Hakutulokset

  1. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mullekin käy alkuviikosta sitten ma ja ti...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Te muut joilla on ollut kovia liitoskipuja, niin onko teillä myös sellasta tosi kovaa paineentunnetta alavatsalla? Mulla on sellasta ihan älyttömästi..tuntuu kun vauva painaisi jo tosi alas.. En sitten tiiä johtuuko se siitä että on raivotarjonnassa vai noista liitoskivuista vai mistä. Niin ja...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Verenpaine oli tänään onneks jo laskenut...alapaine noin 90 eli kyllä silti vielä koholla, mutta ei niin paha kun eilen. Edelleen pitää sitä tarkkailla. Kotiintulovaatteita en oo vielä päättänyt..en vauvalle enkä itsellenikään. Mutta onhan tässä vielä aikaa.. vaika toisaalta aika kuluu tosi...
  4. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Mä olisin kyllä ainakin kiinnostunut tulemaan! Ainoo vaan että toi 17.6 ei kyl sovi mulle, kun sillon on mun synttärit ja mennään miehen/kavereiden kaa sillon just syömään.. :/ Mutta joku muu päivä kyllä passaisi.. Outiko 33+0 Poks!
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    unikuu108 Kiitos linkkivinkeistä =) Mä toivon, että imetys onnistuisi, koska onhan se lapsen kannalta kaikkein parasta jos pystyisi imettämään mahd. pitkään :) Aika jännä juttu muuten, kun tänään lääkäri mittas kohdunpohjan korkeuden niin tulos oli 33cm. Viikko sitten kun terkkari mittas niin...
  6. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Halinalle81 Hyvää hääpäivää :) Meilläkin ois eka hääpäivä ens sunnuntaina eli 14.6. Sitten 17.6 onkin mun synttärit, 25v. tulee täyteen. Ei varmaankaan kyllä juhlita hääpäivää sen kummemmin, enkä minä synttäreitäkään. Käydään varmaan jossain syömässä.. Mä kävin tänään lääkärissä noitten...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaz: Tottakai saa :)
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Lääkäri sanoi, että liitoskipuihin voi ottaa panadolia ja sitten kuulema tukivyö auttaa joitakin. Mulla on se tukivyö ja voisin ottaakin sen taas käyttöön, jos siitä edes pieni helpotus tähän olotilaan olisi. Ei oo nimiä vielä täälläkään päätetty..jotenkin tuntuu, että sitten vasta, kun sen...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Moikka! Kävin tänään sitten siellä lääkärissä ja mun verenpaineet on aika korkeella :/ Tai siis alapaine joka on lähemmäs 100! Tästä syystä joudun nyt "tarkkailuun" eli täytyy päivittäin käydä terveyskeskuksessa mittaamassa verenpaine ( omaa mittaria kun ei oo). Lisäksi sain paketillisen...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Imetyksestä Jos kaikki menee hyvin eli siis imetys ylipäätänsä onnistuu, niin mä aijon imettää ainakin vuoden..ehkä pidempäänkin :) outiko 32+6

Yhteistyössä