Hakutulokset

  1. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Heippa kaikki! Saisinkos miä liittyä uutena tänne? Tuntuu, ettei tuo the esikoisesta haaveilevat pino oikein ole enää mulle, kun siellä surevat jo yrityskertalaiset 3-6, kun ei tärppää, tuntuu ajoittain kovinkin pahalta, kun monella muulla yrityskertoja yli 12 :( Itelläni on aviopuolison kanssa...
  2. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    katjahei No mulla yleensä tulee ekana päivänä ihan suht reipaasti vuotoa sekä "klimppejä" ja sit alkaa hiipumaan.. En oo ainakaan huomannu et olis yhteydessä ravintoon, kun oon syöny kuitenkin samalla lailla :) happyfeet :hug: otan osaa tätin tulosta :hug: sartsa En miä vielä luovuta...
  3. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Hei kun murut kun osaatteko te neuvoa.. Mun kuukautiset ei sittenkään alkaneet vielä kunnolla :( Kivut kyllä oli ja tuhruttelua ja lämmöt aamulla eilen alhaalla, mutta vieläkään ei muuta kun verensekasta ruskeaa tuhrua.. Ei normaalia suht reipasta vuotoa, eikä niitä klönttejä joita yleensä...
  4. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Juups, alotetaanpa alusta kp 1/31 kiitos..
  5. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    niiskuliini itse asiassa noi mun kiertopäivät on menny sekasin jo tän kierron alusta näköjään kun nyt kattelin :D Ilmotin näköjään päivän etuajassa et täti tulee, mut hyökkäskin vasta seuraavana päivänä, joten nou hätä :) :heart: Ja toivotaan, että siun tuntemukset nyt osuis oikeeseen :)...
  6. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tuittu joo se on pitkä aika.. Enkä toivo, että kukaan muu joutuu kokemaan samaa odotusta.. Ite kallistun sille kannalle, että lähdetään yksityiselle.. Jos se onkin kiinni siitä, että miehen siittiön tuotanto on liian alhanen, niin en ala odottelemaan puolta vuotta vaan sen toteamista, kun hoidon...
  7. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kiitos kaikki rakkaat sartsa, taffo ja vaniljainen :heart: Tänä aamuna jo vähän parempi mieli, kiitos teidän :heart: :hug: Ah, katoin, että tänne on eksyny painovirhepaholainen tai sit oon ite laskenu väärin, et menen kiertopäivää 30 tänään :) mut päivä sinne tai tänne, alusta se kierto...
  8. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Perkelevittusaatana.. Sain ajan lapsettomuustutkimuksiin vasta 4.10.2010 klo 9:45 :'( :'( :'( :'( :'( Miä en jaksa.. :'( :'( :'(
  9. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    voi manuliina :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Oon niin kovin pahoillani tätistä :hug: :'( :hug: :hug: :hug: bloody toivotaan, en kyllä ennen oo näin tuhrutellu ennen menkkoja, yleensä ne alkaa suoralla kädellä.. Sitä paitsi eihän ne voi alkaa vielä kp 25!!! Ei vaan voi.. Tuhrutan...
  10. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    tuittu katoin just eilen, että oon sekottanu päivämäärän ja kiertopäivän.. Eka hymynaama oli kp 14 eli 12.4 :D Eli dpo 11 menossa vasta mikäli sillon on ollu plussa, kun niitä hymynaamoja ilmesty neljänä päivänä testeihin vielä sen 12.4 lisäks.. Sekosin laskuissa ja piti eilen tarkastaa.. Tänään...

Yhteistyössä