Hakutulokset

  1. Maariana83

    Pohdinnassa: Vieläkö neljäs????

    Tässä on ruvennu tosissaan miettimään, että pitäskö sitä neljäs tehdä... ukon kanssa vähän väliä heitellään toisillemme vuoron perään, et vauva vois olla kiva ja vois vielä neljännen tehä... meillä yhteisiä on kolme, 4v, 2v ja 6½kk... isännällä yks entuudestaan jo 8 vuotias... puhe oli kyl...
  2. Maariana83

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Hyvää yötä!! Sain juuri Nyytin nukahtamaan ja pikasesti tulin päivittämään samalla kun haukkaan yöpalaa... eli meille siis syntyi kuin syntyikin tyttö!!! Synnärille lähdettiin lauantai aamuna 26.2. siinä neljän jälkeen, säännöllisiksi supparit muuttu puoli kolmen maissa, 3-4cm oli auki kun...
  3. Maariana83

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    :wave: iltaa... tai yötä pikemminkin... täällä odotellaan josko viiden aikaan alkanut juilimeminen ja muutamat napakat suppari (noin 3-4 tunnissa) muuttuisivat säännöllisiksi.... lämpöseen suihkuun tästä seuraavaksi ja sitten maate, jos vaikka hyvällä tuurilla yöllä pääsis tosi toimiin...
  4. Maariana83

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Heipsan! Täällä kanssa kovasti lähtöä odotellaan.. hermot alkaa olla ihan loppu, johan täs jo neljä viikkoa on menty ukaasilla, et syntyy koska tahansa ja sit ku sais syntyä, ni ei vaa kaveria näy! En oo sit ennen laskettuun aikaan asti ollutkaan raskaana ja jo kolmas tulossa=) en usko et...
  5. Maariana83

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Täällä kans alkaa mennä hermot, välillä suppailee ja tekee kipiääkin, mut tuntuu et ei silti tapahdu mitään... pojat on molemmat syntyny rv 39+6... ei mitään paineita huomisesta =) jos tää menee ohi lasketun päivän, ni kyllä hermo menee... on sitä jo sit neljä viikkoa ootettukkin et koska...
  6. Maariana83

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Ehtoota! Täälläkin yhtenäisenä vielä! Rv 36 lääkäri märäsi huilimaan, kun supisteli ja kohdunkaula oli alkanu pehmentyä ja lyhentyä.... nyt sit alkaakin jo mennä hermot, kun vois jo syntyä... on pari päivää ollu tosi hiljasta supistelu rintamalla... liekö tyyntä myrskyn edellä? Mua kanssa jo...
  7. Maariana83

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Maanantai yötä kaikille!!! Täällä on jääty mammalomalle, pikkuselle alkaa olla kaikki valmiina, turvakaukalo viel uupuu ja tuplarattaat taistelee kantotakin kanssa, kun en oo viel osannu päättää kumpi ois loppupeleissä sit järkevämpi... kestovaippoja syyhyttäs ommella, mut tekis mieli tehä...
  8. Maariana83

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Heips! Täällä kanssa ankkaminen olo=) Vatsa on ihan pallona ja jonkun verran jopa nipisteleviä suppareita on ollu havaittavissa. Yritin Nyytille metsästää tänään myssyä ja tumppuja kun maalis-huhtikuu kert saattaa viel olla talvikelit.... mut eihän niitä ollu... alessa ainakaan ja...
  9. Maariana83

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    :wave: Mukana ollaan edelleen!!! Vaikka joku on saattanutkin ihmetellä mihkä oon hävinny... juuri katoin, et oon lokakuun alussa viimeks kirjotellu.... argh! mihin tää aika oikein menee... siis töissä menee hyvin ja tekemistä riittää, pojat (3,5v ja 1,5v) on sopeutuneet päiväkotiin (elokuun...
  10. Maariana83

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    :wave: Mukana ollaan edelleen!!! Vaikka joku on saattanutkin ihmetellä mihkä oon hävinny... juuri katoin, et oon lokakuun alussa viimeks kirjotellu.... argh! mihin tää aika oikein menee... siis töissä menee hyvin ja tekemistä riittää, pojat (3,5v ja 1,5v) on sopeutuneet päiväkotiin (elokuun...
  11. Maariana83

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Heippa rallaa!!! Täällä ollaan pikkusen huolissaan, mutta hyvillä mielin kuiteskin... Keskiviikkona oli rakenne ultra, muuten kaikki oli ok, mutta aivonesteen kertymistä tarkastellaan uudelleen neljän viikon päästä. Vielä oltiin raja-arvon alapuolella, mutta halusi kätilö varmistaa asian...
  12. Maariana83

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Heippa rallaa!!! Täällä ollaan pikkusen huolissaan, mutta hyvillä mielin kuiteskin... Keskiviikkona oli rakenne ultra, muuten kaikki oli ok, mutta aivonesteen kertymistä tarkastellaan uudelleen neljän viikon päästä. Vielä oltiin raja-arvon alapuolella, mutta halusi kätilö varmistaa asian...
  13. Maariana83

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Heipparallaa! KatsuAmsku... mun la:n vois päivittää 23.2 (vanha oli siis 24.3.) Täällä on mulla kriisi päällä... meille on muutamia vauvan vaatteita jahkaantunu, mitään ostoksia ei olla vielä tehty, pinnaria ollaan katteltu ja tuplarattaita mietitty, mutta nekin todennäkösesti ostetaan...
  14. Maariana83

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Heipparallaa! Täällä on (oman vaakan mukaan) paino kilon verran noussut, aiemmin on alkanu nousta tässä samoihin aikoihin... meille on muutamia vauvan vaatteita jahkaantunu, mitään ostoksia ei olla vielä tehty, pinnaria ollaan katteltu ja tuplarattaita mietitty, mutta nekin todennäkösesti...
  15. Maariana83

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Heipsan! Mulla on tää elämä jotenki rajautunu työ-koti-uni linjaan, ettei oo kauheesti palstailua jaksanut Tänään hieman lyhyempi päivä oli, niin paljon virkeempi oloki. (.) Liikkeet tuntuu ja massu näkyy, väsymys vaivaa koko ajan. Ja ihan uus oire. Mahaan sattuu... siis ei niinkään...
  16. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Heipsan! Mulla on tää elämä jotenki rajautunu työ-koti-uni linjaan, ettei oo kauheesti palstalua jaksanut=) Tänään hieman lyhyempi päivä oli, niin paljon virkeempi oloki. (.) Liikkeet tuntuu ja massu näkyy, väsymys vaivaa koko ajan. Ja ihan uus oire. Mahaan sattuu... siis ei niinkään...
  17. Maariana83

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Heipparallaa! Täällä olisi uusi äippä helmikuisiin odottelemaan... aamulla olin menossa nt-ultraan viikolla 12+0 mutta olin epäillyt että raskaus oisi pidemmällä ja ultrassa siis viikkoja olikin 16+1 ja LA onkin 23.2.2011. olo on ihan hyvä, vatsa alkaa tosissaan näkyä, töissä muutama...
  18. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Heipparallaa! Aamulla oli ultra ja niinku epäilinkin jo hieman että heittoa on... mutta heittoa on 4viikkoa!!! Joten LA siirtyy reippaasti. uus LA on 23.2.2011. Taidan loikata tonne helmikuun pinoon, kun meillä on nuo aiemmat syntyny hyvin täsmällisesti 39+6 viikolla joten samaa lienee...
  19. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Täällä väsyttää ja esikoinen kipeenä... onneks päivähoito pariks päivää onnistuu mummilaan, ettei tarvii heti olla pois töistä, kun ei voi päiväkotiin viedä. mä en oikeestaan pelkää mitään, tai lähinnä sitä että miten töissä suhtaudutaan mun raskauteen... mä en oikeen osaa ees pelätä tässä...
  20. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Pikasesti tulin päivittää ennenku meen maata... työt siis alko keskiviikkona ja oon tehny kaikkea hirmusen vaativaa, kuten talousarvion ens vuodelle ja toimintasuunnitelmaa... tosi hankalaa, mut eiköhän se siittä... työmatkaa on siis noin tunti suuntaansa... oon ihan kuoleman väsyny... kuudelta...

Yhteistyössä