~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Mulla koskee masua. Auts, alka just äsken ja tuntuu aika inhottavalta. Nyt jo haaveilen että jos olisinkin raskaana. Vaikka todennäköisesti ei. Luultavasti mulla on tulossa mahatauti joka on ollut myös muilla tutuilla.
Mä tuun hulluks tän odottelun kanssa että vois testata. Yritän toitottaa itselleni että sä et oo raskaana mut salaa toivon koko ajan että olen. Äsken katsoin tutun vauvan kuvaa ja kävi itkettämään kun sattu niin paljon kun meillä ei oo sellasta. :(
Tänään on kp20/28. Meinasin testata perjantaina ennen vappujuhliin lähtöä vaikka tiedän että ei pitäs testata kun voi näyttää väärin. Selvinpäin mä oon joka tapauksessa joten siitä ei oo kyse.

Mä myönnän. Musta on tullut katkera akka joka on kateellinen muiden lapsista. Salaa mielessäni manaan miestäni joka sattuu olemaan väsynyt oviksen aikana. En ymmärrä missä vaiheessa musta tuli tällänen. :/
 
26.4.-10 Maanantai

lillukkainen...................kp 86/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 76/?................................yk 1



B881............................kp 68/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 55/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 54/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 49/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 44/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 44/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 39/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 35/27-36..........................yk 17
kilu09..........................kp 31/28-31...........................yk 16



HappyFeet...................kp 29/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 29/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 29/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 29/32-39...........................yk 5
tiuvi.............................kp 29/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 27/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 26/28-34...........................yk
Shih.............................kp 26/33................................yk 3
esperanzadora............kp 26/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 26/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 21/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 20/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 19/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 17/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 14/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 12........................................yk 2
niuku...........................kp 12/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 11/29..................................yk 3
anu84..........................kp 11/29-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 9/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 9/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 7/24-34............................yk 14
beabee........................kp 7/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 5/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 4/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 4/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 4/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 2/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 2/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 1.......................................yk 1
Anna-79......................kp 1/37-38.............................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18


 
Pahoittelut teille kaikille, joille täti tuli kylään ei-toivottuna vieraana. :hug: Manuliina ja katjahei, toivon sydämestäni, että te molemmat saisitte sen oman nyytin. En muista nyt oletko katjahei jo käynyt asian tiimoilta tutkimuksissa? Koska hyvässä lykyssä ongelma voi olla aivan pieni ja korjaantua lääkkeiden avulla ilman ns. hoitoihin lähtemistä.

Päivitin taas listan niin teidän muiden on helpompi jatkaa päivittelyä. Pokemoni, merkkasin sinulle kierron aloituksen ja yk1:n. Olisitko halunnut olla ilman yk:ta vielä? Minä laskin pillerien tyhjennysvuodon jälkeisen kierron yk1:ksi.
Siniruskon siirsin plussanneisiin ja laitoin päivämääräksi ensimmäisen ilmoitetun plussan. Kun en tiedä mikä täällä on käytäntö. Jos joku haluaa yrittää päivittämistä, niin se ei ole vaikeaa. Lainaatte tekstin, poistatte quote:t ja lisäätte päiviä tarvittavan määrän.

Oletko Miipeli kadonnut taustajoukkoihin? Toivottavasti kaikki on kunnossa ja syynä on vain kiire töissä. :hug:

BloodyEnd, hyvä että miehelläkin riittää innostusta. :)

Opaali halaukset hoitojen aloitukseen. :hug:

niiskuliini :hug: Kyllä täälläkin olen suuttunut/aloittanut mökötyksen, jos mies on oviksen aikaan väsynyt ja "pihtaa". Ehkä se, että tietää munasolun olevan hedelmöittymiskykyinen vain sen 24-48 tuntia, saa tuntemaan kierron menevän hukkaan. Vaikka niitä siittiöitä olisi edellisenä päivänä tai pari päivää sitten laitettu liikkeelle.

