Hakutulokset

  1. Chicco

    turvaistuimista

    Minkälainen istuin on kupera? En oo koskaan kuullu... :/
  2. Chicco

    Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

    Niin, ei kyllä kahta oo, mutta jos tulee tarvetta perhekoon kasvaessa esim. Yhdestä kolmeen, eli pitäisi saada takapenkille tilaa istuimen lisäksi kahdelle kaukalolle, tai vaihtoehtoisesti kaksosten jälkeen kolmas, niin tuo istuin on siitä kätsy, että sen saa pienempäänkin autoon taakse...
  3. Chicco

    turvaistuimista

    Heippa hei!! Minä tuola parahiksi olen myymässä semmosta Akta Cragon istuinta, joka on mielestäni tosi hyvä istuin =) Se sopii 5kk-n.4-5vuotiaaksi asti, sen saa selkä tai kasvot menosuuntaan, kummin tahtoo, ja sen voi asentaa kaikille auton istuimille. Ja sen voi kiinnittää sekä kolme- että...
  4. Chicco

    Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

    Olen mie kuullu joskus että niitä voi tosiaan olla aikuisillakin, tosin aika harvinaisissa tapauksissa.. :/ Eli sie oot varmaan sitten tosi harvinaislaatuinen ihminen :D :wave: ;)
  5. Chicco

    Mielihyvä

    :laugh: :laugh: Anteeksi että nauran näin arkaluontoiselle asialle, vaan niin hauskasti sanoit tuon miten neuvolassa asian ottais puheeksi! :laugh: Kuvittelin vain mielessäni semmosen tilanteen niin aivan ääneen aloin nauraan täälä :D :laugh: Anteeksi vielä... ;)
  6. Chicco

    Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

    Meillä kans viime syksynä alko lähemmäs kolmevuotiaalla tytöllä ilmestyä niitä molluskoita. Luulatvimmin tarttui yhden tutun lapselta kun en muilla oo sitä tavannu. Ensin oli ihan vain pari pientä, ja mie sain niiiiin ristiriitasia ohjeita siitä mitä niille pitäis tehdä, niin uskoin sitten niitä...
  7. Chicco

    Myytävänä: AKTA CRAGO COSMIC XTP. turvaistuin vm.2006!!

    Heippa! Huutonetissä myynnissä viime kesänä ostettu Akta Cracon musta-hopea turvaistuin. Valitettavasti vuoden takuu on juuri kerinny umpeutua.. :( Istuin on tosi siistissä kunnossa, ja se myydäänkin pois vain siksi ettei meillä ole enään käyttöä ;) Istuin soveltuu n. 5kk ikäisestä...

Yhteistyössä