Hakutulokset

  1. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    onnea taiskalle pienestä rakkauden hedelmästä :) :heart: Pakko muuten kertoa tännekkin. En tiedä ootteko jo tietosia vai ette, mutta tänne päin suomea on tullu isien oma neuvola, äidin neuvolan lisäksi ja varhais ultra kuuluu myös kuvioihin nykyään, vitsi miten hienoa likat, ollaan me...
  2. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    inieh nooh sit me ei välttämättä tunneta mä, ollaan niin eri paikosta... mä kävin kannaksen ylä-astetta aikoinaan. Nii ja haleja tätistä :( Mä oksensin eilen, yhtäkkiä tuli siis niin mieletön pahan olon aaltoja että, menin tunkemaa sormet kurkkuu ja sitten se lysti vasta alkoki :) oksensin...
  3. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    inieh :) no sittenhän me saatetaan tuntea, kun saman ikäsiäkin ollaan ;) ?? mistäpäin täältä oot jos saan udella?
  4. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    heippa! oon käyny lueskelemassa tässä joka päivä, mutta en oo jotenki jaksanu kirjottaa, ja nytkin on kiire alottaa siivous hommat huomena on meinaa taas töitä yks 15h. me ollaa pupuiltu täällä niin ahkeraa että meinaa olla jo ihan kipeenä. Mies osti luonntaistuote kaupasta Maca-jauhetta...
  5. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Huomenta naiset... Täällä on hermot pikkasen kireellä... sori valitusta heti aamutuimaan :ashamed: meillä rakennetaan tähän rappuun kahta yksiötä ja nää idiootit ukot alottaa täällä 6 aikaa aamulla hirveen metelin, (jatkunut kohta 2kk) kaikki maailman porat ja hyrrät pyörii ja tää kaikki...
  6. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    tosi rankka työ putki takana... täällä ollaa ihan puoli kuolleita |O pakko kysästä inieh missä olet töissä, kun sullaki noin pitkiä työpäiviä? Niin ja mitäs se testi kertoili?? ;) tada alkaa vaan jo testaamaan täällä jännitetään :) ja atl sekä pikkumyy onnea uuteen kiertoon. satille...
  7. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Emby juu ei kyllä varmaan kovin mielekäs työ, siihen pitää kyllä olla todellakin kutsumus, tuohon vanhus työhön!! Mä olen torilla myymässä muikkuja ja lettuja :) mä muuten kävin ostaa sitä valion greippimehua.... ein kai nyt sitte alota liian myöhää sitä juomaa???
  8. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Emby älä manaile sitä tätiä! :) koska testailet??? missä sä nyt ootkaan töissä vai krroitko sen jo ? mulla on kans aika raskaita työpäiviä 10-15h, mutta ei oo ku max 4 kertaa viikossa ja ihan hyvä palkka mielellään teen, vaikka välillä ottaaki pannuu, pääasiat että saa tehä töitä ihmisten...
  9. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    mäkin hehkutan tänne kuvia, kun laitoin itelle geelikynnet :) Aijaa.com - 8468819.jpg ja lähi kuva Aijaa.com - 8468820.jpg
  10. -jannica-

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Huomenta, mä olen ollut unikeko tänään, heräsin puol 10. tiuhti mulla menossa tänään kp6 (listassa kp 5). :) on kyllä ihanaa kun mies on mukana jutussa ja kyselee kaiken näköstä, kyllä se laittaa ainakin mun sydämen sulamaan :kiss: Ihanaa ku jaksat olla noin positiivinen!!! nyt mä puhallan...

Yhteistyössä