Mä en voi mennä töihin,koska pomoni kohtelee mua kun p*skaa...

:| :ashamed: :'(

Olen hoitovapaalla,mutta käyn samalla tekemässä joitakin työvuoroja töissä.
Viime aikoina olen huomannut oudon ilmapiirin duunissa ja jotenkin osasin yhdistää sen itseeni.En ole koskaan tullut toimeen pomoni kanssa; hän on niin itsekeskeinen ja olemme olleet törmäyskursseilla jo lähes 10 vuotta!

Eilinen oli töissä taas niin paska päivä ettei mua ei yksinkertaisesti huvita mennä sinne! :ashamed:
En tiedä kenelle voisin tästä asiasta kertoa, meillä kun ei ole luottamusmiestä ja johtajasta ei ole mitään apuja.
 
vieras
Olet jossain pienessä työpaiikassa? Teillä ei ole työsuojeluvaltuutettua? Ota yhteyttä työsuojelupiiriin, josko sieltä saisi apua. Tuo on ikävä tilanne, varsinkin kun pomo on "kiusaaja".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Kaupassa olen. Kyseessä on iso kauppaketju, mutta työsuojeluvaltuutettua meillä ei ole. Voisin kyllä toki ottaa yhteyttä liittoon...
Jos kyseessä on iso ketju, teillä on aivan varmasti luottamusmies. Soita pääkonttorillenne (vaikka nimettömänä) ja kysy yhteystiedot sieltä.

Toinen vaihtoehto on alueesi työsuojelupiiri, sinne tällaiset tapaukset kuuluvat ensisijaisesti. Olen ohjannut heille porukkaa hyvin lopputuloksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Kaupassa olen. Kyseessä on iso kauppaketju, mutta työsuojeluvaltuutettua meillä ei ole. Voisin kyllä toki ottaa yhteyttä liittoon...
Jos kyseessä on iso ketju, teillä on aivan varmasti luottamusmies. Soita pääkonttorillenne (vaikka nimettömänä) ja kysy yhteystiedot sieltä.

Toinen vaihtoehto on alueesi työsuojelupiiri, sinne tällaiset tapaukset kuuluvat ensisijaisesti. Olen ohjannut heille porukkaa hyvin lopputuloksin.
Mä vaan luulen et mun duunit tuossa paikassa loppuu siihen. :|
Meidän pomo on muutenkin sellainen et laulaa kaikkien asiat muille, sairaslomista ja syistä tietää koko työmaa ja jos hänellä on huono päivä (niin kuin aina!) ni sen saa kyllä nähdä nahoissaan.
Ja tämmösen takia mä olen potenut huonoa omaa tuntoa kun olen jäänyt lastensi kanssa kotia enkä ole edes harkinnut kolmatta mitä mieheni toivoo. :(
 
tiedän tunteen. ite olin monta vuotta semmoisessa paikassa töissä missä pomo alasiaan lyttäs, jos hänellä oli huono päivä niin siitä sai kyllä sitte muutkin kärsiä. tein 3 vuoro töitä ja onneksi ei tarvinnut joka päivä olla hänen kanssaan samassa vuorossa. eipä siinä auttanut ketjunkaan pomole paljon valitella kun olivat niin hyvä pataa pomon kanssa. onneksi tajusin hoitovapaan aikana itteni irtisanoa joten se karenssi pyöri samaan aikaan hoitovapaan kanssa ja hoitorahaahan ei voinut multa ottaa pois. jos mahdollista tee samoin :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Kaupassa olen. Kyseessä on iso kauppaketju, mutta työsuojeluvaltuutettua meillä ei ole. Voisin kyllä toki ottaa yhteyttä liittoon...
Jos kyseessä on iso ketju, teillä on aivan varmasti luottamusmies. Soita pääkonttorillenne (vaikka nimettömänä) ja kysy yhteystiedot sieltä.

Toinen vaihtoehto on alueesi työsuojelupiiri, sinne tällaiset tapaukset kuuluvat ensisijaisesti. Olen ohjannut heille porukkaa hyvin lopputuloksin.
Mä vaan luulen et mun duunit tuossa paikassa loppuu siihen. :|
Meidän pomo on muutenkin sellainen et laulaa kaikkien asiat muille, sairaslomista ja syistä tietää koko työmaa ja jos hänellä on huono päivä (niin kuin aina!) ni sen saa kyllä nähdä nahoissaan.
Ja tämmösen takia mä olen potenut huonoa omaa tuntoa kun olen jäänyt lastensi kanssa kotia enkä ole edes harkinnut kolmatta mitä mieheni toivoo. :(
Jos et halua hankkia apua, ei kannata valittaa vaan alistua kohtaloonsa. Tai vaihtaa työpaikkaa.
 
