Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Täällä ollaan vielä kotosalla. Aamun valjetessa supistukset harvenivat, mutta ei loppuneet kokonaan. Nyt näyttää että iltaa kohden ovat taas tihenemään päin, etenkin kun olen liikkeessä. Oon kuitenkin yrittänyt maata paljon ja kerätä voimia vaikka uni ei tahdokkaa tulla. Appivanhemmat haki tytöt...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa! Täällä on mennyt yö valvoessa, olo on ollut levoton ja supistelee. Eilisen päivän olin väsynyt mutta kroppa ja mieli kävi ihan ylikierroksilla. Sain puolenyön aikaan unen, mutta heräsin klo 3.00 kun kuopuksella oli tullut pissi sänkyyn. Otin lapsen pesun jälkeen meidän viereen ja...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnittelut Kalaäitille ja tervetuloa mukaan!=) Mulla painoarvio on että jos menee noin viikolla yli kuten aiemmatkin, niin painais noin 4200g. Tuo on mulle ihan ok paino, jännä vaan nähä miten hyvin tuo pitää paikkaansa. Meillä myös terkkari joka käynnillä kokeilee vauvaa ja sanoo oman...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Kääkkikselle onnittelut pojasta ja hyvin sujuneesta sektiosta! Sinähän oot hyvin toipunut leikkauksesta, varmaan osaltaan auttaa aktiivinen liikunta ihan raskauden loppuun saakka =) Harmittaa kun itse ei ole pystynyt raskauden aikana harrastamaan liikuntaa, mulla alavatsa on alusta asti tullut...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa! Onnea paljon Tertsi ja Rakkaudesta äiti!!! :heart: Nyt on mun ystävän häät juhlittu, melko väsynyt olo on kun kello jo pikkutunneilla, pitää painua pehkuihin. Mutta kun pakko oli tulla nopeesti kurkkaan mitä kuuluu... Mulla ei mitään erityistä muutosta olotilaan eli kaikki edelleen...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Hei vaan! Leijonamama melko pitkään meni ennenkuin vauva oli maailmassa, onneksi kivut ja tuskat on nyt ohi! Onnea koko perheelle! :heart: Addoda lämpimät onnittelut!!! :) Ikävää että jouduit kokemaan pitkän ja kivuliaan synnytyksen. Mulla on myös sellanen itselläni omissa kokemuksissani...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Oi että Leijonamamalla on jännät paikat siellä! Varmasti mahtava tunne ollut kun vedet on menneet ja tiennyt että kovin kauaa ei mene kun on pieni sylissä!:heart: Tsemppiä kovasti tähän iltaan! =) Ja lämpimät onnittelut Lilu ja Heinis!!!=) Näin tästä vaan taitaa tulla aktiivinen...
  8. D

    Miten muut raskaanaolevat pystyvät käymään töissä?

