Hakutulokset

  1. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Enneliina tervetuloa :flower: Tulin vaan toivottamaan Ihanaa ja Rauhallista joulua meidän pienelle porukalle :xmas:
  2. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Ihanaa, että täällä pulina käy... Ite olen ollut taas ihan luuseri, enkä ole kirjoitellut yhtikäs mitään... : / Lomalla olen ja loma jatkuu yli loppiaisen, mutta nyt on kuitenkin joulu kiirettä piisannu siihen malliin, että nopsaan vaan olen käynyt lukemassa juttuja... Dazzlerin Uuden vuoden...
  3. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Nopsa omanapainen päivitys vaan.. :ashamed: Täällä ovis limailut ja oikeen puolen kipuilut päällänsä, eli eiköhän ole siltä tuuballiselta puolelta taas munis irtoamassa, jee jee :D Tikuttelut alkaa viim torstaina, mutta voi olla, että metsästys alkaa jo huomenissa ;) Palailen pidempien...
  4. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau* Näin olen ton lyhyen ja pitkän kaavan eron ymmärtänyt, (korjatkaa ihmeessä, jos olen ihan väärässä :)) että pitkässä kaavassa aloitetaan joskus kp 13-21 ottamaan nenä sumutteita, (en tiedä lääkkeen nimeä) joiden tarkoitus on ajaa naisen oma hormoonitoiminta alas, eli saada aikaiseksi...
  5. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Avonlea ihanaa joulun odotusta sullekin :xmas: Twinflower sähän tuotkin sitten meille sen joulukuun plussan =) Mä jo ajattelin, että näinkö ne plussat tältäkin kuulta jäi tulematta, mutta ei hätää, mä uskon ja toivon, että teillä on "harjoiteltu" nyt hyvin ja sitten oviksen ajankohtana...
  6. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Terkut suunnittelu käynniltä!! =) Ja saatiinkin hyviä uutisia, elikäs kaikki on just niinkuin pitääkin eli loistavasti. Mulla kilpirauhasarvot, hyytymistekijät, fsh yms. arvot ok. Tärkein oli se että kromosomeissakaan ei meillä ollu mitään häikkää. I'm so happy!! :D Ja sitten niistä...
  7. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kirpukka meiltä otettiin nuo testit kp 4 ja ne pyritään aina ottamaan kp 3-5. Eli joku juttu siinä on, että ne täytyy ottaa tiettynä kiertopäivänä.. :) Huhtikuuhun on muuten piiitkä aika ja mulla on ihan sellanen kutina, että ennen sitä tärppi teillä kyllä käy.. =) Rentoa ihanaa puuhastelua...
  8. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    zapata voi sinuu :hug: Pettymys on aivan varmasti kova :( Toivotaan, että päivä kerrallaan se alkaa taas ketutus helpottaan ja ajatukset siirtyy paremmin mielin uuteen kiertoon. Tsemppiä :heart: Kirpukka samassa veneessä ollaan edelleen, eli piinailut siirtyy tammikuulle. Mutta hei, otetaan...
  9. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Ihanaa talvista tiistai iltaa leidit =) Huomenna on sitten SE päivä, kun alkaa meijän hoito aikataulu selviämään.. Jänskättää, minkälaisien km tutkimus tulosten ja tietojen kanssa kotiudutaan : / Noh, toivottavasti hyviä uutisia pääsen teille kertoilemaan :) Nyt vaan näin lyhyesti...
  10. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    No niin, kuten tän tiesinkin, niin tänään kp 1 Mulle vois laittaa kp 1/30 on meinaan nyt niin tasaseen ollu toi kierto ton 30 pv.. :attn: lady's back!!! :D Hyvä juttu, mä jo vähän pelkäsin, että oot meijät jättäny.. Hieno juttu, että nyt homma ohitse. Eihän ollut niin paha toimenpide? Tai...
  11. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä testattu tänään tyyli puhdas nega. Prkl!!!! :headwall: Menkat pamahtaa paikalle viim. tiistaina : / Nyt ei sitten muuta, kun keskiviikkona sinne suunnittelu käynnille. On ainakin jotain mitä oottaa ja pääsee lyömään virallisesta lukkoon sen, et miten tästä nyt sitten jatketaan =)...
  12. D

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau* ja dani84 sopisiko liittyä, vielä toistaiseksi "kolmanneksi pyöräksi", vaikka meillä hoidot alkaa jo ihan kohta... Meillä olisi suunnittelu käynti jo ensi keskiviikkona ja sitten eka ivf olis tarkoitus aloittaa tammikuussa!! Pelottaa ja jännittää yhtä paljon mutta eteenpäin...
  13. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Voi Avonlea :hug: Voin vain kuvitella pettymyksesi määrän :( Voimia sinne ja nauttikaa tästä hoito vapaasta kuusta täysin siemauksin :heart:
  14. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Haave_ilija Nega, siinä on kyllä sellanen vauva kuumeilijan kirosana :kieh: Pahoittelut siitä :( Ja tuosta miehelle suivaantumisesta, kyllä meilläkin minä syljen tulta ja tappuraa miehen niskaan, varsinkin sillon, kun ketutus ottaa ylivallan tässä hommassa. Mies taas itse on sellanen...
  15. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Ihanaa talvista maanantaita kaikille :heart: Ja anteeksi, kun on aika hiljaista ollut täältä suunnalta.. :ashamed: Lukemassa olen käynyt joka päivä, ja makustellut teijän muiden kirjoituksi ja ollu ihan kympillä jutuissa mukana, mutta mitään tekstiä ei sormet ole saanut aikaseksi naputella...
  16. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiiltis, hyvä että nyt tutkimus ohi ja onnittelut avonaisista putkista =) Hieno juttu, että Kirpukan kilpparit ok! =) Viola ihanaa, että kaikki kunnossa =) Onnelista odotusta sinne :flower:
  17. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Synttäri Onnittelut Milk@ :flower: Kiiltikselle tsempit huomiselle! Hienosti se menee =) Mullekin tuli kanssa se hartiapistos laparoskopian jälkeen ja oli aikas kurjan tuntunen, mutta kyllä sen kestää ja ihan särkylääkettä siihen kipuun otin.. :) Ihanaa Kirpukka, et oot mun kierto kaveri...
  18. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hiisi testaa vielä varmuudeksi pliiiiis!! :) Kun ei niistä tuntemuksista aina tiedä.. Mutta joo, tosi kurjaa, kun joudut niitä menkkoja sitten ootteleen :( Tietty, mitä nopeemmin käyt lekurilla, sitä nopeammin saat apuja, jos tarvista ja siitä sitten pääsette nopsempaan metsästään ovista ja...
  19. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä kotiuduttu pikkujouluista ja mitä teen ensimmäisenä? Noh, tulen tietty kurkkaamaan, mitä täällä on höpötelty =) Hauskat oli hipat, hyvää ruokaa ja ihania työ kavereita, hyvää viiniä unohtamatta.. ;) Mutta siis täällähän oli aivan mahtavia uutisia, onneksi tulin vielä käväseen...
  20. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Niin, pakko oli vielä tulla selventämään, että en hyödynnä ovista töissä, enkä firman pikkujouluissa, niinkun tosta kirjotuksesta voi nopeesti päätellä :laugh: Ihan oman kullan kanssa sitä kotosalla hyödynnetään :D Nyt OIKEESTI takas työ ääreen =)

Yhteistyössä