mie muuten näin sinut perjantai-iltana, kun istuttiin miehen kanssa Mempparin terassilla. Kävelit siitä ohitse kavereittesi kanssa =) Mut en kehdannut alkaa huutamaan sieltä sulle :D Huh huh tätä hellettä.. outiko 35+4
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täälläkin merkkaillaan, että luettu on. Ja nyt ulos, kun täällä sisällä ei vaan voi olla, kun on niin kuuma! outiko 35+4
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kaveri sitten houkutteli mut taas rantsuun ja siellä taas nahkaani kärvensin melkein 3 tuntia :D Nyt oli rasvaus kunnossa, joten en palanut. Alkaa olla tämäkin mamma ruskettunut vihdoin :) Kahlasin myös järvessä. Aurinkoista päivää kaikille, muistakaa juoda B) outiko 35+3
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Lauantaita :) Viihdyin eilen sitten rannalla 3 tuntia ja arvatkaapa paloinko :D Mä yleensä en pala ollenkaan, mutta ehkä toi aurinko oli tavallista kuumempi tai jotain. Mulla oli bikinien yläosa ja hame päällä. Nyt on selkä ihan punanen, samoin maha (vauva raukka..) ja jalat. Tosi great...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Moikka =) Mandy81 Toi on kyllä tosi ikävä juttu, että sulla ei oo sitä lääkäriä ollenkaan. Jotenkin tosi tyhmästi järkätty homma. Eikö ne ois sitten voinut esim. tänne keskustaan tms. antaa sen ajan, kun kerran siellä ollaan kiinni :( Mä lähden tuossa puolenpäivän jälkeen kaverini kanssa...
  16. O

    Saunalahden kännykkälasku,miten kauan menee ennenkuin sulkevat liittymän?

    Kannattaa soittaa aspaan ja tehdä uusi maksusopimus. Muuten todennäköisesti menee kiinni, koska alkuperäisestä eräpäivästä noin kauan.
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    BB mullakin on vähän sellasta, että toisinaan kova ummetus mutta toisinaan ihan sellasta ripuli-löysää. Tiiä sitten mistä johtuu. Nännit on suurentunut tosi paljon ja tummentunut, samoin kun koko nännipiha. Aiemmin mulla oli melko vaalee toi nännipiha, mutta nyt on tosi tumma. Nännipiha on...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Aniit: Voi kun mäkin tykkäisin käydä mattopyykillä, se on musta jotenkin niin ihanaa kesässä :) Mutta en uskalla, kun saisin siitäkin varmaan ihan jumalattomat liitoskivut. En uskalla oikeen tehä mitään rasittavaa, kun viimeksi sillon siivoamisen jälkeen ne kivut tuli niin pahana ettei...
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Sain just kuulla, että yks kaveri oli saanut vauvan viime viikolla. Sillä oli laskettuaika pari viikkoa mua ennen eli 14.7. Se oli käynyt lääkärissä pari päivää ennen synnytystä ja oli tehty vauvan senhetkinen painoarvio mikä oli n.2500g. No tosiaan, sille oli tullut kovia kipuja yms. pari...

Yhteistyössä