Huomenta ja poksista vaan 39+0! :O Viikko laskettuun ja olo on epätoivoinen ja ennenkaikkea kipeä... Viime yönä valvoin ukkeleiden tyytyväisenä nukkuessa n.kolmeen ja lähestulkoon itkin särystä joka säteili alapään luista (!!!) jalkoihin. Vauva liikkui TODELLA paljon ja sekin sattui ihan helvetillisesti. Olin yhtäaikaa pelokas, innostunut ja odottava että NYT lähdetään mutta... Nukahdin sitten kolmen,neljän aikaan (kun esikoinen oli ensiks sopivasti mönkinyt viereen.. ) ja siihenpä ne olot loppui. Aikaisemmin ei ole vastaavaa ollut ja vieläkin kroppa hellänä tuosta yöstä...en taas tiedä pitäskö itkeä vai nauraa.
Että sellainen maanantai täällä (edessä)... Leijonamama, minä tässä ainakin Lumialla näpyttelen,..oisko sitten joku päivitys joka puuttuu tms.? Joskus auttaa uudelleenkäynnistyskin.
Ai niin ja vielä jotta ei nyt liian helpoksi kävis niin isukilla tuntuis olevan keuhkoputken tulehdus ja oikein kiros tuossa että toivottavasti NYT ei ainakaan synnyttämään lähdetä. Taisin näyttää jotain kansainvälistä käsimerkkiä...
Anteeksi "pienehkö" purkautuminen... :O Nyt vetäydyn peiton alle tyytymään tähän kohtalooni, kai tästä hurtilla huumorilla selviää?!
Lilu&Vv 39+0 :heart:
Että sellainen maanantai täällä (edessä)... Leijonamama, minä tässä ainakin Lumialla näpyttelen,..oisko sitten joku päivitys joka puuttuu tms.? Joskus auttaa uudelleenkäynnistyskin.
Ai niin ja vielä jotta ei nyt liian helpoksi kävis niin isukilla tuntuis olevan keuhkoputken tulehdus ja oikein kiros tuossa että toivottavasti NYT ei ainakaan synnyttämään lähdetä. Taisin näyttää jotain kansainvälistä käsimerkkiä...
Anteeksi "pienehkö" purkautuminen... :O Nyt vetäydyn peiton alle tyytymään tähän kohtalooni, kai tästä hurtilla huumorilla selviää?!
Lilu&Vv 39+0 :heart: