Hakutulokset

  1. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hautomo; mahassa kierti kyllä muutaman kerran luettuani uutisenne.....miten se elämä osaakaan pysäyttää tällä tavalla:'( Valtavasti voimia jokaiseen päivään teille:hug:
  2. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heippa vaan! Kiva kuulla, Susirouva, et oot löytänyt vihdoin täsmävaatteita. Kyllä sitä vatsaa on vaan niin paljon ihanampi kasvatella asiaankuuluvissa vaatekappaleissa, eikä ahista yhtään:D Ottaen huomioon, kuinka tilapäiseen käyttöön mammavaatteet on tehty, niin mun mun mielestä H&M on ihan...
  3. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heips! Pikaisesti kävin lukaisemassa ketjua ja täällähän oli runsain mitoin uusia, iloisia ultrakuulumisia ja jo lupauksia sukupuolesta, onneks olkoon kaikille asianosaisille:flower: Vauvat kasvaa kohisten=) ON: saikkua myös loppuvko, tulehdusarvot koholla, mut ei oikein tiedetä mikä vaivaa...
  4. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys täältä sängynpohjalta:wave: Sunnuntaista asti oon ollu sellaisen flunssapöpön kourissa, etten muista, milloin olisin näin voipunut ollut...tänään tosin alkaa helpottamaan pikkuhiljaa. Ja vaikka viimeiseen asti olin ajatellut välttäväni lääkkeiden ottamista odotusaikana, niin kun kuume...
  5. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Moikka! Päivitin Henna-Riikka sulle ton ultrapäivämäärän...Dreamer, huomasin samalla, että vahingossa jäänyt sun eka ultra merkkaamatta listaan, yritin etsiä päivämäärää sivuilta ja löysin sopivan viestin päiväyksellä 11. helmikuuta klo 01 yöllä, josta päättelin, että ultra ollut 10.2. USA:n...
  6. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa pitkästä aikaa! Näinhän siinä meikäläisellä käy, että tässä kevään korvalla, jolloin yleensä töiden määrä alkaa lisääntymään huomattavasti, niin kaikki muut aktiviteetit, kuten tää palstailu, kärsii... Täällähän on tapahtunut niin paljon että! En varmaankaan ihan kaikessa ole...
  7. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heippa pitkästä aikaa! Näinhän siinä meikäläisellä käy, että tässä kevään korvalla, jolloin yleensä töiden määrä alkaa lisääntymään huomattavasti, niin kaikki muut aktiviteetit, kuten tää palstailu, kärsii...: / Täällähän on tapahtunut niin paljon että! En varmaankaan ihan kaikessa ole...
  8. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa pitkästä aikaa! Ketju on ollut näemmä keräämässä voimia ja kokemuksia, mutta onpahan sitten enemmän kirjoiteltavaa taasen.... HennaRiikka: mitä kuuluu? oli tosi kiva lukea, että plussa selkeni, onnea siitä:) Nyt vaan mietin, että mitä tietoja voisin päivittää susta listallemme...
  9. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Vitsit, paljon tapahtuu tässä ketjussa, ei tahdo vanha perässä pysyä:D Mutta tapahtumien runsaushan on merkki siitä, että kaikki on hyvin ja odotus rullaa eteenpäin! Tervetuloa myös kaikki uudet plussaajat! Ilo vaan moninkertaistuu, mitä enemmän meitä on:) Mirdav: paljon onnea...
  10. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heippa! Olin koko viime viikon lomalla niin intensiivisesti, että tää nettimaailmakin jäi kokonaan....nyt sitten pitäis päästä takasin työmoodiin ja ei hirveesti hotsita... Vaikka viime viikolla oli aikaas paljon ohjelmaa loman takia, niin myös oireita oli ihan kunnolla. Melkoisen väsynyt...
