Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    shih mulla ei kaks vahvaa viivaa ovulaatiotestissä tarkottanu ainakaan mitään tuossa pari kiertoa sitten.. Testailehan raskaustestillä niin saat luotettavan tuloksen..
  2. H

    Jos lotossa tulisi tänään pääpotti sinulle :

    Jos niin onnellisesti sattuis niin: -Maksaisin kaikki velat pois, siis ihan kaikki, myös aviomieheni, jotka on ottanut ennen minun ilmestymistä hänen elämäänsä.. Ja jonkunmoinen perusremppa nykyiseen taloon.. -Paineltaisiin ensimmäiselle lapsettomuusklinikalle saamaan hoidot lapsettomuuteen...
  3. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heippa! Ja onnea plussanneille :heart: En voi väittää etteikö vähän kirpasis :ashamed: Tarrasukkia paljon kuitenkin matkaan! ON: Onko kellään kokemusta.. Mulla oli nyt sitten lopultakin eka ovulaatio puoleen vuoteen ainakin testin perusteella. Ovulaatio oli perjantaina mitä ilmeisimmin...
  4. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Onnea ei-enää-niin-toivoton :D Näin viime yönä aivan kamalaa unta.. Vaarini tiesi oman kuolinpäivänsä ja alko järjestelemään itelleen hautajaisia. Voi sitä itkun ja surun määrää unessa. Päivämäärää en muista.. Mutta kuolemisesta sanottiin, että se on jonkun uuden alkua tai vanhan loppua...
  5. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    beabee ah siis joo, piti tarkentaa, että tuo vasemman puoleinen on se kontrolliviiva ja oikean puoleinen testiviiva :) Näköjään unohtu matkalta pois tarkennus :) Ja tänä aamuna pärähti saman tien ehkä eilistä vielä tummempi viiva.. Ota nyt tästä kropasta selvää :D
  6. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    yrittäjä Jep, kunnon sanktiopuhuttelut tuli pidettyä :D Ajattelin, että johan ne siittiöt, jos niitä on ollu, niin kuolee matkalla, kun tollasssa paikassa vetelee purkkiin missä on happoja ilmassa koko ajan.. Kun mies joutuu olee kumipuvussa ja maskit ja hengityssuojat päällä normaalisti tuossa...
  7. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Tervveh! Tältä näyttää nyt sitten meikäläisen ovulaatiotestiplussa :D Ihan ensimmäinen kunnon viiva puoleen vuoteen <3 Oon niin onnellinen <3 http://www.aijaa.com/v.php?i=6337702.jpg happyfeet Onnea onnea! Ihanasti ajattelet positiivisesti :heart: Ja onneks aika menee todella nopeesti...
  8. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Hei vaan kaikki! Tässä olis tämä meikäläisen tämän aamun ovulaatiotestiplussa <3 Ja komea onkin omasta mielestäni <3 Eka taitaa olla puoleen vuoteen <3 Voi juku! Alan uskoa jo, että kyllä se parempaan suuntaan muuttuu tästä <3 http://www.aijaa.com/v.php?i=6337702.jpg
  9. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Hei tyttöset! Tulin vaan kertomaan taas, että älkää luovuttako! Iloitkaa pienestä :) Itse sain PCO diagnoosista huolimatta tänä aamuna ovulaatiotestiin kotrolliviivaa vahvemman testiviivan :heart: Olin jo aivan varma, etten olekkaan ikinä ovuloinu ja että mun kroppa on täysin paska vielä sen...
  10. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Kiitos Duffy tsempistä! :heart: Hyvinhän teillä on sitten käynyt :) Onnea odotukseen :heart: ON: Ihan huvikseni tänään testasin, ja yllätys yllätys.. Sainkin ovulaatiotestiin kontrolliviivaa vahvemman testiviivan ja vielä kp 15!! Eli kierron pituus tulee olemaan ihan niinkun aiemminkin...
  11. H

    G: Vesimaksu kerrostalossa

    Juu, meillä omakotitalossa kahdelta hengeltä plus kahdelta koiralta 46 e joka toinen kuukausi.. On astianpesukone ja pyykinpesukone, sekä suihkussa käydään joka päivä plus kurasina päivinä koirat pestävä.. Kasteluvesi kaivosta.. Eli 23e kk..
  12. H

    viimeisin järkyttävä/mullistava/ asia jonka olet kokenut?

    Järkyttävin kokemus: Miehellä ei siittiöitä, itella PCO ja ovulaatiohäiriö.. Raskautta odotettu ja toivottu yli 2 vuotta..
  13. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Yrittäjä kyllä siitä aukiolotutkimuksesta selviää hengissä, ite otin hyvät särkylääkkeet aamulla ja sit parin tunnin päästä uuden. Tutkimus oli aivan kivuton, turhaan pelkäsin sitä itekkin.. Hetken päästä kun tutkimus oli ohi, niin kramppaili vähän munasarjoja menkkamaisesti. Sitten siirty...
  14. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Nonnish.. Meissä on sitten miehen kanssa molemmissa vikaa.. Eli kerroinkin tuossa, et miehellä ei simppoja.. Mulla ekan ultran, verikokeiden ja aukiolotutkimsen saldona diagnosoitu PCO sekä jonkunlainen ovulaatiohäiriö.. Että näillä mennään.. :'( Siirryn tuonne lapsettomuuspuolelle ja pitkään...
  15. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    kaz :hug: Täällä ollaan kyllä niin romuna kun voidaan ja molemmat.. Oon tänään suuntaamassa työterveyteen puolen tunnin sisään itkemään pahaa oloa.. Koitin olla viikonloppuna töissäkin, kun ei voinu jättää työkavereita pulaan, mut paha ollahan sielläkin oli.. Pelkkää itkun vääntämistä...
  16. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kiitos kaikille tsemppaajille ja tukensa antaneille.. Miä olen täällä ihan hajalla :'( Mietin vaan, että miten paljon tulee turhia kiertoja kesän aikana ja nyt ei tosiaankaan voi tehdä ite mitään.. Siirrytään varmaan sitten 4.10 kunnalliselle yksityiseltä, ei vaan ole laittaa rahaa 4.500e ICSI...
  17. H

    Piristysketju!

    Mulla on maailman paras pikkusisko joka sai tänään valkolakin :heart: Yhtään vähättelemättä niitä muita miun ihania sisaruksia :)
  18. H

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Heippa! Onko kellään täällä käynyt näin: Miehen siemennestetutkimuksen tulokset tulleet eikä siittiöitä ensinkään.. Ei liikkuvia eikä kuolleita eikä eläviä eikä mitään! Siis ihan oikeasti ei YHTÄÄN siittiötä näytteessä.. Torstaina lääkäri? Mitä tästä eteenpäin tapahtuu? Pelottaa :'(
  19. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heippa vaan kaikki.. Mua ei enää tällä palstalla varmaan ikinä nähdä.. Mies sai siemennestetutkimuksen tulokset ja siittiöitä nolla, nada, zirou ja niin edelleen.. Ei liikkuvia ei kuolleita, ei mitään.. Torstaina lääkäri :'( Ei siis luomuraskautta ikinä odotettavissa omin avuin..
  20. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Ja näin tulikii sit ainaki näyttävä poistuminen kun temppuilu alko heti.. :laugh:

Yhteistyössä