Hakutulokset

  1. Saana72

    40+ so what wol.13

    Saana täältä taustalta hutelee.. Paljon onnea Iines*!!!! :flower: :heart: =)Vihdoinkin toinen plusssa tähän pinoon, jospa nyt plussajuna lähtis kunnolla käyntiin ja monet piinailijat tulisivat perässä odottajiin. +35v kuumeilijoiden ketjussa olen käynyt kurkkimassa ja sielläkin on plussia...
  2. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hei pitkästä aikaa! Tuuliannaliina ja muut jotka ihmettelee mihin olen kadonnut, käyn kyllä lueskelemassa ketjua, mutten ole viitsinyt kirjoitella, joidenkin mielestä varmasti meidän plussanneiden pitäis siirtyä suoraan plussaketjuihin eikä roikkua täällä :). Eteenkin kun meillä nappasi...
  3. Saana72

    40+ so what wol.13

    Heippa siskot! Äiti seiskanelonen, piti kanssa sanomani että sieltä kemppariosastolta hammastahnojen läheltä löytyy testi, hopihopi nyt äkkiä ostamaan ja tupperiin pissimään, mulla just toi oireettomuus oli oire ;) Mikäs sun kiertopäivä on nyt? Entäs muut, onko piinailijoita vai onko niin...
  4. Saana72

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille onnitteluista, ihanaa voida jakaa tämä salaisuus teidän kanssa. Erityiskiitos mur-mur:ille :heart: olenkin miettinyt, että mitä sulle kuuluu?? Joko tuntuu että pahin olisi jo takanapäin, vai vieläkö suru valtaa mielen koko ajan? On varmaankin outoa totutella elämään yksin...
  5. Saana72

    40+ so what wol.13

    Testi tehty ja kyllä, viiva on vahvistunut!:wave: Ei vielä kontrolliviivan tummuinen, mutta paljon tummempi kuin lauantaina. Eli kaipa mä olen nyt siis plussanut ja rktt eli raskaana kunnes toisin todistetaan, hui! Koitan vielä räpeltää kuvaa tämänaamuisesta testiviivasta tähän: dpo 14 3.2...
  6. Saana72

    40+ so what wol.13

    Kiitos kaikille mukanajännäämisestä, olisipas niin hienoa aloittaa täällä vuoden 2014 plussa-aalto! Mutta tosiaan ei saa innostua liikaa, jostain luin että mm Sofin liuskatestit antaa herkästi virheellisiä viivanpaikkoja. Olikon mun testi justiinsa Sofi, ei tietoa.. Mammaksi.fi:n herkkä...
  7. Saana72

    40+ so what wol.13

    Kova olis kiusaus testata mutta jätän huomiselle, enää yksi liuska jäljellä ja CB:n digejä en halua vielä "tuhlata". Jäitä hattuun vaan (kylläkin kävin jo katsomassa sisarrattaita cafe kuukkelissa :whistle: )
  8. Saana72

    40+ so what wol.13

    Tein sitten testin, ja tooosi varovainen jee! Selkeä viivanpaikka/haamu tuli näkyviin, ei ainakaan blanco!Mutta olisko pitänyt olla selkeämpi plussa jo? Testi mammaksi.fi herkkä liuskatesti.. No vielä voi muuttua (kemiallinen yms.) En aio miehelle sanoa vielä mitään, ja lasin punkkuakin saatan...
  9. Saana72

    40+ so what wol.13

    Voi Nipsu :hug: Täällä dpo12 ja en oikein uskaltaisi testata, nega sieltä pärähtäisi melko varmasti tikkuun.. Tänään kuitenkin olis juhlat tiedossa joten punnitsen josko kumminkin pitäisi testata... Ei sitten niin mitään oireita, joten en usko raskautumiseen, no viime kierrossa oli oireita...
  10. Saana72

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa Tyydeli ja äiti seiskanelonen, kiva saada uutta porukkaa mukaan ja lisää säpinää ketjuun :wave: Mites muuten, oletteko jo dpo-päivillä eläneet raskaan naisen tavoin? Lähinnä siis alkoholin käyttö askarruttaa.. Viikonloppuna olis kekkerit tulossa ja teoreettinen mahdollisuus...
  11. Saana72

    40+ so what wol.13

    Susseli72 sulle on yv:tä.
  12. Saana72

    40+ so what wol.13

    Kiitos Minttu päivityksestä ja peukut pystyssä sulle, jännät päivät edessä. Nipsulle kanssa paaaljon plussatuulia :heart: Mutkin voi laittaa piinailijoihin, nyt dpo2
  13. Saana72

    40+ so what wol.13

    Marzalle tsemppiä sekopäiden kanssa, toivottavasti sotku selviää... ON kp 11/25 Hymynaama testiin, ovis siis huomenna, hyödynnetty :D Nyt taas hymyilyttää pari viikkoa, toivottavasti hymy ei hyydy kahden viikon päästä. Lupaan olla hötkyilemättä(niinpä vissiin :D).
  14. Saana72

    40+ so what wol.13

    Susseli72 :hug:
  15. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hello naiset!:wave: Hienoa painonpudotusta mur-mur! Kyllä se mielikin piristyy, kunhan pääset pahimman yli. :hug: Jännät päivät edessä Susseli (oletkos jo testaillut?), Esteri1 ja Vauvahaaveita #3! Täällä jännätään mukana!:popcorn: on. kp 8/25 ovista odotellessa, tylsäääää...
  16. Saana72

    40+ so what wol.13

    Saana72 (41) kp 4/25 yk2 (siis sunnuntaina 12.1, kello muka näyttää että olis jo maanantai?) Kyllä vieläkin vahva tunne, että jotain yritystä oli. Oireet oli niin vahvoja ja menkatkin todella "oudot" = *ällövaroitus* alkuun kuin ruosteenväristä ovislimaa ei ollenkaan normia tummanpunaista...
  17. Saana72

    40+ so what wol.13

    ON. Täällä aikaisemmat "raskausoireet" hävinneet, tuntuu että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tätiä odotellessa kp 26/25
  18. Saana72

    40+ so what wol.13

    Puhdas nega tikutettu jääkaapissa säilytetystä näytteestä. Annoin olla hetken huoneenlämmössä ennen testiä, joten olisi pitänyt kai näyttää oikein? No nyt sitten odotellaan tätiä (koska kaipa edes haamu olisi näillä päivillä pitänyt tulla, jos raskaus olisi alkanut/jatkunut?).. Mutta...
  19. Saana72

    40+ so what wol.13

    Tänään 25/25 dpo 13!!! Aamupissa jääkaapissa odottelemassa posti-patea (vähän kyllä olis kihelmöinyt tehdä jo clear Blur testi mutta maltan odottaa vielä). Pitääköhän pissa olla huoneenlämpöinen ennen dippausta?
  20. Saana72

    40+ so what wol.13

    Mur-mur :hug:

Yhteistyössä