Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi Lokakuinen. Ihan hirmuisesti jaksamisia teille! Ja näin pelko nousee tällaisten uutisten jälkeen. Seuraavaan ultraan on tosiaan aikaa ja hirvittäähän tämä. Varsinkin kun niitä vuotoja on ollut runsaasti itselläkin. Samalla hirvittää tuo np-ultrakin, että miten suhtaudun jos turvotusta...
  2. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Meillä kisu ei kans tajua, että miksei se emäntä anna enää makoilla tissien päällä. Mutku se "pumppaa" aina niillä käpälillä kaikkea pehmeää ennen kuin asettuu makuulle :laugh: Ei pysty ei.
  3. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Sanos muuta. Mulla on haaveissa löytää sellainen ikivanha puinen pinnasänky jostain. Harrastan antiikkia huonekalujen osalta, niin olisi ihana saada joku ihana vanha vaavin sänky, jonka voisi vaikka itse entrata kuntoon :)
  4. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    mriic On alkanut masu kasvamaan :) Minulla siis rv 9+4. Minä jo aiemmissa viesteissäkin "hehkuttelin" ettei painoa ole tullut lisää, kun olen syönyt niin huonosti nyt alkuraskauden aikana. Mutta kappas, kun kävin eka neuvolassa, niin 4 kiloa oli noussut paino raskauden myötä!!! Maha on hirveän...
  5. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Minä olen ymmärtänyt että np-ultra tehdään joko tai. Kaverilta tehtiin sisäkautta, eikä pitäisi olla "vehkeistä" kiinni, kun paikassa laitteet huippuluokkaa. Itse menen myös samaan paikkaan ultraan. Neuvolantätiltä kun kysyin niin sanoi, että jos näkyy masun päältä ja sikiö hyvässä asennossa...
  6. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Olipas ihana yllätys, kun neuvolantäti haki ultran ja kokeiltiin vatsan päältä mitäs siellä masussa näkyy... Ja näkyihän siellä, pikku-kääpä ja syke :heart: Luulin, etteivät ultraa vatsanpeitteiden päältä tässä vaiheessa, mutta oli kyllä niin positiivinen...
  7. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Minä mietin yks aamu ihan samaa. Ihan hirveästi seksiunia nähty! Nooh, olen muutenkin aika aktiivinen seksin suhteen, ettei sinänsä ihme, mutta se että tosiaan nyt raskaana ollessa näen tooosi paljon panounia! Mies ei ainakaan ole sanonut mitään mahdollisista nautinnon äänistä :D Tosin on aika...
  8. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Ihana ottaa aamukaakaokuppi ja lukea postauksia. Kuin aikaisin te heräilette aamuisin? Lasten kanssa kotona, päivätyössä, vuorotyössä, opiskelemassa vai yrittäjänä? Onko täällä muita yrittäjiä muuten? Minä oon tosi aamu-uninen ihminen ja taitaa loppua kuin seinään syksyllä nekin...
  9. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    zoelle Omnomnom, vähänkö pitää päästä kokeilemaan. Sopivasti ystävä tulee viikonloppuna kylään, ja kun hän saa juoda viiniä niin minäkin pääsen myös punaisen makuun ruuan kautta ilman niitä haitallisia prosentteja :)
  10. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Whaaat?? Kanaa punaviinissä. Punaista lihaa kyllä punaviinissä, mutta enpä koskaan ole älynnyt kanan kanssa toimia niin. Minä rrrrrrakastan punaviiniä, mutta punainen liha ei mene alas nyt millään. Mutta kanan kanssa, olisiko tämä ratkaisu :D
  11. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Äiskä3 Kovasti halauksia ja voimia. Wimmi Kun itse sain tietää olevani raskaana, niin ensimmäiset itkun sekaisen onnen tunteen jälkeen tulivat pelko siitä, etten osaa käsitellä omaa vauvaa. En pidellä, imettää enkä olla tarpeeksi varovainen. Olen hyvin, hyvin vähän ollut tekemisissä lasten...
  12. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Feta??? OMG, just vetelin satsin kana-feta-salaattia... No minä oon muutenkin ihan pihalla mitä saa syödä ja mitä ei, vaikka väliin olen muka törmäillyt kiellettyjen listaan. Hmh, homejuustot ymmärsin ainakin kielletyksi, mutta feta?
  13. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Huhhei, olipa raskas työpäivä. Selkää meinaa jomottaa ja iltaväsy iskee. Minä näin ensimmäisen vauvaunen :) Tyttövauvan kanssa oltiin kotiuduttu ja miehen kanssa ihmeteltiin miten vauvaa pidetään sylissä! Pieni tyttö oli niin hento ja me vanhemmat niin hädissään, kun ei osattu pitää häntä...
  14. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Hereillä :) Kuvotusta ilmassa mutta olen huomannut, että lämmin aamukaakao helpottaa. Kahvia ei niin missään nimessä! En ole saanut soitettua sitä neuvola-aikaakaan. Ollut vaan onnen pilvissä kun masun pikkunykyrä oli niin elinvoimainen :heart: Työntäyteinen päivä edessä ja kauhea vätys olo...
  15. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Auttaisiko teitä, joilla päänsärkyä jonkinlainen niska-hartia-alueen hieronta? Jos on jotain hermopinteitä, joita avaamalla saisi päänsärkyä kuriin?
  16. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Repesin :laugh:
  17. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Olipas ihana herätä aamuun, kun mieli on rauhoittunut eilisen ultran jälkeen. Ultrassa näkyi vielä hematooma, joka saatta kasvaa raskauden myötä ja pahimmassa tapauksessa aikaistaa synnytystä. Toki keskenmenon riski on edelleen olemassa, mutta lääkärin mukaan kaikki näytti hyvältä ja lopetin...
  18. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Eih en kestä tätä onnen tunnetta! Ultrassa käyty ja siellä sykki pikkusydän 171 kertaa minuutissa :heart::heart::heart: Kävin heti hakemassa paketin jäätelöä ja aion käpertyä ihanan aviomieheni kainaloon ja hukkua tähän onnen tunteeseen =) Ikionnellinen Lisa Maria ja kääpä 8+2
  19. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kannattaahan se itseään kuunnella, että ei pala loppuun töissä. Tärkeintä on sinun ja lapsen hyvinvointi! Työt ei tekemällä lopu ;) Itselläni on sinänsä "hyvä" tilanne, että olen kokopäiväinen yrittäjä kotona. Eli jos tulee oksetus ällötys, eikä mikään kiinnosta, niin sitten löllin...
  20. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi kauhia, onneksi muillakin maha pullottaa jo nyt :p Just mietin, että kauhea turvotus päällä ja ihan selvä möhömaha. Viikot poksui täyteen 8 tänään. Eli kyllä kiristää vyötäröltä. Sillai hauska, kun ei ole ennen ollut tällai "kunnolla" raskaana (kohdunulkoinen meni niin nopsaa kesken...)...

Yhteistyössä