Hakutulokset

  1. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    Mä irtisanoisin itteni heti jos se vaan olisi "järkevää". me ei oikein tulla toimeen pelkällä kotihoidontuella vaan tarvitsen myös palkkani.Tänä aikana kun työpaikkoja ei kauheesti taida olla niin en välttämättä saisi heti uutta paikkaa. :/ Olen miettinyt työpaikan vaihtoa tuhat kertaa, mutta...
  2. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    Mä vaan luulen et mun duunit tuossa paikassa loppuu siihen. :| Meidän pomo on muutenkin sellainen et laulaa kaikkien asiat muille, sairaslomista ja syistä tietää koko työmaa ja jos hänellä on huono päivä (niin kuin aina!) ni sen saa kyllä nähdä nahoissaan. Ja tämmösen takia mä olen potenut...
  3. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    Siis hoitovapaa on lintsausta töistä jossa mä kuitenkin käyn?! :o Aika mielenkiintoinen ajatusmaailma sulla. :whistle:
  4. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    Kaupassa olen. Kyseessä on iso kauppaketju, mutta työsuojeluvaltuutettua meillä ei ole. Voisin kyllä toki ottaa yhteyttä liittoon...
  5. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    No missäköhän mä kerroin työhaluttomuudestani? :o :o Vähän on vaikea tehdä töitä jos joku huohottaa niskaan koko ajan,mutta duunini olen silti tehnyt! Toisin kuin ilmeisesti sinä?
  6. L

    Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

    :| :ashamed: :'( Olen hoitovapaalla,mutta käyn samalla tekemässä joitakin työvuoroja töissä. Viime aikoina olen huomannut oudon ilmapiirin duunissa ja jotenkin osasin yhdistää sen itseeni.En ole koskaan tullut toimeen pomoni kanssa; hän on niin itsekeskeinen ja olemme olleet...
  7. L

    Onko sohvapöydät jo ihan täysin out?

    Eikös sellasia karmeuksia löydy suomi-soffasta? :laugh:
  8. L

    Onko sohvapöydät jo ihan täysin out?

    Meillä ei ole ollut moneen vuoteen, mutta syynä oli ahdas olohuone.Nyt kun muutettiin niin ajattelin taas hommata kyseisen pöydän, mutta niitäpä ei oikein meinaa löytää. :/ Eräässäkin liikkeessä myyjä vaan tokas ettei niitä enää kukaan osta.Onko tosiaan sit näin? Sit vielä toinen asia...
  9. L

    SAAKO luottotiedoton

    No mä ainakin saan H&M:ltä tilattua laskulla. :) Ja Ellokseltakin sain kerran.
  10. L

    Vantaalla asuvat huom! Kertokaa mitkä alueet ns. hyviä alueita, jonne kannattaa muuttaa...

    Tuo Pakkala ja Kartanonkoski on uutta ja hyvää aluetta, mutta kannattaa muistaa että sieltä ei oikein tahdo saada tarhapaikkaa. Ja jos tarhat on nyt jo niin täynnä, mitä tulee olemaan koulussa luokkakoko...
  11. L

    Oisko täällä ketään Vantaalta (Hki) ketä mahdollisesti kiinnostaisi lapsimessut?

    Mä laitan sulle postia, kun tiedän päästäänkö itse vai ei. :)
  12. L

    Oisko täällä ketään Vantaalta (Hki) ketä mahdollisesti kiinnostaisi lapsimessut?

    :wave: Mulla olisi 2 lippua, mutta ollaan koko perhe hirveessä flunssassa ja meidän meno on vähän epävarmaa. :| Voisin antaa nuo liput jollekin jos joku olisi kiinnostunut.Mutta! Antaisin liput vasta sunnuntaina jolloin tiedän päästäänkö me itse menemään messuille.
  13. L

    onko suomessa ravintoloita, joihin pitää tehdä etukäteen pöytävaraus?

    Soittamalla se selviää.Monessa paikassa eivät edes suostu ottamaan varauksia ja toisissa paikoissa erityisesti suosittelevat tekemään varauksen. Ja jos hintaa pelkäät niin ravintoloiden nettisivuilla on hinnastot ja samoin ravintolan ikkunassa.Se taitaa olla nykyään pakollista. :)
  14. L

    Toi meidän tyttö on nyt ihan paniikissa tulipaloista.

    Onko teillä ollut jossain lähellä tulipalo josta tyttö on säikähtänyt? :hug:
  15. L

    Kiva boordi/tapettiratkaisu lastenhuoneeseen hakusessa. Linkkejä? Vinkkejä?

    www.lastenhuone.fi Tuolla on tosi hyviä malleja. :)
  16. L

    onko suomessa ravintoloita, joihin pitää tehdä etukäteen pöytävaraus?

    No kyllähän tuollaisissa paikoissa ruoka ja tarjoilu maksaa, mutta pitää halvempiinkin paikkoihin olla pöytävaraus, joissakin ravintoloissa.
  17. L

    Oisko täällä askartelusta tietäviä paikalla?

    Ai tapettiliisterillä saa myös? *sori,oon vähän tollo näissä jutuissa* :ashamed: Liimataanko se tapetti ensin siihen laatikkoon vai vetelenkö liisterin vaan päälle, vai päälle ja alle?
  18. L

    Oisko täällä askartelusta tietäviä paikalla?

    Pysyykö se tapetti käytössä hyvin? :) Eli tavalliseen Erikeeper-liimaan vettä sekaan ja se sivellään tapetin päälle?

Yhteistyössä