vieras
Työsuojeluvaltuutetun nimi pitäisi olla ilmoitustaululla työntekijöiden nähtävillä. Mutta voihan olla, että teillä ei ole edes valittuna, vaikka pitäisi. Kannattaa ottaa työsuojelupiiriin yhteyttä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
tiedän tunteen. ite olin monta vuotta semmoisessa paikassa töissä missä pomo alasiaan lyttäs, jos hänellä oli huono päivä niin siitä sai kyllä sitte muutkin kärsiä. tein 3 vuoro töitä ja onneksi ei tarvinnut joka päivä olla hänen kanssaan samassa vuorossa. eipä siinä auttanut ketjunkaan pomole paljon valitella kun olivat niin hyvä pataa pomon kanssa. onneksi tajusin hoitovapaan aikana itteni irtisanoa joten se karenssi pyöri samaan aikaan hoitovapaan kanssa ja hoitorahaahan ei voinut multa ottaa pois. jos mahdollista tee samoin :whistle:
Mä irtisanoisin itteni heti jos se vaan olisi "järkevää". me ei oikein tulla toimeen pelkällä kotihoidontuella vaan tarvitsen myös palkkani.Tänä aikana kun työpaikkoja ei kauheesti taida olla niin en välttämättä saisi heti uutta paikkaa. :/
Olen miettinyt työpaikan vaihtoa tuhat kertaa, mutta kun olen toistaiseksi hoitovapaalla ni tuskin mua kukaan haluu palkata.
Entäs sitten kun meen takaisin kokopäiväiseksi? Nytkin nään pomoani ehkä kerran viikossa ja silti se voi tehdä mun työnteosta todella mahdotonta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Mä irtisanoisin itteni heti jos se vaan olisi "järkevää". me ei oikein tulla toimeen pelkällä kotihoidontuella vaan tarvitsen myös palkkani.Tänä aikana kun työpaikkoja ei kauheesti taida olla niin en välttämättä saisi heti uutta paikkaa. :/
Olen miettinyt työpaikan vaihtoa tuhat kertaa, mutta kun olen toistaiseksi hoitovapaalla ni tuskin mua kukaan haluu palkata.
Entäs sitten kun meen takaisin kokopäiväiseksi? Nytkin nään pomoani ehkä kerran viikossa ja silti se voi tehdä mun työnteosta todella mahdotonta.
Lähetä muutamaan paikkaan työhakemus kokeeksi, jos vaikka tärppäisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liian paksu perhoseksi:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
tiedän tunteen. ite olin monta vuotta semmoisessa paikassa töissä missä pomo alasiaan lyttäs, jos hänellä oli huono päivä niin siitä sai kyllä sitte muutkin kärsiä. tein 3 vuoro töitä ja onneksi ei tarvinnut joka päivä olla hänen kanssaan samassa vuorossa. eipä siinä auttanut ketjunkaan pomole paljon valitella kun olivat niin hyvä pataa pomon kanssa. onneksi tajusin hoitovapaan aikana itteni irtisanoa joten se karenssi pyöri samaan aikaan hoitovapaan kanssa ja hoitorahaahan ei voinut multa ottaa pois. jos mahdollista tee samoin :whistle:
Mä irtisanoisin itteni heti jos se vaan olisi "järkevää". me ei oikein tulla toimeen pelkällä kotihoidontuella vaan tarvitsen myös palkkani.Tänä aikana kun työpaikkoja ei kauheesti taida olla niin en välttämättä saisi heti uutta paikkaa. :/
Olen miettinyt työpaikan vaihtoa tuhat kertaa, mutta kun olen toistaiseksi hoitovapaalla ni tuskin mua kukaan haluu palkata.
Entäs sitten kun meen takaisin kokopäiväiseksi? Nytkin nään pomoani ehkä kerran viikossa ja silti se voi tehdä mun työnteosta todella mahdotonta.
koitahan jaksaa, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. mä kerran räjähdin pomolle kun se vaan nalkutti, ilmeisesti olin niin täynnä sitä p*skaa, yllätyin itekin miten reagoin, mut jos tallataan koko ajan niin raja tulee jossain vaiheessa vastaan.
Eikö teillä ole palavereita työilmapiiristä? koittakaa pitää ja ottakaa sinne isompi porho paikalle ja jutelkaa hänen kaa ja sitte voi kutsu viimeiseksi sen pomon ja selittää et mikä homman nimi on. onko pomo samalainen kaikkia kohtaan?
 

Yhteistyössä