**Helmikuun Helmet 2008** vko 6 osa 3

Kiitos haleista. Niitä tarvitaan... Olen kuin zombie. Yöllä en juurikaan nukkunut. Ada makasi koko yön tissilllä, ja mun piti varoa olemasta liian lähellä etten siirrä lämpöäni häneen. Eipä siinä oudossa asennossa sitten paljon tullut nukuttua. Yöllä kuumetta oli 40,3.
Käytettiin neiti tänään lääkärissä. Meinasi että luultavasti ei johtu rokotteesta. Tiedä sitten.. Meinasi että luultavasti on jokin virus. Vauvarokkoa epäili, ja itelläki kävi se mielessä.
Me nyt jouduttiin sit perumaan Adan huomiset synttärit, ja pohjanmaallekin lähetään aikasintaan sunnuntaina (sit ku Ada on terve) tämän päivän sijaan.
Toivottavasti tauti(?) menisi pian ohi!!!

PP:n kävelijälle onnea! :flower:
 
Me käytiin mun mummolla kylässä, ihana nähdä miten mummo piristyy aina pojasta. Mummo vaan oli levittänyt palapelin sohvapöydälle :whistle:
Nyt poika nukkuu ja sitten kun herää, lähdetään seuraavaan kyläpaikkaan. Tällaista tää aina on kun tullaan mun kotiin :|

Ei muuta tällä pallonpuoliskolla :wave:
Ai niin ONNEA Pilviksen pojalle :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:
Kiitos haleista. Niitä tarvitaan... Olen kuin zombie. Yöllä en juurikaan nukkunut. Ada makasi koko yön tissilllä, ja mun piti varoa olemasta liian lähellä etten siirrä lämpöäni häneen. Eipä siinä oudossa asennossa sitten paljon tullut nukuttua. Yöllä kuumetta oli 40,3.
Käytettiin neiti tänään lääkärissä. Meinasi että luultavasti ei johtu rokotteesta. Tiedä sitten.. Meinasi että luultavasti on jokin virus. Vauvarokkoa epäili, ja itelläki kävi se mielessä.
Me nyt jouduttiin sit perumaan Adan huomiset synttärit, ja pohjanmaallekin lähetään aikasintaan sunnuntaina (sit ku Ada on terve) tämän päivän sijaan.
Toivottavasti tauti(?) menisi pian ohi!!!

PP:n kävelijälle onnea! :flower:
:hug: Tsemppiä kovasti! Harmi, kun synttäritkin peruuntui. Voimia sulle väsymykseen :hug:
Hävettää, kun hehkutin omaa hyvää oloani ja toisella on ihan päinvastaiset fiilikset :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tulipas mieleen, et neidillä on kamala nuha, oikeen sitkeetä vihreetä mömmöö tulee :x :x :x Ja maanantaina olis 1v neuvola...pitäsköhän sitä siirtää :/ :/
Ai rokotteen vuoksi?
sori kun mä en tajua, ellei rautalangasta väännä :ashamed:
 
Lapsilisän maksaminen

Kela maksaa lapsilisän kuukausittain tilille, jonka se henkilö on ilmoittanut, jolla on oikeus nostaa lapsilisä. Lapsilisän saaja voi olla lapsen äiti tai isä, lapsen muu huoltaja tai poikkeuksellisesti myös 15 vuotta täyttänyt lapsi itse. Tilinmuutoksista on ilmoitettava Kelaan. Sen voi tehdä helposti verkossa

Öööööö, meillä tuet tulee suoraan pojan säästötilille...pitääkö mun nyt muuttaa se??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tulipas mieleen, et neidillä on kamala nuha, oikeen sitkeetä vihreetä mömmöö tulee :x :x :x Ja maanantaina olis 1v neuvola...pitäsköhän sitä siirtää :/ :/
Ai rokotteen vuoksi?
sori kun mä en tajua, ellei rautalangasta väännä :ashamed:
Nii...et eikai sitä anneta, jos on nuhaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Lapsilisän maksaminen