).(: Lauantaina oli tiedossa juomista ja siksi testasin varmuuden vuoksi, vaikka dpo oli vasta 11. Sain testiin haamun/viivanpaikan. Ei muuta kuin hakemaan digitestiä apteekista. Eka kaupanpäälle tullut cb:n digi ei toiminut ollenkaan, mutta onneksi viikkonäytöllinen toimi. Se näytti, että raskaana 1-2. Nyt on kova pelko päällä, että onko tämä kemiallinen, sillä menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna. Niille jotka eivät tiedä, niin minulla oli keskenmeno (tuulimuna) tammikuussa rv12. Koitan pysyä rauhallisena, jotta en pety niin pahasti, jos tämä menee heti kesken.
Jos tämä raskaus ei onnistu, niin minulle tulee tauko yritykseen. Minulla on ollut viime kesästä asti pientä masennusta ja tammikuinen keskenmeno ei asiaa yhtään auttanut. Nyt viimein sain käytyä lääkärissä asiasta ja hän määräsi lääkkeitä. Lääkkeiden vaikutuksesta raskauteen ei ole näyttöä (rotilla suuret annokset teratologisia) ja siksi niitä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana, ellei ole todella tarvetta. Tässä nyt odottelen, että joko tämä raskaus sujuu hyvin ja vauva tulee tammikuussa tai sitten menee kesken ja yritys siirtyy ehkä puolella vuodella eteenpäin. :/ Olisi ollut pajon helpompaa, jos ei olisi tarvinnut juhlimisen varalta vielä testata näin ajoissa. Tässä tuli nyt pitkästi omaa napaa, mutta haluan että tiedätte missä mennään.
 
Tuittu- toivotaan parasta ! *peukut pystyssä* mitä muuten tarkoittaa kemiallinen raskaus?

ON: kiireinen viikonloppu takana, hyvä sinänsä että sai vähän muutakin ajateltavaa kun tämä lapsen teko :) täti sitten lähti ja ei kyllä ole tervetullut uudelleen. Nyt sitten odottelemaan ovista jos se on tullakseen. Vähän musta tuntuu etten ovuloi joka kuukaus, kun kierto on välillä ollut vähän pidempi... mutta toivottavasti tässä kuussa, muuten menee taas kamalaks odottamiseks...
 
Mun menkat oli muuten jotenkin oudot. Mulla oli tosi paha olo ja oikein tuntui että on menkat, vaikka yleensä ei ole mitään kipuja tai pahoinvointia. Sitten tuli hirveästi sellaisia jotain veri "klönttejä", niitä oikein välillä aina tippui pönttöön vessassa käydessä. Mistä tollanen vois oikein johtua? :eek:
 
beabee, http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Keskenmeno/Mika-ihmeen-kemiallinen-raskaus/ : "Kemiallinen tai biokemiallinen raskaus tarkoittaa raskautta, joka on todennettavissa ainoastaan elimistön biokemiallisten muutosten perusteella".
Eli kyseessä on hyvin varhainen keskenmeno. Jos en olisi testannut näin aikaseen, niin en olisi tiennyt raskaudesta mitään ja menkat voi alkaa mulla ajallaan tai vähän myöhässä. Jos ei tiedossa olisi ollut alkoholin nauttimista, niin en olisi (ehkä ) testannut ja näiden vähäisten oireiden perusteella en tietäisi olevani raskaana. Herättää siis turhia toiveita.
Samalla linkittämälläni sivulla sanotaan, että 70 prosenttia alkaneista raskauksista päättyy keskenmenoon ja suurin osa niistä on juuri noita kemiallisia raskauksia. :|
 
Tuittu-: Joo, yk1 on hyvä kun tässä kuitenki toivon että tärppäis heti... Vaikka ei sais, mutku! Ja paljon voimia ja jaksamista odotteluun, toivotaan että nyt on tosi kyseessä ja kyytiläinen jaksaa loppuun asti!

Tänäänkin tiputtelee vielä tyhjennysvuotoa, on kyllä olleet perin kummalliset menkat. Yleensä loppuneet sunnuntaina niin, että enää vain muutama pisara tullut. No ehkä tämä on vain hyvä..? Onneksi tiedossa on kiireinen kuukausi töissä, saa ajatuksia suunnattua muuallekin kuin jännäämiseen :)

Aurinkoista viikonalkua kaikille!

 
ON: Mites muilla on tuon ekan tero kuurin jälkeen tulleet tädit kylään? Kauanko ootte saaneet odotella? Mulla tosiaan meni lauantaina vika tero ja jo lauantaista lähtien on tullut jonninmoista tuhruttelua... Ei oikeen tiedä miten tän kropan pitäis pelittää... Kuinka monelle ja missä vaiheessa on lääkäri määrännyt clomit? Mä olen vielä aivan pihalla näiden kaikkien asioiden kanssa kun on mulle niin tuore juttu... ainut mistä tiedän on nuo kilpparit :LOL:

Eli kopion tuon äskeisen PCO palstalta...

Tuittu Voih!!! Mä kyllä piän kovasti sun puolesta peukkuja :hug:

niiskuliini Mä tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitat tuolla katkeraksi tulemisella. Tuntuu itsellä kans se että kaikki muut onnistuvan paitsi itse. Mulla on itsellä vielä sellainen työ (olen tarjoilijana ravintolassa) Että näen jatkuvasti mammoja joko maha pystyssä tai pienen lapsen kanssa... Jotenkin tuntuu vielä että ne kaikki tulee juuri minun asiakkaaksi. ja sitten vielä tuo Ifin uusi mainos... Onnea äidelle ja isillä, nyt se on syntynyt.. uusi vauvavakuutus... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niuku:
niiskuliini Mä tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitat tuolla katkeraksi tulemisella. Tuntuu itsellä kans se että kaikki muut onnistuvan paitsi itse. Mulla on itsellä vielä sellainen työ (olen tarjoilijana ravintolassa) Että näen jatkuvasti mammoja joko maha pystyssä tai pienen lapsen kanssa... Jotenkin tuntuu vielä että ne kaikki tulee juuri minun asiakkaaksi. ja sitten vielä tuo Ifin uusi mainos... Onnea äidelle ja isillä, nyt se on syntynyt.. uusi vauvavakuutus... :headwall:
Tiedän todella miltä tuntuu olla töissä paikassa missä on jatkuvasti lapsia. Oon nimittäin lelukaupan tätsy ja voin sanoa että se ei oo katkeran vauvakuumeisen paikka. Aluks oli tietty ihanaa kun näki paljon lapsia mut nyt hatuttaa jokainen raskaana oleva kun mielessä kaihertaa että miks ei meille jo tuu :ashamed:
 
27.4 Tiistai

lillukkainen...................kp 87/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 77/?................................yk 1



B881............................kp 69/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 56/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 55/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 50/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 45/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 44/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 40/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 36/27-36..........................yk 17

kp 5/28-30 yk 17


HappyFeet...................kp 30/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 30/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 30/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 30/32-39...........................yk 5
tiuvi.............................kp 30/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 28/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 27/28-34...........................yk
Shih.............................kp 27/33................................yk 3
esperanzadora............kp 27/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 27/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 22/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 21/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 20/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 18/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 15/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 13........................................yk 2
niuku...........................kp 13/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 12/29..................................yk 3
anu84..........................kp 12/29-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 10/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 10/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 8/24-34............................yk 14
beabee........................kp 8/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 6/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 5/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 5/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 5/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 3/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 3/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 2.......................................yk 1
Anna-79......................kp 1/37-38.............................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18




 
Sartsa83
Heipsan.. tulin moikkaamaan teitä ja ettimään Taffoa. Tuli niin paha mieli teijän puolesta täällä kun muistaa mimmosta se yritys oli.. kuukautta vajaa 2v yritettiin kunnes tärppi osu.