    Itse olin alkuraskaudessa muutamia kertoja lyhyitä pätkiä saikulla ja lopullisesti jäin töistä pois kolme viikkoa ennen äitiysloman alkua. Kokopäivätyö ja pienet lapset vei liikaa voimia. Mutta jokainen raskaus on erillainen ja jokaisen kropassa ne oireet tulevat eri tasosina. Itse en lähtis...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Omen ja Clearbrook paljon onnea molemmille ja onpas teillä mennyt hyvin synnytykset! =) Täällä ei mitään uutta, neuvolassa käyty ja kaikki hyvin. Vauvan pää oli viimeksi alhaalla mutta ei kiinnittynyt, tänään oli sitten noussut takasin ylöspäin :D Mutta eipä tuo mitään haittaa kun on kolmas...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    ItuH minä kans haluaisin mielummin synnyttää tällä kertaa ilman epiduraalia, kohdunkaulanpuudute vois ehkä olla hyvä valinta jos jotain tarvin. Mutta siihen tietenkin vaikuttaa monet asiat, erityisesti se miten kauan synnytys kestää ja tietenkin kuinka kovina kivut tulee. Esikoisen synnytys oli...
  11. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Hyvää alkavaa viikkoa täältäkin! Toivottavasti tästä tulee oikein vauvarikas viikko, ainakin monien oireet viittaa vahvasti siihen! =) Eleanor onnittelut vauvasta! :heart: Jokos ItuH on päässyt synnärille? vaikea sitä on ennakoivista oireista tietää onko synnytys alkamassa, monilla täällä...
  12. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa! Täällä ei mitään uutta, odotus jatkuu. Oltu lasten kanssa päivä kyläilemässä, mukavaa vaihtelua tähän arkeen kun mieskin on koko ajan raksalla. Nyt sitten lapset sängyissään ja laitan itselleni muutaman toastin ja katon jonkun kivan leffan, sitten nukkumaan. Kyllä vaan väsyttää tuo...
  13. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Leijonamama onpa ikävä tilanne sulla kun joudut tuollasen epävarmuuden kanssa elämään! Tuossahan alkaa yöunetkin jäämään vähiin kun joudut supistusten kanssa olemaan ja ainahan sitä keho saa ison adrenaliiniryöpyn kun luulee että synnytys on vihdoin käynnissä. Ja tietenkin se huoli vauvan...
  14. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Tikkaritar onnea tyttövauvasta! =) Auenneen kohdunsuun pienentymisestä muistan että kaverini äiti joka on kätilö kertoi kerran että pitkässä synnytyksessä voi kohtu alkaa väsymään eikä jaksa enää tarpeeksi supistella, ja tällöin kohdunsuulle muodostuu "donitsi", eli oliskohan tuo juuri sitä...
  15. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Lunalle kovasti voimia viimesille päiville! :hug: Toivottavasti nyt synnytys lähtis alkamaan niin pääsisit lähtemään vauvaa hakemaan! Tuo on tosi turhauttavaa kun tuntuu että mitään ei tapahdu, ikinä..esikoista kun odotin niin jokainen ylimenopäivä tuntu vuodelta, silloin siis synnytys alkoi...
  16. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Clearbrook oi miten jännät ajat sulla menossa! Olis kiva jos itselläkin olis väliin kipeitä suppareita tai jotain muuta synnytykseen viittaavaa, sais vähän jännätä! ;) Millä raskausviikoilla teidän aiemmat vauvat on syntyneet? Meillä on molemmista synnytys alkanut supistuksilla kun viikkoja...
  17. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Salmiakki isot onnittelut poikavauvasta!!! =) Tinymyy tervetuloa mukaan kirjoittelemaan ja odottelemaan h-hetkeä! :) Tänään ollut onneksi jo parempi mieli vaikka jotenkin on tuleva synnytys alkanut mielessä kummittelemaan, kuuluupi varmaan asiaan vaikka edellisillä kerroilla ei tällasta...
  18. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa! Vähän meinaa olla huonot fiilikset täälläkin kuten näyttää olevan muillakin. Mullahan on ollut koko raskausajan ongelmaa jatkuvan hiiva/bakteeritulehduksen vuoksi mihin ei auta mikään. Lääkkeillä kyllä menee pois mutta tulee kahta kauheempana takasin muutaman päivän päästä. Nyt...
  19. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    o873060 kovasti onnea koko perheelle! On tämä vaan niin ihanaa kun vauvoja tulee useampi viikossa :heart:
  20. D

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Suolihuuhtelu kun saapuu synnärille on itselleni ehdoton! Aikanaan kun esikoista odotin niin se tehtiin kaikille synnyttäjille Oys:ssa. Toisen lapsen odotuksen aikaan käytäntö oli ilmeisesti muuttunut mutta pyysin sen itse ja sain. Nyt menossa rv38 ja sairaala on eri, mutta ehdottomasti haluan...

Yhteistyössä