Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ilmeisesti se olikin sitten väärä hälytys, koska tein uuden testin ja se oli ihan puhdas :o En nyt soita sinne, mutta jos tulee vielä uudestaan tollanen niin sitten varmasti...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hei, nyt tarttisin joltakulta apua/mielipidettä. Kävin äsken pissalla ja tein sitten samalla sen liuskatestin niinku joka päivä, kun pitää proteiineja seurailla. Se oli ihan ok MUTTA! Se glukoosi kohta meni samantien ihan ruskeeks eli siihen +4 kohtaan! Mitä se tarkottaa ja pitäsköhän...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ Kiva että löytyi mieluinen hame. Se on todennäkösesti sama, kun mikä mullakin on. ( Takataskut sellaset läpälliset..) Mä pidän alla yleensä legginssejä, kun on aika lyhyt kuitenkin.. Varsinkin näille mun "sulosäärille" :D
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mandy81 Mäkin oon miettinyt että toivottavasti ei rallien aikaan synny vauva. Mutta toisaalta, uskon kyllä että sinne synnärille tulee kuitenkin lähdettyä niin hyvissäajoin, että ei ruuhkat haittaa :D Niin ja puuhamatto on hankittuna täällä :) sissihullu82: Ei hyvänen aika! Eikö tuolle...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mandy81 Minä sain oman Manducani tänään ja se on kyllä ihana :) Uskon että se on kyllä kannattava ostos ja pitkäikäinen. No ei onneksi mee kauaa, kun päästään sitten sitä testailemaan oikein kunnolla :) Mä oon miettinyt, että en ehkä hankikaan ollenkaan kantoliinaa, nyt kun on toi manduca...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    kikka89 Voi kurjuus :hug: Pitäisköhän sun sanoa miehellesi, että olet ajatellut että voisitte ainakin pitää pientä taukoa, jollei jopa erota. Ehkä mies ei nää /tajua miten paha sun on oikeasti olla. Ehkä se, että kerrot hänellekkin ajatelleesi eroa, avaisi hänen silmät asioille. Neuvoisin...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Eli taas on neuvolassa käyty ja tässä tiivistetysti kuulumiset: RV 34+5 Painon muutos/vko: 377g Turvotus: - RR: 124/94 ja 123/86 U-prot.: + U-gluk.: - B-Hb: 116 ( viimeksi 130!) Sf-mitta: 34cm Syke: 140 Liikkeet: ++ Tarjonta: Rt Että semmoista. Rautaa joudun alkaa syömään ja...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    pekunalle Voi kun kuulostaa kurjalle. Mua sitten ärsyttää, kun aikuiset ihmiset eivät osaa humalassa käyttäytyä lasten nähden :( Ja tollasella tyhmällä käytöksellä sitten pilaa toisten juhannuksen :/ Me tultiin justiinsa kotia juhannuksen vietosta. Oltiin mun vanhempien luona. Juhannus...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Täältäkin hyvää juhannusta kaikille mammoille =) outiko 34+1
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Miehen sukupuolitoiveista Täällä ihan selvästikin mies haluaisi poikaa. On jo suunnitellut miten opettaa poikaa soittamaan rumpuja ja meinas jo autoradankin hankkia. Oon sitten koittanut palautella sitä maan pinnalle sanomalla, että ihan yhtä hyvin voi olla tyttökkin. Ja onhan se mies sitten...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    aurora81 Ompas ikävää, jos isoa masua päivitellään :( Mullakin on iso maha, mutta oon saanut osakseni ainoastaan kehuja siitä. Niin ja kiitos kaikille taas onnitteluista :flower: Käytiin miehen kanssa syömässä ja sain häneltä aivan älyttömän ihanan korun :heart: Hyvää yötä, huomiseen...
  12. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Hemuli80 H&M:llä ja OZ babyssa on ainakin kivoja äitiysvaatteita =)
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ: Joo, avioliiton syytä se varmasti on että on niin huono peruskunto :D Mä oon muuten alkanut pelkäämään sitä, että kun mulla nyt näemmä on tuo kunto noin "hyvä" niin miten mie jaksan synnyttää :laugh: Hirvittää, että jos sitä väsähtääkin ihan alkuunsa, niin mitäs sitten :/
  14. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Halinalle81 Täytyykin kattoa tarkasti se lehti, kunhan tulee :) Niitä syntyneitten kuvia on aina pakko bongailla :) outiko 34+0 poks
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ : Minäkin olen huomannut käteväksi nuo sukkanipsuttimet. Kun tuntuu että sukat aina kadottaa parinsa.. Soitin sinne neuvolaan ja sanoivat että se on aika tavallista että raskaudessa sykkeet nousee semmosen 10-15 normaali sykkeestä. Tuo meikäläisen 110 tuntuu vaan aika hurjalta...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kiitos onnitteluista =) Meilläkin on oikeestaan nyt kaikki tarvittava vauvaa varten hankittu. Eilen äiti oli ostanut kaks isoa säkkiä vaippojakin meille :D Sänkyyn en oo vielä laittanut muutakun pinnasuojan, patjan, päiväpeiton ja verhon. Lakanat ajattelin laittaa vasta sitten kun vauva tulee...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Täällä juhlitaan tänään synttäreitä, kun täytän neljännesvuosisadan :D (25v.) Sen kunniaksi näinkin sitten viime yönä unta, että tää vauvakin tahtoi syntyä samana päivänä kun äitinsä. Toivotaan nyt kuitenkin ettei ollut mikään enneuni, kun mielelläni pidän pikkuisen mahassa vielä...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    maria-s Tervetuloa joukkoon =) outiko 33+6
  19. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    En sitten ehtinyt sinne tapaamiseen, mikä harmittaa kyllä kovasti. Oisin niin kaivannut muitten mammojen seuraa. Toivottavasti teillä oli kivaa =) Mielelläni olisin ollut mukana.
  20. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    pusukalatar Täällä myös todella tuskallisia liitoskipuja. Mies saanut joskus jopa talutella mua, kun en oo pystynyt itsenäisesti kävelemään :/ Ja todella voimakkaitahan nuo kivut on. Kävin lääkärilläkin niitten takia, mutta eihän ne voi mitään tehdä noille. Kuulema synnytys lopettaa kivut...

Yhteistyössä