Hempu Oon edelleenkin niin pahoillani tosta.. :'( :hug:
 
Hellurei taas kaikille :wave:
Tänne onkin tullut taas hurjasti tekstiä :)

Kaikille joille kakkapäätäti on taas tullut, tahdon antaa ison halin!! :hug: Liian monella on taas kierto alkanut alusta :( Toivottavasti uusi kierto on parempi! :heart:

Voi Tuittu- onnea ihan hirmuisesti!! :heart: Toivotaan, että kaikki menee hyvin tällä kertaa!! Ihanaa :)

Hempu86la Voi sentään, ymmärrän kyllä oikein hyvin, että noin pitkä odotusaika tuntuu mahdottomalta :( :hug:

Mie menen kp 30 ja dpo 12. Olo on ollut masentunut, testasin eilen negan ja nyt olenkin kyllä ollut ihan varma, että täti tulee huomenna tai ylihuomenna viimeistään. Tiedän että testaaminen tollon dpo 11 saattaa olla liian aikaisin, mutta mä olen sitä mieltä että olis siinä pitänyt edes haamu olla :( Harmittaa ihan älyttömästi, olen ihan varma että tämä kierto oli taas tässä. Perkele. Tällä kertaa mulla ei ole ollut edes mitään mainitsemisen arvoisia oireita. Huoh. Seuraavan kierron jälkeen onkin sitten jo puolivuotta yritystä takana ja mä alan olla entistä varmempi, että mussa on joku vika.

Parempaa plussausonnea muille! :heart: Mä odottelen vaan, että koska se täti taas tulee... :'(
 
Heips pitkästä aikaa kaikille!Taffo on ollu maan alla ja yrittänyt koota ajatuksiaan,eikä ehkä vieläkään ihan täysissä sielun ja ruumin voimissa mutta pikkuhiljaa.. :ashamed: Sartsa olit kaipaillut?Anteeksi,mä en ole käynyt lukemassa edes teidän odottavien kuulumisia kun sen kkm:n jälkeen on ollut NIIN vaikea aloittaa alusta tää kaikki ja mulla on usko ja toivo mennyt koko homman suhteen,en jaksa uskoa että saan koskaan sitä omaa tuhisevaa nyyttiä. :'(

Hempu,edelleen,todella kamala odotus aika,toivottavasti se toinen homma järjestyy,voima :hug: !

Tervetuloa kaikki uudet! :flower: :heart:

Tuitulle hurjasti onnea! :flower:

Omaa napaa vielä sen verran että kp 12 menossa,ovista odotellessa,makkarin puolella on mennyt mukavasti,toivottavasti pääkin (ylä) tulee mukaan jossain vaiheessa...

Tsemppiä kaikille!!
 
Sartsa83
Taffo Ja mä ymmärrän sen täysin.. just siks sua aloinkin kaipaileen kun tuli ikävä sua ja paha olo sun puolesta kun niin ikävästi teille kävi. :hug: :'( Toivottavasti saatte vielä sen oman tuhisevan nyytin onnellisesti. :heart: :heart: :heart: Tsemppiä tähän kiertoon ja minä tuolla toisella puolella toivon TEILLE KAIKILLE plussatuulta ja onnistumista... joka ikinen hetki! Muistakaa se! Vaikka kuinka oonkin raskaana, niin silti en unohda sitä, millasta se yrittäminen oli. Se ahdistus ja itku kun ei tiedä koska saisi nähdä positiivisen raskaustestin ja tulisiko sitä koskaan edes raskaaksi.

