Hakutulokset

  1. D

    Spinaalipuudutus kaikkein paras!!

    Spinaali toimi hyvin toisen lapsen synnytyksessä mikä eteni hyvin. Mulla vaikutus oli ihan sama kuin mitä toi esikoisen synnytyksessä laitettu epiduraali, eli alavartalo oli tunnoton spagetti. Mutta mutta, mulle tuli tuo ilmatila laiton yhteydessä ja 2vrk synnytyksen jälkeen piti tehdä...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa! Täällä ollut väsynyt päivä eilisten tytön synttärijuhlien seurauksena. Oli kyllä upea sää tänään täällä Pohjanmaalla joten pientä puistoilua oli ohjelmassa mutta muuten olen yrittänyt levätä ja tehdä vain pieniä kotihommia. Mies on kuitenkin ollut päivän raksalla joten pakko tietenkin...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Uuh ja puuh, nyt on tytön 6-v synttärit julittu,olipahan melko raskas päivä vaikka en itse mitään leiponutkaan. Anoppi oli tehnyt ihan mahtavat tarjottavat, niitähän on tullut sitten syötyä pitkin päivää sekä jääkaapissa on paaaljon jälellä..:whistle: Eilen alkuillasta iski ihan hirveät...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Luna monessa kaupungissa taitaa olla yleistä että painoarviota ei ultraamalla tehdä kuin vain silloin jos on erityistä syytä epäillä vauvan suurta kokoa. Mulla tehtiin tässä kolmannessa raskaudessa ekaa kertaa tuo arvio sen vuoksi kun edellinen vauva oli syntyessään 4700g. Ja nuo arviothan voi...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    o873060 kyllä minä alkaisin jo jännittään jos olisin 3cm auki ja valmiiks jo sairaalassa... :D
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Tyhjistä rinnoista imettämisestä minä kans aloitan imettämisen heti kun vauvan saan ekaa kertaa vierelle. Meillä on ainakin aiemmilla lapsilla ollut tosi voimakas imemisvietti heti syntymän jälkeen ja ovat melkein ryömineet rinnalle, itse haluan ehdottomasti silloin imettää. Kipeäähän se kyllä...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Vihervaara paljon onnea tyttövauvasta! Ikävää että joudut kipujen kanssa kärvistellä osastolla ja vielä vauva eri paikassa :hug: Mulla on myös muistot että osastolla sai odotella seuraavaa kipulääkeannosta (pientä) kuin kuuta nousevaa. Ja mulla kuitenkin kyseessä oli vain epparitikit, voin vaan...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Muruliini joo no eihän sitä sitten kyllä oo mitään tarvetta mennä tutustumiskäynnille kun kerran neljäs kerta samoissa tiloissa! Ajattelin että sairaala on teille entuudestaan tuntematon paikka kun kerran terkka sitä käyntiä tuputtaa. Itse ajattelen että nuo käynnit on lähinnä esikoista...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Pauki ja Marlin sylintäydeltä onnea molemmille!!! =) On tämä vaan ihanaa kun meidän ketjussa vihdoin tapahtuu.. Ja mikäli teille muillekin ilmaantuu synnytystä enteileviä oireita niin käykäähän täällä aina niitä raportoimassa, musta on ainakin mukava jännätä toisen olotiloja kun oma...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Leijonamamalle kovasti tsemppiä matkaan , toivottavasti kivut pahenee ja pääset yöllä tositoimiin! :D Tuo on ihan parasta loppuodotuksessa kun jotain alkaa oikeesti tapahtua, jännää!!!

Yhteistyössä