Hakutulokset

  1. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Ihan kuin näkisin haamun... (n) Tämä oli apteekin oma testi ja haamurainen ilmestyi melkein testiajan loputtua. Ja tosiaan kp 33/29, mutta ovis oli aika myöhään mun tuntemuksien mukaan. En tiedä sitten näenkö nyt vaan omiani vai onko siinä jotain?
  2. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihan kuin haamun näkisin.. :geek: Mutta se ilmestyi vasta melkein testausajan loputtua. En tiedä onko apteekin omat testit herkkiä antamaan viivan paikkaa? Nyt siis 33/29, mutta ovis oli tuntemuksieni mukaan kyllä myöhään..
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @tänttähäärää Tsempit talletuksiin! :) @mincha Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :cry: jaksuhalit sinne! @Sabrina91 Tervetuloa! :) Mä nyt äkkiä vaan oma napailen, kun on kiire lähteä kaveria moikkaa. Mutta mulla on nyt ihan sellainen tunne, että oon raskaana vaikka viime sunnuntain...
  4. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Sosh Onnea menkoista! :) @kiuski Iik jännittävää, tsempit sinne! :love: Mä nyt äkkiä vaan oma napailen, kun on kiire lähteä kaveria moikkaa. Mutta mulla on nyt ihan sellainen tunne, että oon raskaana vaikka viime sunnuntain testi oli nega. Tänään siis kp 32/29 ja menkoista ei tietoakaan...
  5. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Siim Joo silloin sunnuntaina oli DPO 9 tai 10, eli tänään on dpo 12 ja vaikka menkkojen piti eilen alkaa niin ei ole näkynyt. :geek: Yritän silti vielä jaksaa odottaa vaikka torstaihin ennen seuraavaa testiä. En jaksa tehdä turhaan testejä enää, kun tulee niistä negoista huono mieli aina...
  6. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Thalassatar Oi ihanaa, onnea! :love: @nnipsu! ja @Jemppis pikaista paranemista teille! :) @Siim Toivotaan nyt parasta, että bongattu ovulaatio olisi tuottanut tulosta. (y) Mulla tänään kp 29 (29-36) ja aamulla testi nega. Mun tuntemuksien mukaan ovulaatio oli varmaan vasta kp 19, että mun...
  7. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @VernaMaria Paljon onnea! :love: @Kinder_Kitty toivottavasti olisikin ovulaatio ollut myöhemmin ja viiva lähtisi vahvistumaan! :) Mulla on piinapäivät menossa, nyt on mun laskujen mukaan dpo 8 ja ajattelin sunnuntai aamulla testata. Olen taas bongaillut vaikka mitä mahdollisia raskausoireita...
  8. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oi mukavaa, kun täällä onkin ollut paljon keskustelua. Hyvää uutta vuotta kaikille munkin puolesta! :) Oi ihanaa, onnea @Sofia90 :love: ! @kiuski Mä niin tiedän toin tunteen, meilläkin on tämä "joka toisen päivän taktiikka" alkanut jo olla aika pakkopullaa välillä. :LOL: Tuosta yrityksestä...
  9. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihanaa, onnea @Summer2 !! :love: @Suikku1 Mä pystyn niin samaistumaan sun tilanteeseen! Olin myös jo kauan vauvakuumeillut ja mies ei vaan ollut valmis. Se oli niin älyttömän raskasta jotenkin, mutta oli se odottaminen kuitenkin sen arvoista, kun mies vihdoin itse ehdotti yrityksen...
  10. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Pahoittelut @Siim menkoista ja @Herkkuhiiri negasta. :unsure: Ja tervetuloa @Thalassatar :) Tänne ei ihmeempiä, nyt menossa yk 3. Kp 10/29-37 tällä hetkellä ja olen yrittänyt olla miettimättä tätä yrittämistä. Viime kierrossa kaikki meni mielestäni nappiin ja sen jälkeen nega oli niin kova...
  11. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @Siim Niinhän tässä nyt kävikin, eilen illalla alkoi menkat. Eli nyt alkaa yk 3 ja kp 1/29-37. Itkemiseksi se eilen taas meni ja huomasin miehenkin olevan tosi harmissaan. Mutta toisaalta oli helpottavaa, kun menkat alkoivat nyt eivätkä enempää venyneet. Ja toivottavasti tämä kolmas kerta toden...
  12. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @voittamaton Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) @Josia Pystyn niin samaistumaan tuohon odottamiseen, se on niin kurjaa! Joko alkais ne menkat tai sitten tulisi se hartaasti odotettu plussa. Toivotaan parasta, että teillä plussa pärähtäisi testiin. :love: @Naturamama Ei tarvinnut koittaa...
  13. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tervetuloa @Herkkuhiiri ! :) Mulla on kierto vieläkin jatkunut, nyt viikon menkat myöhässä ja kp 37/29. o_O Viimeksi tänään aamulla tein apteekin oman testin ja negaa näytti. Pillereiden poisjättämisestä ei tosiaan ole vielä kauaa ja tämä on vasta yrityskierto 2 ja pillereitä tuli syötyä noin...
  14. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Olen nyt pienen hetken viettänyt hiljaiseloa täältä, että pystyisin vähän edes olemaan stressaamatta näitä vauvajuttuja. Mutta tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille! Toivotaan mahdollisimman monelle plussaa ennen joulua.. :love: Meillä kaverit ja sukulaiset yrittävät välillä lapsista...
  15. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @kiuski Voi harmin paikka sentään. :( Mutta ei sitä silti ikinä tiedä, vaikka nuo tallettelut riittäisivät! :) Mulla jo kp 34/29, ei menkkoja, mutta aamulla taas testi näytti negatiivista? (n)
  16. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tänään kp 34/29, ei menkkoja ja aamulla rfsu:n testi taas negatiivinen. On tää kummallista. (n)
  17. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @eevas Oi että, mukavaa että tekin pääsette pian yrityksen alkuun! :) Mä tein äsken aamupissasta pregcheckin ja rfsu:n tavalliset testit ja kumpikin näytti negatiivista. :unsure: Ärsyttävää tämä epätietoisuus, alkaisi sit mieluummin heti menkat tai sitten näkyisi jo jotain testeissä! :ninja:
  18. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Sofia90 Paljon tsemppiä! :love: @kiuski Onnea tärppeihin, hyvältä ainakin vaikuttaa! :) Mä sitten taas tein tänään aamupissasta pregcheckin ja rfsu:n normitestin ja molemmat näytti negaa. :confused: Mä en ymmärrä! Alkais sit joko ne menkat heti tai näkyisi jotain, nimimerkillä malttamaton...
  19. I

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @lilja_93 Tsemppiä tikutteluun ja toivottavasti pääsette hyödyntämään oviksen! Ja että saisitte niin ihanan joululahjan! :love: Tuntuu tutulta tuo miehen selibaatti, täällä on myös yksi erittäin haluton mieheke ollut jo hetken aikaa. :ninja: @Siim Kiva juttu että bongasit oviksen! Pääsittekö...
  20. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin mäkin ajattelin, mutta se oli kyllä varsinainen haamujen haamu, etten anna itselleni mitään lupaa iloita vielä. Huomenna uusi testi taas heti aamusta. :geek: Juu todellakin mies saa nyt kärsiä tästä hetken, vaikka kyllä se tuosta testaamisen vitsailusta huolimatta itsekin on ihan pirun...

Yhteistyössä