Ootte rakkaita!!!! :hug: :heart: :ashamed: :'(
 
Päivittelin päivällä tota listaa. toivottavasti meni oikein. Ilmoitelkaa jos on jotain virheitä. Mä kuvittelen itelleni kaikki mahdolliset raskausoireet, ala vatsa on oudosti kipuillut viikon ajan, tänään väsytti vietäväst, varmaan kohta jo kuvittelen että vauvahan se siellä potkii :D

Mä nimittäin oon mestari luulosairauksissa. Osaan kuvitella itselleni ihan minkä taudin tahansa. Ostin itelleni lääkärikirjan jota välillä iltasin selailen ja sit kuvittelen että Kauheeta! just toi tauti mulla on. Juu, tiedän oon ihan mahdoton. Ja voin kertoa että oon erittäin malttamaton. arvatkaapa vaan teinkö tänään jo ekan raskaustestin juu ja negaahan se näytti. Minkä kyllä etukäteen jo tiesin. Täytyy varmaan tilata niitä lisää ja toivoa että jossain vaihessa muuttuis plussaksi :)

Taffo :hug:
 
28.4 Tiistai

lillukkainen...................kp 88/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 78/?................................yk 1



B881............................kp 70/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 57/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 56/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 51/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 46/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 45/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 41/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 37/27-36..........................yk 17

kp 5/28-30 yk 17


HappyFeet...................kp 31/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 31/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 31/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 31/32-39...........................yk 5
tiuvi.............................kp 31/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 29/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 28/28-34...........................yk
Shih.............................kp 28/33................................yk 3
esperanzadora............kp 28/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 28/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 23/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 22/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 21/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 19/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 16/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 14.......................................yk 2
niuku...........................kp 14/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 13/29..................................yk 3
anu84..........................kp 13/29-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 11/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 11/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 9/24-34............................yk 14
beabee........................kp 9/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 7/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 6/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 6/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 6/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 4/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 4/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 3.......................................yk 1
Anna-79......................kp 2/37-38.............................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18






 
Kiitos kaikki rakkaat sartsa, taffo ja vaniljainen :heart: Tänä aamuna jo vähän parempi mieli, kiitos teidän :heart: :hug:

Ah, katoin, että tänne on eksyny painovirhepaholainen tai sit oon ite laskenu väärin, et menen kiertopäivää 30 tänään :) mut päivä sinne tai tänne, alusta se kierto kuitenkin alkaa kohta..:) Tissit on kipeähköt nyt, ilmeisesti hormonipäänsärkyä kun ei lääkkeet tahdo auttaa ja välillä kramppailee vatsaa, klassiset menkkaoireet, odottelen saapuvaksi huomenna..

sartsa oot niin rakas siäkii :heart: :heart: Myötätuulta raskauteen :heart:

vaniljainen eikö me voitas vaikka sopia, että tässä kierrossa plussattas näin parin päivän varoajalla.. Kun en mitenkään haluais enää, että kukaan joutuu odottamaan :heart:

taffo tervetuloa taas maan päälle kultanen :heart: kyllä se siitä, annat vaan itselles aikaa tuntea ja toipua :heart: :heart: Kukaan ei voi sanoa kenenkään puolesta mikä on sopiva aika siihen ennen kun on ehjä :heart: Toivotaan, että peittojen heiluttelu tuottaa tulosta :heart:

sinirusko onnea :heart: Onneks luot uskoa meihin kauemmin yrittäneille, että mahdollisuuksia on :heart:

kilu isot sorit tätistä :hug: :hug: :hug:
 
Kiitos kaikille onnitteluista. :) Nyt jo vähän mieli helpottunut, sillä eilen olisi pitänyt uuden kierron alkaa. Varovaisin mielin koitan uskoa tähän raskauteen. :)

beabee Joo onhan tuo lukema paljon, mut siihen on ehkä laskettu nekin, jotka ei edes näy raskaustesteissä. Ainakin toivon niin. :) Että ei tuosta kannata pelästyä, minä vain olen tällainen pessimisti, jotta pysyy realiteetit mielessä. :)

niiskuliini, Kiitos päivityksestä. :flower: Ei se kauhian vaikeaa ole. :) Sen huomasin Miipelin päivityksistä, että hän on laittanut listassa samalla kymmenellä olevat kuumeilijat yhteen "sydänväliin". Eli Kiertopäivät 1-9 on nipussaan, 10-19 omassa nipussaan jne. Jos haluat noudattaa sitä, niin voit vaikka seuraaviin päivitykseen laittaa.

