Hakutulokset

  1. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Dreamer: voi vitsi, mitä ilouutisia, jeee! Siinä onkin sitten sulattelemista....Itse olen myös "haaveillut" jollain tasolla kaksosista, kun kerran tän verran jo ikää kertyny, vaikka ymmärrän toki, että kaksosraskauksissa on omat riskinsä...Meille ei missään tapauksessa suostuttu siirtämään 2...
  2. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Sartsa: tervetuloa mukaan joukkoon, vaikka itsekin vasta juuri pelmahdin tänne ketjuun! "the more the merrier...":) Dreamer: voi vitsi, mitä ilouutisia, jeee! Siinä onkin sitten sulattelemista....Itse olen myös "haaveillut" jollain tasolla kaksosista, kun kerran tän verran jo ikää kertyny...
  3. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys kaikille ! Olen pari viikkoa kirjoitellut tuolla +35-vuotiaiden esikoisketjussa, mutta mielelläni osallistuisin tähänkin ketjuun, mikäli sallitte=) Täällä on kyllä tosi aktiivista menoa ja tuttuja ihmisiä niistä toisenlaisistakin ketjuista.....jotenkin itsellä on tähän asti (rv6+5)...
  4. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Ai niin, susirouva, toivottavasti on lakannut toi napakipu jo vaivaamasta...täällä saa kyllä hyvin vertaistietoa näistä tuntemuksista, itse olen aika pihalla faktoista....:eek:
  5. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa! Susirouva: onnittelut syntymäpäivän johdosta:flower: Asiasta toiseen, jotenkin kyllä oudolla tavalla tuntuu mittasuhteet muuttuvan tuolla mahan tienoilla, vaikka raskautta ei juurikaan ulkoisesti vielä huomaa... itse huomaan myös sujuvasti vältteleväni kaikenlaista kuntoliikuntaa...
  6. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heips! Dreamer: onpa hyvin noussut toi hCG:D ettei olis ihan kahden edestä noussu... Mäkin oon kuullu tosta hiusten värjäämisestä liittyen raskauteen, mutta en muistanu mitä....kävin äsken HUS:in sivuilla, joissa oli vastauksia yleisimpiin raskauteen liittyviin kysymyksiin. Siellä sanotaan...
  7. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa flikat! Sori nettipimentoni viikonlopun yli; meni jonkin verran työn merkeissä viikonloppu, niin jäi kirjoittelu tänne...onpa hyviä ja oivaltavia kirjoituksia sekä pointteja sinä aikana ilmestynyt tänne, me like:wave: Niin, ja Dreamer on liittynyt ketjuumme, ihan mahtista: valtavasti...
  8. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa taas! Eilen ei ehtinytkään käydä täällä, kun oli sen verran pitkä työpäivä, että olin vasta myöhään illalla kotona. Olin ihan puhki ja matkalla kotiin sorruin astelemaan Heseen ja tilasin ruisburgerin, vanhan suosikkini...ja mitä huomaankaan: 1) vanha kunnon ruispalapäällys on vaihdettu...
  9. M

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Heippa vaan kaikille! Polkka: nyt vaan "toipumistaukoa" ja hiukan etäisyyttä näihin hommiin...sitä kautta voi herätä hyvinkin taas sitten halu uuteen yritykseen! Otit kauniisti puheeksi myös parantuneen suhteen mieheesi: niin, todellakin ne MIEHET on kyllä arvossa arvaamattomassa näiden...
  10. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Aleksa2: tervetuloa munkin puolesta joukkoomme:) Mukavaa, että on joku pidemmälläkin oleva, joka on saanut jo kaikenlaista kokea raskauden edetessä... Tarinasi luettuaan ei voi kuin todeta, että elämä on ihmeellistä! Mutta tässä tapauksessa ihanan ihmeellistä! Susirouva: varmistelutestejä...

Yhteistyössä