Hakutulokset

  1. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Voi mahtava! Täälähän on vauvoja jo tupsahellu maailmaan! Pitkä tauko ku en oo käyny seurailemassa teijän kuulumisia, tipahin ite pois 12-13vkolla kaksoskeskenmenon myötä, laskettuaika olis ollu 1.11.2011. Onnea kaikille tuoreille äityleille, ja tsemppiä matkaan kaikille joilla tuo ponnistus...
  2. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Miten tuo aika tuntuu menevän niin nopiaa? =) Mie tosin tipuin vajaa kolme vkoa sitte matkasta, kun np-ultrassa hoitaja ilmoitti että kaksoset kuolleet mahaan että se siitä sitte. Eivät vain tulleet iteskseen pois. Lääkkeellinen tyhjennys vielä saman vkon aikana. No eipä vain menny sillä...
  3. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Niinpä se sitten kävi meillekki... taas. Eilen np-ultraan suurin odotuksin, kuviteltu miltä vauva näyttää kun sormet ja varpaatkin jo kehittyny ja sieltä meille vilkuttelis.. Ennen ultrahuoneeseen menoa kävin vessassa ja huomasin että verta vuota jonkin verran. 3minuuttia myöhemmin makasin...
  4. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Peukkuja Paavopesusienelle että syän pomppailis huomena ultrassa! =) Äitiyspakkauksesta Me ei kans aijota ottaa sitä. En ottanu kakkosenkaan kohalla, kun siinä on niin paljon semmosta mitä ei tuu käytettyä, että menee "hukkaan". Otan sen rahan, ja ostelen sitte itte kaikki mitä tarvii niin...
  5. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hui hai ja heipparalla! =) Kyllä on väsy ja huono olo... päivät mennee sohvalla maaten ja kerta päivässä oksentaen. Makiaa ei saata syyä eikä juua ollenkaan, kirsikkatomaatit on aika ykkösiä ja kaikki pieni suolanen naposteltava. Lämmintä "oikiaa" ruokaa ei pysty syyä yhtään!! :x Neuvolassa...
  6. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    diinu vaihakko mulle tuon lasketunajan 1.11. ku ultrassa vastas vähän eempänä nuita viikkoja. :)
  7. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    diinu, mikä ultra sulla on 5pvän päästä? Eikö vain että kävit samana päivänä yhessä ultrassa ku mie? Mieki meen ens vkon tiistaina ekaan neuvolaan ja ilmeisesti saan sillon ajan Rovaniemelle nt-ultraan... mutta menee varmaan huhtikuulle :) Mie saan tännään paketin postissa jossa tulee, ah...
  8. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Oi jennae! Aivan mahtava uutinen!!!! =) Onnea kovasti! Miten se mieki olen maka niin täpinöissään sinun puolesta!!!!! :D Voi hitsi! Aika jännää!
  9. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Huomenta taas pitkästä aikaa! =) En ole ehtiny käyvä lueskelemassa hetkeen, ja ketju senku kasvaa! Ihanan paljon uusia raskautuneita täälä, mutta kurjan paljon on myös niitä joita ei onni potkinukkaan tarpeeksi pitkälle... :hug: Mie olen nyt kolmen viikon saikulla, uskokaa tai älkää...
  10. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Voi mahoton miten te olette niin virkeitä ja aktiivisia täälä! =) Kaikki varusteet vauvalle on jo "hankittu" tai suunniteltu, ja sehän on jo ko puoliksi hankittu... ;) Mie vain olen jotenki tosi poikki. Väsyttää niin että voisin vain nukkua koko ajan. 12h yössä ja parin tunnin päikkärit, ja...
  11. Chicco

    POHOJOSEN MAMMAT!

    Mie olin aivanki vallan unohtanu tämän ketjun! Ja täälähän tämä ellää vieläki =) Mulla tosin kävi tuon oman parin vuojen takaisen tilanteeni kanssa niin, ettei tarvinnu päätöstä tehä vaan luonto hoiti homman omalla tavallaan... Vaikkei ihan helpomman kautta. :'( Mutta nyt on tilanne taas...
  12. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hyi ko tuli pitkä teksti.... :ashamed:
  13. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heh! Pari päivää poissa ja luetavaa on ku pikku romaanissa!! :D Ihana kuulla ku kaikki on niin mahottoman pirteitä ja myönteisiä. Mie koitan kans olla, vielähän tässä kerta hengaillaan matkassa ;) Mulla on tuo palelu äityny ihan mahottomaksi!!! :kieh: Toissa iltana ko sauna oli lämpiämässä...
  14. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tervetuloa Mariska* =) Tiukutus on meillä karjaa lähemmäs tuhannen päätä, tarkkaa lukua en nyt ossaa sanoa. Ihan nokko kuitenki =) Missäpäin sie asustitkaan? Olet sie sen saattanu jo sanoa mutta en nyt tähän hättään muista... Mulla on ollu yökylässä lauma lapsia, kaikki alle kouluikäsiä...
  15. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Epa_88 tervetuloa! :) Kertoilehan sieki enemmän itestäsi? Missä asustat, mitä teet työksesi mitä harrastelet etc. :) Vähän utelias aina olen ;) Ja onnea kovasti vauva uutisesta :flower:
  16. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hips hei ja ihunata aamuva kaikille! =) Porot ruokittu ja nyt on tämä minun hetki konneella kera kuuman kahavin ;) jennae mikäs sinulla on vointi? thunderbird mie oon kans huomannu lisääntyvässä määrin tuota ilimaa kertyvän mahaan... ja jos sitä joutuu piettelemään niin julumetun...
  17. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Mulla on tytöt pahoinvointia!!!! VOI ETTÄ MOLEN ONNELLINEN!!!!!:D
  18. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    jennae älä hättäile! :kiss: Testit on vain testejä, ja ehkä niissä on jonku päivän heitto toellisuuesta.. ja voihan se olla että huomena näyttääki vasta sen 2-3 =) Ikuinen optimisti täälä terve! :D:wave: Mutta älä huoli, onko ollu mittään muita oireita keskenmenoon viitaten? Diinu ai...
  19. Chicco

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tryffe ole ihan rauhassa neuroottinen =) Ei se kettään luulis haittaavan jos siinä saa itte piettyä ittensä paremmin kasassa ja kaikki kontrollin hypysissä :cool: Minkälaista teetä on kofeiinittomana? Voishan sitä kokeilla opetella sitä juomaan, ko aamulla se kuiten on saatava se kuppi...
  20. Chicco

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Voi miten mahtava lukia teijän tilanteita nuin loppusuoralla!! =) Huijui! Itte lähettiin tälle maratoonille vasta ihan äskettäin, ja kolomatta kertaa. Vaikka aivan alakumetreillä kuleksin, silti on pikkuhilijaa alakanu mietityttämään kaikki loppuraskauteen ja varsinki synnytykseen liittyvät...

Yhteistyössä