kilu :hug:

Hempu, Tuo tuntuu todella pitkältä ajalta odottaa. :hug: :(

Vaniljainen Toivottavasti se testi vielä muuttuisi plussaksi. Ei mullakaan ollut mitään oireita, mitkä olisivat ennakoineet plussaa. Rinnatkaan eivät turvonneet lopussa, niinkuin yleensä ovat tehneet. Ainoastaan menkkojen lähestyessä tuleva selkäsärky jäi pois ja tilalle tuli muutama vatsan nipistely, jotka nekin on kadonneet. Viime syksynä, kun tärppäsi, niin silloin mulla oli mielestäni menkkakivutkin aivan normaalit. Ja toivon kovasti ettei sussa mitään vikaa ole. :hug: Tämä vain on yhtä tuuripeliä, jossa niitä muuttujia on paljon. Vaikka kaiken koittaisi tehdä oikein, niin silti ei voi tietää lopputulosta.

Taffo Olen pahoillani puolestasi. :hug: Oletko pystytkö juttelemaan pahasta olostasi ja keskenmenostasi miehesi kanssa? Tai hyvän ystävän kanssa? Ettet mieti asiaa vain yksin ja masentuisi liikaa. :/ Ihmiset kun kokevat keskenmenon niin eri tavoilla ja tiedän, että osalle toipuminen vie aikaa enemmän. Se on sallittua, kunhan et pyörittelisi asioita vain omassa päässäsi. :hug: Onnea oviksen löytämiseen ja paljon plussatuulia +++++ :whistle: Myös kaikille muille!
 
Miulla tulee ihan tippa linssiin, kun myötäelän teidän kaikkien tunteiden kanssa :flower: Voimia ja :hug: kaikille. Huomasin,että tässä kuussa on tullut muihin kuukausiin verrattuna 1 vai 2 plussaa, eli kun positiivisia ollaan niin toukokuussa plussia ropisee :heart:

Täällä menossa kp7, sain ovistestejä ja niillä yritetään ovista bongailla tässä kierrossa. Missä vaiheessa siihen tikkuun kannattaa pissata? Voisko joku neuvoa, ettei mene ihan pelleilyks näitten kanssa :kieh: Ja tuossa ohjeessa lukee,että pissaa tikkuun.. Mut onko se sama asia jos sen kastaa virtsaan? siis jos pissis kippoon ja siellä uittas tikkua??

Tulipahan sellainenkin mieleen,että ei varmaan oo koskaan aiemmin tullu mietittyä näin paljon pissiasioita kuin nyt vauvan yrityspuuhissa :D

Missä muuten on miipeli?
 
Paljon voimia tädistä toipumiseen, plussien odotteluun ja uudestaan yrittämiseen kaikille :heart:

ON: Kyllä jotain muutosta kropassa on havaittavissa kun jätti pillerit pois, pieni päänsärky on vaivannut, samoin niskajumi (kaksi edellistä voi kyllä ihan hyvin johtua myös epäergonomisesta asennosta töissä tai nukkuessa oon ollut ihme asennossa...), mutta eilen petipuuhien jälkeen (anteeksi, iykkisjuttuja) taisin ihan kirjaimellisesti imaista kaikki miehen tavarat itseeni :LOL:
Yleensä nimittäin olen valunut tavaraa vielä seuraavana aamunakin, mutta nyt ei mitään, ei kerta kaikkiaan mitään edes heti puuhien loputtua. No en valita, kaikki vaan sinne sisälle ja perille asti! (Ei sillä että sitä oikeasti nyt tästä kerrasta voisi edes raskautua :D)
 

Yhteistyössä