Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Baby butterfly Jos sulla ois liitoskipuja niin varmasti tietäisit sen. Nimimerkillä kokemusta on ja ne on suoraan sanoen yhtä hel*ettiä! Tietysti voi kai niitä olla sellasia lievempiäkin, mutta itselläni ne on ollut ihan kauheita. Kävely todella vaikeeta, ei pysty normaalisti liikkumaan vaan...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Joo no toivotaan tosiaan että on ihan normaalia raskauden tässä vaiheessa tuo korkea verenpaine ja pulssi. Kiitos neuvoista =) Tilasin just vauvalle sen Manducan kantorepun kun oon kuullu kehuttavan sitä paljon ja oon nähnyt käytännössäkin sen ja tuntuu tosiaan olevan tosi hyvä. Varsinkin kun...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Soitin mä aamulla neuvolaan ja sieltä sanottiin että jos verenpaine toistuvasti korkea (alapaine n.90) ja/tai jos pissassa proteiineja niin heti soitto äitiyspolille. Mutta en tuosta pulssi asiasta kysynyt, kun se ilmeni vasta myöhemmin tänään. Olen nyt käymässä meidän porukoilla ja kävin...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hei, onko teillä muilla ollut ongelmana korkea syke? Ihan siis leposyke. Mulla on nyt ollut muutamana päivänä leposyke noin 90! Onkohan vaarallista :o Hiukan rupee itteä pelottaa, varsinkin kun toi verenpainekin on korkee. Alapaine noin 87-90 :/ outiko 33+5
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Täällä oltu hereillä taas jo 4:30 lähtien :D Mies lähti äsken työreissulle Joensuuhun. Onneksi ei oo siellä kun yhden yön, muuten tulis kauhee ikävä jo. Mä itse lähden kohta porukoilleni, kun en jaksa olla yksin kotonakaan. Asuvat n. 45km päässä täältä Jkl:stä joten ei oo onneks...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Iinaz Mulla on se farkkuhame ( mamalicious) vähän erilainen, kun toi mikä tossa sun kuvassa. On mulla sitten lisäksi vielä muutama muukin mammahame. On ote lipsunut ihan kokonaan noitten äitiysvaatteiden kanssa :/ Mietinkin, että pitää kyllä hankkia useempi lapsi, kun noita odotusvaatteita on...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ Mä oon ostanut kaks äitiysfarkkuhametta. Toinen on H&M:ltä, maksoi 29,90 eur ja toinen on Oz babysta ( Mamalicious mallistosta) hinta 34.90 eur.
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kiitos onnitteluista =) Mentiin miehen kanssa katselemaan meille uutta sohvaa, tarkoitus oli ihan vaan katella, mutta kaupat jo tehtiin sitten :p Löytyi tosi ihanan muhkea sellanen kulmasohva, jossa on kaks sellasta mekanismia millä saa jaloille sellaset tuet. Kotiteatterisohva kai se on...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Täällä tosiaan on vietetty tänään ekaa hääpäivää :heart: Vuosi on kyllä kulunut tosi äkkiä. Viime yönä täälläkin oli ihan jumalaton ukonilma :( Ja mä pelkään sitä kuollakseni. Tai siis mä pelkään sitä jos joudun olemaan ulkona. Eilen oltiin miehen kaa baarissa ja lähdettiin...
  10. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Minäkin pääsen melko suurella todennäköisyydellä tulemaan :) Joudun tulemaan pyörällä, mutta onneks teille ei täältä oo kovin pitkä matka. Ai niin, oltiin tänään synnytysvalmennuksessa ja sain samalla ihastella sun kuvituksia =) outiko 33+3
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    BB Onnea rouviintumisesta =) Meillä on huomenna eka hääpäivä :heart: Käytiin tänään synnytysvalmennuksessa, oli mun mielestä aika tylsä kaksituntinen, mutta ihan ok noin niinku muuten :) Ainakin tiedän nyt paremmin kivunlievityksistä yms. Mä tässä pähkäilen kokoajan että onkohan mun...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta! Tänään ois tarkotus mennä synnytysvalmennukseen. Vihdoinkin löytyi lauantai jolloin me keretään sinne. Mies tosin vielä nukkuu, kun oltiin eilen liikenteessä. No mutta onneksi se alkaa vasta klo 12. Nyt tulee äärimmäisen tyhmä kysymys, mutta onko spermassa proteiineja? Jaa...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mulle tuli vielä imetyksestä mieleen yksi kysymys teille, jotka jo tässä vaiheessa tiedätte, ettette halua imettää kun sen esim. 1-2 kuukautta. Niin onko teillä joku tietty syy siihen, että haluatte lopettaa imettämisen niin lyhyeen? En siis halua tuomita ketään, mutta kiinnostaisi vain tietää (...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huh, uhmasin kipujani ja uskaltauduin kaupungille shoppailemaan. Lähinnä etsin miehelle sitä hääpäivälahjaa, mutta kyllä mukaan tarttui muutakin :ashamed: Mikähän siinä on, että jos jotain tiettyä juttua lähtee ostamaan, niin ne ostokset ei ikinä jää siihen! No pähkäiltyäni ostin miehelle...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Suveon Onnea kamalan paljon :flower: Toivottavasti pikkuinen voi hyvin =) Täälläkin on raskausmyrkytys vaara olemassa kovien verenpaineiden yms. takia eli seurannassa ollaan. Mutta toivon kuitenkin ettei pikkuinen ihan vielä syntyisi. iinaZ Kiitos imetysliivivinkeistä taas. Mua jotenkin...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Ei olisi pitänyt tänään siivota niin rajusti. Tai no rajusti ja rajusti, mut imuroin ja pyyhin pölyjä lattialistoista yms. Nyt se sitten kostautui. En enää pääse omin avuin kävelemään, kun sattuu niin paljon. Mies taluttelee mua täällä, kun jotain mummoa. Se jo sanoikin, että pitäs varmaan...
  17. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mie mielelläni tuun tapaamiseen, jos vaan pääsen. Just nyt vaan tuntuu siltä että tilanteet vaihtelee päivittäin :/ En siis uskalla ihan varmaksi luvata.
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    iinaZ: Kiitos vinkeistä. Täytyy tosiaan panostaa noihin liiveihin, kun jo nyt meinaa selkä olla tosi kipee ja sitten vielä kun maito nousee näihin boobseihin, niin... :/ Ulkoisista muutoksista Mua ei oikeestaan mikään muu rassaa, kun se, että oon nykysin niin kömpelö. Ja näitten...
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Jeppis84: Mä katoin ihan samaa, että tosi paljon oli siinä Synnytyssairaalassa keisarinleikkauksia :o En sitte tiiä tehdäänkö siellä niitä herkemmin.. Olikos se siinä Kätilöissä missä se yks nainen oli synnyttänyt autoon :D Se oli aika hauska. Mäkin mietin että omat kotiutumisvaatteet...
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    vaavitar Jeps, mäkin kävelen kun Martti Ahtisaari näitten kipujen takia :laugh:

Yhteistyössä