Hakutulokset

  1. Saana72

    40+ so what wol.13

    Vau teitä on nyt kolme piinailemassa samoilla päivillä, jännää..:popcorn: Peukut pystyyn kaikille! Itse en ole testaillut vielä, pelkään että saisin virheellisesti plussan, joka muuttuisi negaksi ja toisaalta mulla on vaan CB digi testejä kotona, en halua niitä tuhlata vielä. Huomenna tulee...
  2. Saana72

    40+ so what wol.13

    Heippa leidit! Pikainen postaus, pitäisi olla jo nukkumassa, mutta pikkuleijonien upea peli pisti adrenaliinit liikkelle ja täällä vielä kukutaan.:wave: Tuuliannaliina pahoittelut aikaisemmista keskenmenoista. Voin vain kuvitella miltä se mahtaa tuntua :hug: mutta siltikin uskon, että jos...
  3. Saana72

    40+ so what wol.13

    Susseli, kyllä meidänkin seksielämä on kärsinyt mun vauvakuumeilujen takia. Mies kieltäytyi useasti, kun ajatteli että raskautuminen olisi vaan tavoitteena. Vaikka piti huolen, että kumia käytettiin, ei oikein luottanut siihen, ehkä mä painostin aivan liikaa, ja katosi mieheltä halutkin naisen...
  4. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hei! Onpas täällä hiljasta, koitetaan saada vähän eloa ketjuu, eikös ihanaiset:heart: Vauvahaaveita#3 jokos on ovis bongattu ja hyödynnetty? Täällä kp 21/25 piinailupäivät menossa (dpo8 tai 9). Jännä juttu, miten sitä aiemmin näitä palstoja lukiessa olen ajatellut, että eikö naiset...
  5. Saana72

    40+ so what wol.13

    Tsemppiä Mur-Murille!:hug: Vaikka olenkin uusi ryhmässä, olen lukenut näitä ketjuja piiiitkään, myös esikoisesta haaveillessa, ja raskaana ollessa, joten mulle olet kuin "vanha tuttu ja hyvä ystävä". Vaikka sinun nyt onkin vaikea uskoa, että kaikki kääntyy parhain päin, näin tulee varmasti...
  6. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hei kaikki ihanat naiset! Uusi kuumeilija ilmoittautuu. Ikää41v ja yksi kaksivuotias ihanuus löytyy, mutta tuntuu että vielä riittäisi rakkautta ja syliä toisellekin pikkuiselle! Olen seurannut keskustelua jo alkuvuodesta saakka ja kuumeillut itsekseni epätoivoisesti. Täällä on ollut...
  7. Saana72

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Pikainen vastaus teille ihaniset naiset! Täällä kaikki hyvin!=) Tiistaina oltiin jatkotutkimuksissa, joka oli varhainen rakenneultra. Oli ihana lääkäri, joka jopa puhui englantia (!) (olen siis Espanjassa). Mittaili sisäelimet, niskaturvotuksen uudelleen ym ym. Selitti perinpohjin kaikki...
  8. Saana72

    40+ odottajat Vol 3.

    Pikainen vastaus teille ihaniset naiset! Täällä kaikki hyvin!=) Tiistaina oltiin jatkotutkimuksissa, joka oli varhainen rakenneultra. Oli ihana lääkäri, joka jopa puhui englantia (!) (olen siis Espanjassa). Mittaili sisäelimet, niskaturvotuksen uudelleen ym ym. Selitti perinpohjin kaikki...
  9. Saana72

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos kaikille vastanneille! :flower: Koitan huoemnna mennä ultraan ja keskuteluun avoimin (ja jo vähän rauhottunein) mielin, Sen päätin etti mitään näytteitä huomenna vielä oteta vaan perehdytään riskeihin tarkemmin (Suomessahan näytettä ileisesti suositellaan vasta jos riski olisi suurempi...
  10. Saana72

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos Marvin! Kiva kuulla sun tarinasi. =) Mutta kun mulla on jo tätä ikää, niin saattaa olla ainut ja viimeinen mahdollisuus, en millään uskalla riskeerata mahdollisesti tervettä vauvaa oman napani takia.. : /

Yhteistyössä