Hakutulokset

  1. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @pehmis26 Ymmärrän kyllä hyvin mitä ajat takaa. :ROFLMAO: Ja toi on ihailtavaa, että pystyt ottamaan noin rennosti piinapäivät, aika menee sitten paljon nopeammin! :) Mulla ei ole vieläkään menkat alkanut ja nyt siis kp 32/29! Tein aamulla apteekin oman testin ja oli nega ja kävin päivällä...
  2. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Naturamama Tiedän niin tuon tunteen, kun löytää kaikenlaisia oireita! Toivottavasti miehesi nyt myös innostuisi yritykseen, tsemppiä. :) @kiuski Oujee näyttää mun silmään kyllä ovikselta. :geek: Ja uusille tervetuloa ja kaikille plussatuulia! :love: Mulla on tällä hetkellä niin jännät...
  3. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @eevas Harmi, että teidän aloittaminen ehkä vielä venyy. :unsure: Tuo voisi olla silti hyvä idea jo jättää pillerit pois kuitenkin vuoden vaihteessa, kun siinä voi mennä yllättävän kauan ennen kuin oma kroppa alkaa kunnolla toimimaan taas. :) @Siim toivotaan, että sulla olisi se ovulaatio nyt...
  4. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @iitata Jep niin totta. :) @mimmi92 Mukava kuulla, että tekin pääsette pian taas yrittämään pienokaista!:) Vähän omaa napaa; tänään Kp 28/29 ja aamulla testi näytti puhdasta negaa. Miksi täytyy itseään kiusata näillä testeillä, se olisi helpompaa vain odottaa alkaako ne menkat vai ei. Mutta...
  5. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Oi itku sentään, pahoittelut @Janskuuuhh :(:cry:
  6. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kinder_Kitty Tosi kurjaa kuulla, että löytyi kystia montakin vielä. :unsure: Toivotaan nyt peukut pystyssä, että ne pienentyvät ja pääsette taas yritykseen. Paljon tsemppiä! (y) @Empa Isot pahoittelut keskenmenosta. :cry: Mutta mahtava juttu, että sulla on mies joka jaksaa tsempata ja innostaa...
  7. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @iitata Mukavaa kuulla teidänkin kuulumisia. :) Toivotaan että teillä tärppää ennen kevättä niin ei tarvi murehtia sitä näytteiden antamista! Ootko menossa tatuointia ottamaan vai? :) Mullakin on ensi viikoksi tatska-aika varattuna, mutta täytyy nyt katsoa pääsenkö sinne. Eikö siinä ole...
  8. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @Jennipä Toi onkin hankala tilanne sun miehelle lähtee kauas antaa sitä näytettä! :confused: Onko hän vielä käynyt siellä näytettä antamassa? @Janskuuuhh Voiei, eikai mennyt kesken? :cry: @Siim Yritän malttaa nyt mahdollisimman kauan olla testaamatta, mutta siis torstaina pitäisi jo menkat...
  9. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Hienoa kuulla @Jennipä että kaikki oli labroissa hyvin! Onko tällä hetkellä vielä muita piinailijoita? Mulla menossa kp 20 eli vielä on aikaa ennenkuin voi ees ajatella testin tekoa. Toiveet on aika korkeella kyllä, kun mielestäni bongasin oviksen ja päästiin se myös hyvin hyödyntämään. On...
  10. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Meillä on tosi vaihtelevasti kuinka paljon, mutta ehkä noin pari kertaa viikossa. Ja tuntuu, että näinä pimeinä syyskuukausina vielä vähemmän. Nykyään enempi aloitteita teen kyllä minä. Mutta en ole kokenut silti, ettei seksiä olisi tarpeeksi kun molemmat on tyytyväisiä näin. Ja eilen juuri...

Yhteistyössä