  11. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heippa! Olin koko viime viikon lomalla niin intensiivisesti, että tää nettimaailmakin jäi kokonaan....nyt sitten pitäis päästä takasin työmoodiin ja ei hirveesti hotsita... Vaikka viime viikolla oli aikaas paljon ohjelmaa loman takia, niin myös oireita oli ihan kunnolla. Melkoisen väsynyt...
  12. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heips! Onpas ihanaa olla taas kotosalla, kun joutui lähtemään tänään liikenteeseen tonne järkky lumipyryyn...enpä muista, milloin olis ollu noin surkee keli! Kaiken huipuks meidän auton etupuskuriin peruutettiin oikein vauhdilla...ite oltiin paikallaan vielä taskuparkissa, ja joku peruutti...
  13. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heips! Onpas ihanaa olla taas kotosalla, kun joutui lähtemään tänään liikenteeseen tonne järkky lumipyryyn...enpä muista, milloin olis ollu noin surkee keli! Kaiken huipuks meidän auton etupuskuriin peruutettiin oikein vauhdilla...ite oltiin paikallaan vielä taskuparkissa, ja joku peruutti...
  14. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Susirouva, pikaisesti vaan oli pakko tulla onnittelemaan, kun luin ilouutisesi...aivan mahtavaa, että asiat niinkuin pitääkin, eikä tarvii enää epätietoisuudessa olla:heart: Olis kyllä kiva tavata, syksyyn on vielä aikaa... Työt loppujust ja olen hiukan kauppoja kiertelemässä. Ja olen antanut...
  15. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heips! Tosiaan meillä oli se varhaisultra keskiviikkona, rv7+3, ja saatiin todistaa pienen sydämen sykettä... Kokokin, 12mm, vastasi kuulemma täsmälleen ajankohtaa... oli kyllä aika pöllämystynyt olo, en edes itkeny vastaanotolla, vaikka olin varma, et padot aukee...Sitä oli yrittänyt...
  16. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    valoa: kouraisee mahasta, kun luki tällaisia uutisia täältä:( Sanat eivät riitä varmasti tuskaanne helpottamaan, mutta voimia teille ja kohti parempia aikoja:hug: Aretha: :( voimia ja toivoa teille sinne seuraavaan ultraan asti:hug: Susirouva: ihan samankaltaisia oireita ollut...
  17. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heips! Ensinnäkin, onnea mökkelö ihanista ultrauutisista:hug: Meilläkin tänään varhaisultra, rv7+3, ja saatiin mekin todistaa pienen sydämen sykettä... Kokokun, 12mm, vastasi kuulemma täsmälleen ajankohtaa... oli kyllä aika pöllämystynyt olo, en edes itkeny vastaanotolla, vaikka olin varma...
  18. M

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Iltaa täältä sängyn pohjalta! Tässä taas lempiasennossani sängyllä torkkupeiton alla läppärin kera.... Tänään rv7+2, huomenna eka ultra klinikalla. Fiilikset: minimaalisen etova väsymys ja samanaikaisesti hiljaisilla "kierroksilla käyminen" huomiseen liittyen..."Tulisilla hiilillä" olis ehkä...
  19. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Iltaa täältä sängyn pohjalta! Tässä taas lempiasennossani sängyllä torkkupeiton alla läppärin kera.... Tänään rv7+2, huomenna eka ultra klinikalla. Fiilikset: minimaalisen etova väsymys ja samanaikaisesti hiljaisilla "kierroksilla käyminen" huomiseen liittyen..."Tulisilla hiilillä" olis ehkä...
  20. M

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heips, ihan pikaisesti piipahdan.....tänään ei oo ollu sit enää mitään vuotoa, ehkä oli ohimenevää, piuuuhhh:) Susirouva: hyvä, et sait aikaistettua ultraa.....mut jos odotus käy ylivoimaisex, niin siitä vaan yksityiselle....se on VAAN rahaa....kuitenkin nyt lähti jo 6. raskausviikko...

Yhteistyössä