Hakutulokset

  1. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    hey Kiitti manauksista :hug: flunssa tosiaan vaihtui lääkärin mukaan keuhkoputken tulehdukseksi, mutta nyt on kortisonit ja antibiotit, niin eiköhän tämä tästä ;) Kuhan tällä taudilla ei olis vaikutusta pikkuisen alulle saantiin :snotty: Mäkään en tosiaan tiedä siitä oviksesta, että milloin se...
  2. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati mä kans oon tota suorittamis juttua pelänny, mutta toistaseks sitä nyt ei vielä oo ollu... kiitos vinkeistä ;)
  3. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    myy joo ovis varmaan on aikas lähellä... mulla ei oo niitä testi tikkuja, mutta ajattelin ens kiertoon tilata ;) ovis tuntemuksia mulla ei oikeestaan oo ikinä tai voi olla mutta en tajua ainakaan milloin mulla se tapahtuu... ja täällä pidellään peukkuja torstain testaukseen, PLUSSAHAN sieltä on...
  4. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Täällä ei oo keritty paljon koneella olla, töitä on ollu han mielettömästi ja parina vapaana päivänä autokoulua ja sitten oonki ollu niin rätti,poikki,puhki etten oo jaksanu kun lukea teidän kirjotukset :| Flunssanki kerkesin tässä nyt sitten saada, ei kiva! Mulla on meinaan astma ja kun...
  5. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati kiitos :hug: No se oliski tripla tärppi, mä oon aina henk.koht pelänny et saisin kaksoset en tiedä miks mutta pelottava ajatus! :) atl mä oon aikoinani kärsiny alipainosta, mutta nyt oon ihan normi mitoissa, jos saisit vaikka jonku lenkki kaverin se piristää kummasti näitten vauva...
  6. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    hello tytöt... en pysty nyt kauheesti kirjottamaan enkä lukemaan päivityksiä, mutta onnea kaikki plussanneet!!!:flower: täällä tais olla vaan testissä viivanpaikka tai harhanäky :) eilen alkoi sitten vuoto kp2 siis menossä tänään, no mutta positiivisella mielellä mennään, tämähän oliki vasta...
  7. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tossa kuva testistä, aika epäselvä enkä kyllä hirveesti nää mitään, mulla ei oo digikameraa vaan tietokoneen web-kameralla otettu kuva ja testi on elivo mittaa hcg arvon 25 mIU/ml eli ostin vähän huonon testin, nyt vasta luin netistä tosta kyseisestä testistä, mikähän ois sitte herkkä ja hyvä...
  8. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    viida kiitos :) :hug:
  9. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    ainiin, niin innoissani kirjotin tiuhtille täällä, että unohin laittaa omat kuulumiset... Minäkin eilen illalla sitten malttamattomana testasin ja haamujen haamu sieltä tuli, mutta en kuvaan saanu siitä mitenkään näkyviin, saattoi ollaa viivanpaikkakin... odotellaan paripäivää jos sitten...
  10. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tiuhti IHANAA! onnea niin kovin kun sitä voivaan toivottaa, sä olet kyllä ton viivan tohon tikkuun niiiiiin ansainnu ku vaan ihminen voi ansaita!! ja niin kun viida sanoi NAUTI! olet ihana ja sinusta tulee varmasti maailman parhain äiti :heart: joko mies on nähny haamun? ;)
  11. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tiuhti okei, onko teillä suvussa sitten jotaki suolisto sairauksia, kun sulla on sellainen todettu? eikö ne yleensä ole periytyviä vai oonko ihan väärillä jälillä? Galluppiin mä olen kyllä niin onnekas, että saan joka kerta ja monesti useaan otteeseen, ilman mitään leluja tai näpräilyä...
  12. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    chiba no onneksi pääsette tutkimuksiin! kohta teillä onki sitte se maailman rakkain nyytti sylissä :) onnea paljon gabrielle! :) viida kiitos tsempeistä! niitä tarvitaan! no arvaa kuule onko, löytyy vaikka mitä, rinnat on kipeet ja verisuonet on iiiiihan pinnassa, väsyttää, pissillä...
  13. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati oiiii:) niin oon juu lukenu siitä niiden EGOSTA... miehellä on onneks joskus ollu doberman niin osaa varmasti kouluttaa ja mäkin toki yrittäisin parhaani!! Me ollaan haaveiltu lyhytkarvaisesta nartusta... muuten sellanen kysymys vielä, että onko ne kuinka sisäsiistejä kun jokatoiselta...
  14. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    voi ei viida niin iso onnittelut täältä sinne! ja tarrasukkia ja pikaliimaa ja kaikkea, kyllä se sielä pysyy!!! :flower:
  15. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati no joo silleen ehkä normaalia perhettä isommasta, meitä on 5 lasta. Mulla on 2 pikkusiskoa ja 2 pikkuveljeä, eli siis minä vanhin ja vastuullisin :D Isä on yksinhuoltaja ollu siitä asti, kun täytin 15, äiti huitelee ties missä, en ole kuullut pariin vuoteen saatikka nähnyt varmaan 5...
  16. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    chiba okeiii no nyt miä pääsin jyvälle :D minkälaisiin hoitoihin te nyt pääsette sitte?
  17. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tiuhti pikaista paranemista! :hug: viida voi sinua pientä, varmasti on tosi pelottava olo sielä, mutta täällä toivotaan ainakin täydestä sydämmestä parasta, koita jaksaa. :heart: Ja muista että tänne saa purkaa sydäntään ihan pyllynsä pohjasta, eikä kukaan katso kieroon!!! Olet mun...
  18. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Chipalle paljon onnea ovis plussasta :hug: Viida onnea vielä kerran! Puhalla meille niitä haikara tomuja kans ;) Mulla oli eilen ja tänään pikkuveljen 8kk poika hoidossa, tää täti on niin rakastunu siihen pieneen ihmeeseen että voi että :heart::kiss: Tissit on edelleen ihan ÄLYTTÖMÄN...
  19. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    sati aivan mieletön tarina! mulla on myös ystävä jolta lapset huostaan otettu ilman pätevää syytä... Lasten hullu narsisti isä (vanhemmat eronnut) sai sossun itsensä puolelle ja rakastava äiti menetti 3 lasta, nyt hänellä on 7 lasta kotona ja sossu soittelee näistä 3 aikuisesta lapsesta ja...
  20. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    onneks olkoon tuhannesti viida :heart: Jeeee meille tulee plussia! Tada mullaki KP:t oikein, kiitos vaan kovasti päivityksistä! Syysmyrsky onneja vaan ihanista ultra kuulumisista! sati :hug: en osaa oikeen muuta sanoa kun, että olette vahvoja kun ootte kestäneet kaiken ja voimia...

Yhteistyössä