Hakutulokset

  1. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Taitaa olla jo unten ulapoilla.
  2. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Meniks multa jotenkin ohi vai kerroitko miten sun jalka tuli kipeeks?
  3. P

    Onko kaikissa pyykkikoneissa nykyään ½ täyttöohjelma

    Nykykoneet "haistelee" pyykin määrän ja pesee taloudellisesti vaikka olis vajaa täyttö. Näin ainakin meillä lukee ohjeissa.
  4. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Koti hohtaa nyt puhtauttaan -hetken- ja tyttö on vielä anopilla hoidossa. On ihan toimeton olo, kun en tiedä koska mies tulee tytsyn kans kotiin.. :o Ne tuo tullessaan pizzat ja kyllä tässä onkin jo karjuva nälkä! :p :p
  5. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Tökkii taas pahasti tää palsta :headwall: Taidan mennä suihkun kautta petiin. Aamulla vien tytön anopille ja tuun kotiin siivoon. Saan räjäyttää kaikki nuhapöpöt mäelle ihan rauhassa. :wave:
  6. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Tein itelleni äsken leipää ja anastin miehen viipaloimat kurkut ja varkaalle kävi sit kehnosti, kun kurkkulautasella oli tuoretta valkosipulia ja meinas huulet räjähtää, kun oli niin ärhäkän makuista :$ Eli en suosittele valkosipulia :laugh:
  7. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    :laugh: tää on kuin Mitäs nyt-palstalta :laugh: :laugh:
  8. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Meillä tytsy pitää sitä omaa kivaa myös rattaissa, joten se on enemmän kuin hankalan näköistä. Pää takakenossa niin, että silmiä ei näy pipon alta, kädet haroo yläviistoon, selkä on niin kaarella kuin olla ja voi -jalat sentään on paikallaan :|
  9. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Sama juttu :laugh:
  10. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Onnittelut :flower: =)
  11. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Joo, hyvä idea, kiitos :hug: Pää ei taas toimi itsellä.. Meillä on jopa kolmet eri vaunut/rattaat, niin senkin puolesta on helppo järjestää yhdet sisävaunuiks (sisarusten ja kavereiden vanhoja lainassa autoon, lenkille ja muuten vaan, ne vaan on jotenkin kulkeutuneet meille..)
  12. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Mun täytyis nyt tsempata itseni sellaiseen mielentilaan, että lopettaisin pikkuhiljaa päiväimetykset. Sillä saisin tytsyn varmasti syömään paremmin, kun se ei täyttäis mahaansa maidolla. Mutta-mutta, kun tissi on ainoo takuuvarma, helppo, nopea tapa saada se nukkuun. Mun sylissä se ei suostu...
  13. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    No niin, kyllä se siitä :flower:
  14. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Noi Mitäs nyt-jutut on ihan käsittämättömiä :headwall: Ja silti pitää niitä lukea :saint: :laugh:
  15. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Hienoa, Jahvetti, että teillä ollaan jo parempaan päin menossa :flower:!
  16. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Hissukka, annoin tytsylle tänään lusikan käteen ja annoin syödä puuroa itse. Voi kiesus, mutta oli sitten puuroa joka paikassa :laugh: Pöydällä varmaan desin verran, lattialla, mun hiuksissa, tytöllä joka puolella.... Oon kyllä aiemminkin antanut lusikan, mutta nyt koitin oikein opastaa mitä...
  17. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Syömisestä vielä: tytsy ei ikinä avaa suutaan kunnolla lusikkaa varten, vaan ottaa aina vaan lusikan kärjellisen ruokaa :kieh: Mä oon aina ihan ihmeissäni, kun näen muiden lasten avaavan suun oikein ammolleen :o Eli oisko teillä jotain arkipäivän kikkoja ruokailuhetkiin? Meillä tietysti...
  18. P

    ***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

    Jahvetti, se on hyvä merkki, että teillä tyttö kuitenkin touhuaa ja pissaakin tuli ihan normaalisti :flower: Muuten kuulostaa kyllä tosi kamalalta :( Meillä neiti syö riisimuroja pöydältä, muut huitoo kans pois :o Ihmettelen kans, millä se oikein elää!

Yhteistyössä