Hakutulokset

  1. J

    Yksityiseksi perhepäivähoitajaksi?

    Sulla voi olla yhteensä 4+1 lasta. Ja yhdestä kokopäivä lapsesta saat n.480-600e ja puolikkaasta n.300e miinus verot, yel ja vakuutukset. Lapsia voi olla hoidossa enenpikin kunhan ei ole samaan aikaan! Mulla on esim. välillä jopa öitäkin ja viikonloppuja. Mulla oli viime vuonna vaihtelevasti...
  2. J

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Moi! Aattelin ilmoitella, että elämä voittanut taas. Ahdistus, väsymys ja ketutus on tiessään ja odotan ihan onnellisena. La varmistettiin ultrassa, koska km:n takia ei menkkoja ollut välissä. La on 1.11 ja samana pysyi np ultrassakin, jossa olimme maanantaina. Olemme ottaneet hieman...
  3. J

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kiitos kaikille, jotka ovat minulle vastanneet! Unohdin koko palstan hetkeksi, mutta edelleen mukana. Alun pahaolo on hieman helpottanut, mutta tilalle on tullut ihan järkyttävä väsymys!:( Se ei ole lainkaan hauskaa, kun on kaksi omaa lasta kotona (4v ja 6v) ja lisäksi hoitolapsia. Uskonpuute...
  4. J

    Perhepedistä pinnasänkyyn ja imetyksen lopettaminen, auttakaa, en jaksa :/

    Mulla kaksi lasta 4v ja 6v... Hmm.. hiljaa myönnän että nukumme vieläkin perhepedissä! Kamalaa varmasti monien mielestä, mutta ei meidän! Olen nyt yh ja tuntuisi kauheelta ajatukseltakin laittaa lapset omiin huoneisiin ja sänkyihin. Vielä lasten isän kanssa yhdessä ollessammekin mahduimme...
  5. J

    eikös niin että jos sossu myöntää vuokravakuuteen sitoumuksen..siinä ei sinällään mene yhteiskunnan varoja

    Vuokranantajasta kiinni sopiiko/käykö sossun "takuu".. Sitä paitti kaikki sossut eivät "anna" edes koko pyydettyä summaa takuusta tai siis ei tee sitä vakuus sopimusta koko takuuvuokrasta!!! Esim. otettiin juuri yksi vuokralainen, jonka vuokran sossu maksaa, mutta vakuutta saatiin vain 3/4...
  6. J

    Ei enää yhtään Jonathan pukua meille. Neuvokaa hyvä vettäpitävä ja kestävä, ei tolkuttoman kallis vaatemerkki?

    Mä en ReimaTec:ä suosittele! Alussa ostin Reimaa ja sit käytin pari vuotta Jonathan tähteä ja pidin Reimasta taukoo. Nyt oli molemmilla lapsilla taas joulun jälkeen käytössä uudet ReimaTecit ja ovat jo nyt pahoin kuluneet! Samaan kuntoon meni kuin Jonathanit, tosin se Jonathanin kovaan...
  7. J

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    nellielli Moi! Nyt on melki pakko vastata sulle, koska meil ois LA:t aikas lähekkäin. Mulla nimittäin luultavasti nyt rv 5+4 En ole aivan varma, koska viime menkat tulivat keskenmenon vuoksi ja nyt siis samantein taas plussasin =) Mut hei, Onnea meille! ;)
  8. J

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Heips! Oiskos ketään plussannu seuraavassa kuussa keskenmenon jälkeen? Mä plussasin viime viikolla ja km oli viime kuussa. Mitenhän "varma" tuo laskettu aika mahtaa olla, kun edelliset menkat olivat kerran keskenmenosta???
  9. J

    HELMIKUU 2006

    On sekä hyviä ja "huonoja" uutisia.. ;) Se osa-aika paikka oli :/ Ei tuntunu hyvältä lainkaan. Se immeinen oli jotenkin outo, koti sekanen ja silti tiukan oloinen täti.. Sano että työt pitää tehdä kunnolla ja tunnollisesti, silti koti näytti kaikkee muuta kuin siltä.. Palkkakin ois ollu...
  10. J

    HELMIKUU 2006

    Heips!! =) Minä tääl taas ja nyt todella =) Haastattelu meni hyvin, siis ihan oikeesti. Siel tuntuivat olevan tosi ymmärtäväisiä ja ihania, toisin kuin työkkärin äm*ät!! Mahdolliset työt eivät alkaisi ennen kesää. Sittenkin on mahdollista sopia aloituksesta ja työajoista. Päivävuoro...
  11. J

    HELMIKUU 2006

    \ En loukkaantunu! =) Mä sain niin paljon jaskaa niskaan tossa tän asian omassa ketjussa, ettei mikään enää tunnu! :/ Mä kuitenkin ite tiedän tarkimmin omat tarkoitusperäni. Se hoitoon vieminen on pahinta!! Meillä mies menee ite myös seittemään ja on neljältä kotona. Sen lisäksi sen on...
  12. J

    HELMIKUU 2006

    Moips! Ajattelin vaihtaa täs väliin nimimerkkiä.. Elikkäst Joppana on nyt Jops. :ashamed: =) <br><br>
  13. J

    Aggressiivisia akkoja

    Aina joskus.

Yhteistyössä