Kela maksaa lapsilisän kuukausittain tilille, jonka se henkilö on ilmoittanut, jolla on oikeus nostaa lapsilisä. Lapsilisän saaja voi olla lapsen äiti tai isä, lapsen muu huoltaja tai poikkeuksellisesti myös 15 vuotta täyttänyt lapsi itse. Tilinmuutoksista on ilmoitettava Kelaan. Sen voi tehdä helposti verkossa

Öööööö, meillä tuet tulee suoraan pojan säästötilille...pitääkö mun nyt muuttaa se??
Mun mielestä ihan ok. Saajanahan olet sinä (??)...se vaan menee lapsen tilille...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Lapsilisän maksaminen

Kela maksaa lapsilisän kuukausittain tilille, jonka se henkilö on ilmoittanut, jolla on oikeus nostaa lapsilisä. Lapsilisän saaja voi olla lapsen äiti tai isä, lapsen muu huoltaja tai poikkeuksellisesti myös 15 vuotta täyttänyt lapsi itse. Tilinmuutoksista on ilmoitettava Kelaan. Sen voi tehdä helposti verkossa

Öööööö, meillä tuet tulee suoraan pojan säästötilille...pitääkö mun nyt muuttaa se??
Mun mielestä ihan ok. Saajanahan olet sinä (??)...se vaan menee lapsen tilille...?
joo
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
9min aikaa soittaa neuvolaan...mitähän tekis :whistle: :LOL:
Et peru, sen ehtii maanantainakin. UGH!
Mutkun aika on 10.00 ja soittoaika vasta 12.00-12.30 :/ :kieh:
Mutta saahan sen ajan perua soittoajan ulkopuolla.
Olishan se nuha voinut tulla sunnuntainakin ;)

Jos täti ei vastaa niin voihan sille jättää viestin normaaliin ajanvaraukseen...mä tekisin ainakin näin. Tai lähettäisin tekstiviestin :LOL:
 
Joops, tylsää, mut ihanaa et siivosin jo eilen :D Normaalisti on niinkö perjantaisin siivouspäivän tapasta ollu :p
Tehtaanmyymälästä hain aamulla kamalan säkillisen leipää ja pullaa, riittää taas hetken :D Äiti oli tässä sen aikaa noiden nuhanenien kanssa ja lähtiessään nappas esikon mukaansa synttärilahjaostoksille ja sen jälkeen poika jääkin sinne yökylään *erittäin harvinaista :D , esikko ei oo oikeen yökyläilijä*
Meijän pitäs lähtä kuopusjannun kummin synttäreille illalla, onneks ei oo muita pieniä tulossa, niin voi neidin kanssa lähtä....ei tänne kurjutta kummempaa siis =)
Eilen olin jo ennen 23 höyhensaarilla...kerranki oli tosi pirtee olo aamulla :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
9min aikaa soittaa neuvolaan...mitähän tekis :whistle: :LOL:
Et peru, sen ehtii maanantainakin. UGH!
Mutkun aika on 10.00 ja soittoaika vasta 12.00-12.30 :/ :kieh:
Mutta saahan sen ajan perua soittoajan ulkopuolla.
Olishan se nuha voinut tulla sunnuntainakin ;)

Jos täti ei vastaa niin voihan sille jättää viestin normaaliin ajanvaraukseen...mä tekisin ainakin näin. Tai lähettäisin tekstiviestin :LOL:
Joo siis kun tää täti ei vastaa luuriin olleskaan muutaku soittoajalla :/ Sitä en kyl tosiaan muista, et olisko sillä sit vastaaja päällä....ja joo..viikonlopunaikanahan voi sattuu mitä vaan ;)
Katsellaan sit maanantaina :D
 
mä olen onneks mamman lihapatojen äärellä, niin ei tarvi miettiä kotihommia ---niinku mä niitä muutenkaan miettisin...

