Ei enää yhtään Jonathan pukua meille. Neuvokaa hyvä vettäpitävä ja kestävä, ei tolkuttoman kallis vaatemerkki?

  • Viestiketjun aloittaja Mitta täynnä
  • Ensimmäinen viesti
Mitta täynnä
Tähän asti olen luottanut Jonathaniin lasten ulkovaatteissa, hinta-laatusuhde on ollut hyvä varsinkin kun hyödyntää alemyynnit. Puvut on kestäneet lapselta toiselle ja hävitetty vasta kun on jääneet pieniksi. Mutta nyt. Vetskarit hajoavat, napit sinkoilevat, yhden kauden käytössä olleet (ja oikein pestyt ja pidetyt) puvut päästävät veden täysin läpi. Äsken huomasin että pojan 3 kk käytössä olleet toppahaalarit sekä falskaavat täysin veden läpi, ja ovat haaroista rikki. Kangas on pettänyt sauman vierestä.

Eli ikävä kyllä Jonathanin laatu on kärsinyt todella pahasti. Neuvokaa mulle jokin toinen laadukas merkki, joka kestää vettä ja kulutusta hajoamatta? Ikävä kyllä esim. Reimatec on meille turhan hintava. :(
 
Mitta täynnä
jos voit pari viikkoa vielä odotella, alkaa alet. nyt on jo sinne sun tänne alekoodeja noin miinu 2-025%
silloin ne kalliitkin on kohtuuhintaisia
Joo tarkoitus on nuo alet hyödyntääkin, mutta esim. Reimatec on aika kallis alessakin. Kaipa se on sitten vaan pakko kaivaa kuvetta. :(

Mutta kokemuksia, mitä merkkiä kannattaa alkaa kytätä? Lapset on 6 v (aloittaa syksyllä koulun) ja 4 v.
 
"äiti"
Kerrann oli pakko ostaa kolmevuotiaallle jotkut vaan välikausihousut ja ylllätyin todella positiivisesti KappAhlin "sammakko"housuista. Siinä oli reilusti laatua todella halvalla!
 
Mitta täynnä
Meillä oli kerran yksi Lassietecin haalari ja se oli kyllä tosi hyvä.

Remu ja Lassietec olisi siis tällä hetkellä niitä mitä alkaisin katseleen... vinkkejä otan vastaan edelleen...

Onko tuo g-tech se missä on ikäänkuin kurapuku-alaosa? Epäilen kestäisikö meillä leikeissä kovin pitkään?
 
"mää"
Kannattaa käydä reklamoimassa, jos laatu on huonoa. Meillä hajosi Jonathanin vetoketju viime talvena kaksi kertaa ja saatiin aina uusi haalari tilalle. Ei ne tiedä laadun olevan huonoa, jos eivät saa siitä palautetta. Tänä vuonna vetoketjuvalmistaja on kuulema vaihdettu.
 
Mitta täynnä
[QUOTE="mää";25902436]Kannattaa käydä reklamoimassa, jos laatu on huonoa. Meillä hajosi Jonathanin vetoketju viime talvena kaksi kertaa ja saatiin aina uusi haalari tilalle. Ei ne tiedä laadun olevan huonoa, jos eivät saa siitä palautetta. Tänä vuonna vetoketjuvalmistaja on kuulema vaihdettu.[/QUOTE]

Joo palautetta lähtee takuulla.
 
Mä en ReimaTec:ä suosittele!
Alussa ostin Reimaa ja sit käytin pari vuotta Jonathan tähteä ja pidin Reimasta taukoo. Nyt oli molemmilla lapsilla taas joulun jälkeen käytössä uudet ReimaTecit ja ovat jo nyt pahoin kuluneet! Samaan kuntoon meni kuin Jonathanit, tosin se Jonathanin kovaan kulutukseen tehty haalari on ollut tähän mennessä kestävin!
Lasten ikä vaikuttaa toki paljon. Mulla 4v ja 6v, joten remuavat ja kiipeilevät puissa yms... Tuskin mikään haalari kestäisi heidän menoa.
Reimat pitävät kyllä vettä edelleen, mutta yleisilme on varsin kulunut. Montaa kertaa en ole edes pessyt..
Jonathanit eivät lopussa pitäneet vettä ja aina kaikki napit irtosivat lahkeista, sekä lenksut katkeilivat. Siihen mulla hermot sitten menikin. Käytössä kestivät kuitenkin pitempään siistimpänä kuin nää Reimat, mutta lapset silloin vuoden nuorempia..
Ensi talveksi taas ostin Reimatecit, mutta en silloin ollut selvillä tästä kuluvuudesta... :(
Onneksi kumpaisellekkin on myös "huonommat" käytetyt haalarit jemmassa, joilla voivat sit rypeä. Ne on Remut. Tulevaisuus näyttää miten ne kestää. Ovat siis käytetyt, mutta kohtuu siistit vielä :)
Jonathanin hanskoihin olen ollut myös tosi pettynyt! Reimatec+ hanskat olleet tähän asti kestävimmät, mutta sairaan hintavat!
 
"Kumikameli"
Remun travalle ollut tosi hyvä ja KapAhlin mikälie merkki on myös ollut todella hyvä. Tosin meillä on Jonathankin ollut aina toimiva ja kestävä. Olen kyllä muilta kuullut että Jonathanit on hajoilleet. Ostin juuri ensi talveksi lisää Jonathania, että toivotaan parasta...
 
"vieras"
Lassien G-techiä en suosittele ostavaksi! Meidän 5v. poika sai tälle talvelle ostetun haalarin jo polvista rikki! Ihan siis kulunut puhki. Hyvin on pitänyt muuten vettä vaikka on vettähylkivä. Ei ole tullut kertaakaan läpi. Pyllysauma ja haalarin ulkosivut teipattu! Jouduin ompeleen paikat polviin. Eikä siltikään ole tullut läpi.
Ai niin, hupun nepparit irtoilee helposti ja huppua onkin etsitty aina tovin ulkoa..
 
"vieras"
[QUOTE="Kumikameli";25902705]Remun travalle ollut tosi hyvä ja KapAhlin mikälie merkki on myös ollut todella hyvä. Tosin meillä on Jonathankin ollut aina toimiva ja kestävä. Olen kyllä muilta kuullut että Jonathanit on hajoilleet. Ostin juuri ensi talveksi lisää Jonathania, että toivotaan parasta...[/QUOTE]

Ei kun se on travallen remu :) ja se on ollut hyvä. Meillä meni pojalla kappahlin talviasu 2 kk:ssa puhki polvista, eli ei ihan koko talvea kestänyt.
 
remun puolesta liputan minäkin, varsinkin superremu on tosihyvä. Sitä ei saa kovin äkkiä puhki kulutettua :D Muta on tavis remukin ihan ok. Meillä on ollu pari tähtijonathanin haalaria ja en kyllä tykänny.
 
"vieras"
Meillä kävi tähti jonathanin kanssa niin että vedet meni läpi. Kyse hanskoista. kovin kehutut ym. lapsi vaan konttasi lumessa ja aivan läpimärät(olivat ekaa kertaa käytössä). palautetta olen jo laittanut, vastausta ei ole viellä tullut.

Jotenkin meni heti maku koko tuotteesta, olin niin isot odotukset laittanut niihin hanskoihin kun niitä kehuttu maasta taivaisiin.
 

Yhteistyössä