Hakutulokset

  1. P

    ***Helmikuun Helmet*** vko 7

    Saa nähdä koska meillä räjähtää, ukko lähdössä huomenna neljän päivän turneelle pohjoiseen :kieh: No, mä sit lähden kans lauantaina ekaa kertaa viihteelle.. varmaan saan ihan kokonaista kolme kaljaa juotua, ennen kuin simahdan :laugh: :laugh: Tyttö söi äsken enemmän kuin moneen päivään...
  2. P

    ***Helmikuun Helmet*** vko 7

    Meillä kontataan vasta ja noustaan polviseisontaan.. Puhetta tulee äiti, kii(r)ja, hei-hei, tato (katso), nasu, kei-kei (kun haluaa keinumaan), tiitti (kiitti).
  3. P

    ***Helmikuun Helmet*** vko 7

    Tsemppiä Jepsulle ja jaksamista sairastelijoille ja yövalvojille :hug: TAYS:in keikka meni eilen hyvin. Tytsy sai EEG:n ottamista varten kumipipon päähän, missä oli antureita + muutama lisäanturi vielä käsiin ja korvien taakse ja silmäkulmien päälle ja nukahti sit tissille melkein saman...
  4. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Meillä on piha kuin luistinrata, eli ei lähdetä tänään(kään) ulos! On noi ulkoilut jäänyt viime päivinä, kun oli sitä synttäritohinaa, seli-seli... Se oliskin huonoo huumoria, kun katkaisis kätensä tai jalkansa :o
  5. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Onnea Jahvetin tytölle :flower: =) Meillä saatiin viikonloppuna synttärijuhlat vihdoin juhlittua, neljät eri kestitykset piti järjestää :x ja nyt kaikki vaatteet taas kiristää, kun tuli vedettyä herkkuja ihan kaksin käsin :kieh: Huomenna mennään TAYS:iin EEG-tutkimuksiin niistä...
  6. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    :hug: Tsemppiä kovasti! Harmi, kun synttäritkin peruuntui. Voimia sulle väsymykseen :hug: Hävettää, kun hehkutin omaa hyvää oloani ja toisella on ihan päinvastaiset fiilikset :ashamed:
  7. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Tyttö taas kotona ja oli nukkunut itkemättä yön :heart: Illalla oli nukahtanut mummun lauluun ja muutaman kerran oli havahtunut hereille yön aikana, mutta kun mummo viereisessä sängyssä oli hiukan yskähtänyt niin toinen oli tyytyväisenä kääntänyt kylkeä ja nukahtanut takaisin :heart: :heart...
  8. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Viikon päästä lauantaina mun olis tarkoitus lähteä vähän viihteelle (siks harjoiteltiin yökyläilyä nyt) ja huomasin just, että tytsyllä on 1-vuotisneuvola ja rokotus kaks päivää sitä ennen.. Toivottavasti ei pukkaa kuumetta tai muuta :| Tähän astiset rokotukset ei ole aiheuttaneet mitään...
  9. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Tänään on muuten tasan vuosi siitä, kun kotiuduttiin laitokselta :heart: Eli taisi olla jo aikakin antaa tytsy ekaa kertaa yksin yöhoitoon :ashamed:
  10. P

    **Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

    Meillä oli tyttö viime yön ekaa kertaa :o yön yli hoidossa.. Nyt oon ihan täpinöissäni, kun meen kohta katsoon miten siellä on mennyt =) Se oli tossa puolen kilometrin päässä mun vanhemmilla.. Mies ei malttanut olla laittamatta anopille viestiä puoli kymmenen aikaan vaikka kielsin =) Siellä...

Yhteistyössä