Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Täällä taas yksi aamuvirkku. En mä vaan saa nukutuksi. Kaiken lisäksi tuo aamuaurinko porottaa suoraan makuuhuoneen ikkunasta. Meillä on kyllä pimennysverho, mutta se mitään auta! Viime yönä taas supisteli kovasti. Ja niin tuntuu tekevän nytkin. On jo sillee vähän kipeitäkin...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ: Lähtöpainosta ennen raskautta..
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Painoa mulle tullut nyt yhteensä 9 kiloa. Tavoitteena oli ettei menis yli 10kg, mutta menee varmasti, koska en mä pysty enää liikkumaan juuri yhtään, mutta jäätelö ja karkit maistuu. Herranjestas mikä ukonilma tänne Jyväskylään tuli. Ihan paniikissa oon täällä yksin kotona :o outiko 35+0
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Liikkeistä Täällä liikkeet on paljon tasasempia ja voimakkaampia kuin ennen. Aiemmin oli sellasta nopeeta tykitystä ja nyt sellasta rauhallisempaa. Hitsi, vois kai sitä syödäkin tänään jotain...meinaa unohtua, kun kesällä ei oikeen ruoka sillee maistu..mutta täytyy lähtee lämmittää vaikka...
  5. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Oih, siellä ollaan jo "täysiaikaisia" Ihanaa :heart: Eihän sitä tiiä millonka se pikkunen sieltä päättää tulla =) Täällä vietetään ekaa äippäloma päivää. Eilen loppui kesäloma, joten eipä tää nyt ihmeemmältä tunnu. Vähän meinaa olla aika pitkä, joten jos on jotakin miittinkiä...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta täältäkin! On taas ajoissa herätty.. kikka: Kyllä niitä myydään erikseen. Varmaan aika monessakin lastentarvike liikkeessä. Itse ostin omani netistä, Lelumaan verkkokaupasta, hintaan 13,95 eur. http://www.lelumaa.fi/pinnas%C3%A4ngyn_verhoteline/ora_pr_3053330533.html Sitten ostin...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ok, kiitos kommenteista. Ei siis tarvi stressata sf-mitasta. Mitähän stressattavaa sitä seuraavaksi keksii :laugh: Välillä tuntuu, että mulle tulee joka päivä joku uusi panikoimisen aihe mieleen :whistle: Mutta onneksi täällä on ihmisiä joilta saa myötätuntoa ja apua :heart: Tänään on...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ Juu en todellakaan ilman vessaa viittä tuntia :laugh: Kävin kolme kertaa vessassa tuon reissun aikana. Yllättävän hankala kyllä löytää kaupungilta sellasia paikkoja missä vois käydä vessassa ilman että tarvii maksaa. Ja en oo vielä ostanut niitä liivejä..pitäs kyllä tosissaanki alkaa...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ilmeisesti oli tosiaan virheellinen se aamuinen pissatikku, koska ei oo enää uudestaan antanu niin hurjaa tulosta. Ehdin jo pelästyä. Olin kaupungilla sitten 5 tuntia. KÄvin parturissa ja sitten näin yhtä kaveria. Sitten jumituin vielä kauppoihin, mutta en mitään vaatteita löytänyt. Ei sitä...

Yhteistyössä