Ai niin olipas kiva tänään pestä koiran kakkaa pojan jaloista :x |O
On se hemmetti kumma, että meidän jommankumman koiran pidätyskyky loppuu siihen, kun mummolan ovesta astuu sisään |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä olen onneks mamman lihapatojen äärellä, niin ei tarvi miettiä kotihommia ---niinku mä niitä muutenkaan miettisin...

Ai niin olipas kiva tänään pestä koiran kakkaa pojan jaloista :x |O
On se hemmetti kumma, että meidän jommankumman koiran pidätyskyky loppuu siihen, kun mummolan ovesta astuu sisään |O |O
:x :x :x

Mie kihisin raivosta eilen, ku katoin et puistossa yks mamma ulkoilutti koiraansa vapaana...pashatkin näytti sinne vääntävän...ois tehny mieli huutaa ja vähä avautuu :saint:

*muoks* Ikkunasta verhonraosta kyttäsin siis :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä olen onneks mamman lihapatojen äärellä, niin ei tarvi miettiä kotihommia ---niinku mä niitä muutenkaan miettisin...

Ai niin olipas kiva tänään pestä koiran kakkaa pojan jaloista :x |O
On se hemmetti kumma, että meidän jommankumman koiran pidätyskyky loppuu siihen, kun mummolan ovesta astuu sisään |O |O
:x :x :x

Mie kihisin raivosta eilen, ku katoin et puistossa yks mamma ulkoilutti koiraansa vapaana...pashatkin näytti sinne vääntävän...ois tehny mieli huutaa ja vähä avautuu :saint:

*muoks* Ikkunasta verhonraosta kyttäsin siis :LOL: :LOL: :LOL:
Kyllä mä avautuisin itsekin...en mä kaikista pusikoista kakkoja kerää...mutta en kyllä antais puistoon kakata. Ärsyttää tuollaiset. Appiukko oli kerran avautunut yhdelle akalle joka oli antanu koiransa pissata ja kakata lasten hiekkalaatikkoon (joka on kerrostalojen keskellä). Hänen koiransa kuulema saa tehdä mihin haluaa
|O |O Appi oli sitten uhannut soittaa poliisille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä olen onneks mamman lihapatojen äärellä, niin ei tarvi miettiä kotihommia ---niinku mä niitä muutenkaan miettisin...

Ai niin olipas kiva tänään pestä koiran kakkaa pojan jaloista :x |O
On se hemmetti kumma, että meidän jommankumman koiran pidätyskyky loppuu siihen, kun mummolan ovesta astuu sisään |O |O
:x :x :x

Mie kihisin raivosta eilen, ku katoin et puistossa yks mamma ulkoilutti koiraansa vapaana...pashatkin näytti sinne vääntävän...ois tehny mieli huutaa ja vähä avautuu :saint:

*muoks* Ikkunasta verhonraosta kyttäsin siis :LOL: :LOL: :LOL:
Kyllä mä avautuisin itsekin...en mä kaikista pusikoista kakkoja kerää...mutta en kyllä antais puistoon kakata. Ärsyttää tuollaiset. Appiukko oli kerran avautunut yhdelle akalle joka oli antanu koiransa pissata ja kakata lasten hiekkalaatikkoon (joka on kerrostalojen keskellä). Hänen koiransa kuulema saa tehdä mihin haluaa |O |O Appi oli sitten uhannut soittaa poliisille :LOL:
Kivakiva :whistle: :LOL: :LOL:
En miekään nyt välitä, jos jonnee ojanpenkalle tekeepi, mut leikkipuistoon...ARGH...ja tolla mammalla itelläänki 3 penskaa, et luulis tajuuvan...ja viel et se koira (iso rotikka) oli vapaana siel...ei meijän pojat ees uskaltanu mennä sinne... |O |O
No, meitä on moneks ;)
 

Yhteistyössä