Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    verppu Paljon jaksamisia. Toivottavasti olisi ohimenevää ja vaavin alku pysyy kyydissä. Itse olen malttanut mieleni ja en mennyt sitten uudelleen ultraan tällä viikolla. Tulevalle maanantaille varasin kuitenkin sen lääkärin kehoittaman kontrollin, jotta selviää onko masussa enää asukkia...
  2. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Äh, kuuluuko nuo alaselkäkivut tai sellaiset juilivat epämääräisen turtuvat selkäkivut raskauteen? Luin taas, että ovat kanssa yksi keskenmenon oire, vai liekö sitten vielä siitä viime viikonalun kaksosen luovuttamisesta aiheutunutta oiretta. Kun ei tuosta hematoomastakaan tiedä, että onko se...
  3. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Misu78 Minulla on koko ajan ihme maku suussa. En tunnista metallin mauksi mutta ihme kitkerä maku on jatkuvasti suussa, eikä oikein millään juomalla lähde pois...
  4. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Meillä kaksi isokokoista alkukantaista pystykorvaa, joista toinen ei siedä lapsia ja toinen on vähän liiankin rakastava lapsia kohtaan. Toitteko synnytyslaitokselta vauvan tuoksua kotiin ennen kuin kotiuduitte? Jos kaikki menee hyvin ja vauva syntyy syksyllä, niin paljon töitä tulee olemaan...
  5. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Miten muilla hajuaistit on herkistyneet? Tuntuu että kaikki ruoka mikä lämmitetään, niin haisee pahalle. Kahteen viikkoon en ole pystynyt tekemään ruokaa mutta jos minulle tuodaan vaikka grillihampurilainen niin sitä voi vähän syödä?! Tosi huonolla ruualla mennään, kun nyt alkanut...
  6. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tip tip tiputteli taas koko yön, aamu tuhrua... Huooh... :'( Onko kalojen syömisen suhteen mitään rajoituksia raskauden aikana? Ei tosin vielä tee oikein mitään ns. kunnon ruokaa mieli. Mut kalasta tykkään ja mies puhui että sais tutun kautta siikaa. Mä oon tosi huono näissä mitä saa syödä...
  7. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kengurulle ja nounalle jaksamisia :heart: epätietoisuudessa täälläkin vielä eletään. Itselläni nyt ensimmäinen päivä ilman vuotoa. Ottaen huomioon että reilu pari vuorokautta valui kunnolla verta ja sen jälkeen tuhrua... Vatsaa nippailee välillä, edelleenkään ei särkyä. Toivon todella, että...
  8. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täällä vuoto jatkuu vielä niukahkona, mutta vuotaa kuitenkin :( Lugesteroni aloitettu ja toivottavasti se rauhoittaa kohdun supistelua. Vatsaa nipistelee välillä ympäriinsä, ei onneksi kouristele tai satu kovasti. Epätietoisuus jatkuu, joten en malta galluppiinkaan kirjoitella. Parin viikon...
  9. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Verenvuoto yltyi eilen aika hurjaksi, viime yönä lorisi ihan kunnolla. Itketty silmät punaisiksi ja varasin heti aamuksi uuden lääkärikäynnin. (Johan tuota maanantain ilouutisia kerkesikin fiilistellä..) Lääkäri pöydällä maatessani voivotteli kovaa vuotoa varoittelevaan ääneen ja minä pidättelin...
  10. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tagzy kiitti. Nyt päivän mittaan on tullut tosi tummaa vuotoa jonkin verran. Masussa nippailee ihan himppusen sieltä täältä. Mutta ei kovaa kipua. Yritän ajatella positiivisesti vaikka pelko vaivaa taka-alalla :confused:. Kaikki sormet ristissä, ettei menisi kesken... Mulla aina vuotaa paikat...

Yhteistyössä