Hakutulokset

  1. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Huomenta Täällä ollaan pilkitty koko yö ja ylös noustu 03.56 enhän mä oliskaan halunnut nukkua yhtään...:stick: noh,toivottavasti päivästä tulee parempi ja aurinkoinen:D kesämasu & poitsu 34+6:heart:
  2. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Vauvan ruuista meillä esikoinen ja kakkonen joi tuttelia sen jälkeen kun multa loppu maidon tulo ja muut on juonu nannia,ruokapurkeissa en oikeestaan oo pitäny väliä mikä vaan on maistunu hyvältä ja jossain vaiheessa annan kotitekosta ruokaa ennen ku suolaan sen..Mullahan siis kaista viidestä on...
  3. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Valitusta valitusta Mä en enään jaksa,nyt lähtee kolmas päivä käyntiin kun pää on kipeä ja lääkettä ei saa ottaa,tai saa mutta 6h välein eikä se auta..eilen ja edellis päivänä näkö lähti,otin lääkkeen 1g padadolin mutta tuli päänsärky ja ihan mahoton..soitin synnytysvastaanottoon ja ne sano...
  4. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Samuelinäiti taysissakin se on tullut nyt vasta Tammikuun alusta voimaan,että kaikilta äideiltä otetaan se näyte..Sen näytteen lisäksi multa otetaan vielä toinenkin näyte kun olen synnyttänyt toisessa sairaalassa,ettei ole sitä sairaalabakteeria..
  5. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Samuelinäiti Saga-näyte eli Streptokokkibakteeri otetaan kaikilta odottavilta äideiltä jotka tulevat taysiin synnyttämään,(en sitten tiedä miten se muissa sairaaloissa menee...): /
  6. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Terkut neuvolasta! Rv 34+4 Paino +700g/Vk Turvotus +- RR 109/65 U-prot. - U-Gluk - B-Hb 114 kohdunpohja 32 (sama kuin viimeksi,on kuulemma laskeutunut) Tarjonta Rt Syke + Liikkeet ++ Tänään otettiin se Saga-näyte ja ei ollut mitenkään mukava,mutta ohi on ;) Seuraava neuvola 6.7...
  7. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    luckygirl neuvolantätille olen puhunut asiasta ja mullahan ei oo enään lääkäriä tän raskauden aikana kerta mulla on pojan ja itseni takia varattu Taysiin erikoislääkärin aika 16.7 mutta jos se sinne asti venyy oon jo ton toisen viikkojen mukaan 39+ ja mun mun mielestä se on liian pitkällä...
  8. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Maanantaita kaikille Mulla olis yks kyssäri ja toivon teiltä mielipiteitä.. Eli juttu menee näin.. Mä kävin ekaa kertaa ultrassa 13.1 jossa tälläsellä aatamin aikaisella ultralla (3D??) katottiin se mun laskettu aika,kun menkoista sitä ei voitu laskee ja saatiin mulle raskausviikot 10+6...
  9. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Huomenta! Kylpytuki me ollaan kans siittä tykätty ja käytetään sitä pienemmälläkin sitten,tais olla biltema mistä mies kävi sen hakemassa. Penni79 tsempityksen sinne sairaalaan,toivottavasti ei ole mitään hälyyttävää. froteealusta ihan pakko olla,mut mä nyt jätin myös sen muovin siihen...
  10. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    POKS POKS 33+0 :heart:
  11. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Surusilmät siis nää on törkeen kipeitä ja ollaan nyt kohta viikko menty niin että nukun 22-24 ja sitten nukun 02-04 ja eikä nukuta ei...tänään ollaan herätty jo 03.30:kieh: ja tana kun ei särkylääkkeet auta.Ihan niinkun tossa selässä ei olis jo ihan tarpeeks kun meinaa toi selkä pettää ihan...
  12. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Ai au sattuu äippäpolin ja neuvolan mukaan olisi kohdun kiinnikekipuja mutta siis nää on jo tuskasia..kävely,istuminen tai makaaminen sattuu.. kivut on siis tuossa alamahalla navan alapuolella suunnilleen siinä missä vauvan pää on.. onkos muilla näitä kipuja ja mitä teille on sanottu...??
  13. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Heipsan! Pitkästä aikaa kirjoitan minäkin tänne..Mistäs sitä aloittais... Onnittelut vauvautuneille :flower: Tervetuloa mukaan uudet=) Halaukset kaikille jotka sitä kipeästi kaipailee :hug: Onnittelut kaikille ostoksista ym:flower: Seksi Mitä se on..?? on ollut hiljasta sillä...
  14. kesämasu-12

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Kyssäri naiset.. Pitäsköös huolestua..poika veti tänään mahassa hirveetä menoa,jotain lorahti..kumma outo hiki päällä ja selkää juippi.mut nyt on rauhottunu:O mitähän se olis???
  15. kesämasu-12

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Siis meidän pojasta tulee kuulemma Prinssi Uljas..:laugh: Ainakin jos meidän nuorimmainen saa päättää..:D
  16. kesämasu-12

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Huomenta!! Täällä ollaan sitten puoli yötä valvottu,kun tuli eilen anoppilassa vedettyä pikku kupillinen luomu kahvia ja äitillä tavallista kahvia..Ja puoli yötä meni siihen kun närästi niin mojovasti..kele:kieh: kävin eilen saunassa ja kipuilu vaan jatkuu..nyt oli sellasta kun joku...
  17. kesämasu-12

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Sunnutaita kaikille! Synnytyksestä mä toivon että tämä käynnistetään kun mula alkaa yleensä raskauden jossain vaiheessa tuo selkä pettää ja muutenkin niin moni asia on helpompi järjestää kun tietäisi tarkan päivän,varsinkin kun mies tuota rekka/kuorma-autoa ajaa niin todellakin tekee sellasia...
  18. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Pakko laittaan tähän meidän neidin 3v9kk tämän päiväinen lohkaisu.. Äiti vauvat ei voi syödä hampurilaisateriaa,vain ihmisillä on hampaat..:laugh:
  19. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Nippe82 mulla on just saman tyyppistä kipua,eka on kivutonta kävelyä ja sitten alkaa ottaan mahasta oikein urakalla..mutta luulis jos olis liitoskipuja se olis vielä alempana...: / siis mulla kun on ollu 5 raskautta takana ni ei koskaan ole tällästä ollu,sen takia oonkin vähän...
  20. kesämasu-12

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Talvista lauantaita!! Ristiäisistä meille tulee ristiäiset kans ja ollaan jo pojan nimiä pyöritelty kovasti ja vähän niitä jo päätettykin,mutta lopullista ei vielä ole..:D pinnis o paikoillaan koottuna ja pysyy niin saa muut tutustua siihen ja saa meidän tyttökissat tutustua...

Yhteistyössä