Hakutulokset

  1. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Heippa! Onnea kaikki jo vauvan saaneet! :flower: En osaa olla edes kade, kun tiedän, että se oma nyytti sieltä syliin tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin. Musta on vaan kivaa olla vielä hetki yhden lapsen äiti. Jotenkin annan nyt hirveästi huomiota esikoiselle, toivottavasti ei tuu kauhean...
  2. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Heippa! Imetysliiveistä ja kuppikoosta ollut puhetta. Mulla ennen esikkoa kuppikokona 75D, imetysliiveinä käytin sitten kokoa 75E. Samoihin menee varmaan nytkin. Muutamat pehmeät kaarituettomat ostin yökäyttöä varten, päiväksi sitten kaarituellisia. Aluksi tosin oli sen verran kipeät rinnat...
  3. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Täällä taas! B) Laji, josta kulta tuli on jenkkifutis, eli marginaalilajien harrastajia/kannattajia ollaan. Mutta kiva fiilis silti. Tulipahan kaupunkireissu tehtyä... Meidän normaalisti aurinkoinen tyttönen päätti sitten kiukutella koko ruokaosastolla kiertelyn ajan. Oli hiukan pinna...
  4. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Heippa kaikille! Ja onnittelut Satuselle! :flower: Meillä on juhlittu lauantai-ilta ja koko eilinen päivä 4:ttä SM-kultaa! Todella siististi siis, kun ei tuo mun kulta juo mitään pepsiä väkevämpää. Miehellä oli finaaliottelu lauantaina ja äärimmäisen jännä sellainen olikin. Onneksi...
  5. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Heippa kaikille! Ja onnea Naurukohtaus ja Eka! :flower: Joka päivä tulee lueskeltua, mutta laiskuus on vaivannut kirjoittelun suhteen. Tuntuu olevan niin paljon tekemistä, ettei ehdi... :ashamed: Mulle on totaalisesti iskenyt tajuntaan se, että olen kohta kahden lapsen äiti, joten...
  6. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa! Kirppiina, joo me rakennetaan, mutta ei olla vielä läheskään noin pitkällä... Kattohommia just tehdään, ens viikolla tulee julkisivumuurari ja ikkunat ja ovet. Sen jälkeen päästäis pikkuhiljaa sisähommiin. Muutto menee mitä todennäköisimmin ens keväälle, riippuen monesta asiasta, mm...
  7. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa! Nautiskelen tässä omasta ajasta, kun tyttö on päiväunilla eikä mua (kerrankin!) nukuttanut. Taitaa alkaa rauta pikkuhiljaa puremaan ja nostamaan hb:ta. =) Oon surffaillut pitkin nettiä ja tehnyt kaiken maailman hintavertailuja tota raksaa ajatellen ja pistänyt tarjouspyyntöjä...
  8. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa! Kerrankin hereillä vaikka typykkä on päikkäreillä. =) Yleensä sammahdan itse viereen, kun nukuttelen. Mitähän oli kommentoitavaa, kaikkea en varmaan muista, kun oli tullut niin paljon tekstiä... Supistuksista oli ainakin asiaa. Mulla ei oo pahemmin vaivannut, oikeastaan vasta...
  9. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa kaikille! Ja terveiset ja sympatiaa kaikille vastoinkäymisiä kokeneille! :flower: Nanna Myötätuntoa sulle ikävästä terkkarikokemuksesta. Oon ite ollut usein siellä linjan toisessa päässä, mutten toivottavasti koskaan noin v-mäisenä. Tosiasia vaan on, että odottavat äidit on...
  10. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa kaikille! Kiva kuulla Naurukohtaus ja Nanna, että ootte vielä yhtenä kappaleena. :flower: Satunen Lima saattoi olla ihan ulosteestakin, joskus voi tulla ulosteen mukana kirkasta limaa eikä ole siis mitään vaarallista. Toki se on voinut olla limatulppaakin, se irtoaa toisilla jo...
  11. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Sorry! :ashamed: Tulipas tosi mustalla, enkä saa sitä muokattua pois...
  12. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa kaikille! Ja tosiaan voimia Nannalle ja Naurukohtaukselle! :flower: Mihinhän sitä muistais vastata... Oon taas tänään kävellyt ympäri kotia hoomoilasena, kun en muista mitään. Miesten ammateista taisi olla puhetta... Mun mies kuuluu sellaisiin sinipukuisiin univormullisiin, jotka...
  13. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa! Tultiin tuossa äsken serkun rippijuhlista, mukavaa oli ja herkkuja tuli syötyä. Se noissa juhlissa on mukavaa, että näkee koko suvun yhdellä kertaa. Mies välttyi sukupippaloilta, kun on pelireissussa. Kirppiina Oon saattanut tätä joskus kysyäkin, mutta oletko th-alalla? Jos, niin...
  14. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa! Melena Leukkarit kohoaa pissasta todennäköisesti tulehduksen seurauksena, mutta ottavat varmaan viljelyn, että tietävät määrätä oikean antibiootin. Proteiinejahan seurataan just raskausmyrkytyksen havaitsemisen vuoksi, normaali pissanäyte pitäisi olla aina puhdas eli mikään ei saisi...
  15. M

    ¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

    Heippa kaikille! Ja onnitteluita kaikille tasapuolisesti, kenelle mistäkin. :flower: Tuli hiukan pitkä nettitauko, on pitänyt aivan liian kiirettä koko kesän. Aika on mennyt lähinnä ulkona heiluessa, sekä pihalla että raksalla. Suunnitelmia piisaa. Ystävien kanssa myöskin ollaan vietetty...
  16. M

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Heippa kaikille! Huikean hyvän muistini vuoksi sanon vain yleisesti, että tervetuloa uudet! :flower: Ja :hug: kaikille, joilla oli ollut vaivoja, surua ja murhetta. :heart: Tänne ei erityisempiä. Esikoinen on parhaillaan päiväunilla, joten äiti surffailee netissä, vaikka kaikkea...
  17. M

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Heippa! Katsotaan muistaako mun dementoitunut pää enää yhtään mitään puheenaiheita. :wave: Onko muillakin ollut muuten samaa ongelmaa. Tää vaikeuttaa jo ihan arkipuuhiakin... Alkoholista oli puhetta. Mä en käytä raskausaikana ollenkaan, mun mielestä se on helpointa niin. Viinistä en tykkää...
  18. M

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Heippa! Ilmoittautuisin mukaan joukkoon. Toista siis odottelen, LA on 21.10 ja ikäeroa lapsille tulee noin 1v10kk. Esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti aika tarkkaan kaksi vuotta. Tämän toisen yrittäminen aloitettiin, kun typy täytti vuoden ja yllätykseksemme tärppäsikin heti ekasta...
  19. M

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Heippa! Ihanaa, kun tuntuu, että kevät on saapunut oikein urakalla. Monta päivää jo paistanut aurinko ja sitä rataa noussut myös mieliala. =) Onneksi, koska alkuviikosta tuli taas ikäviä uutisia. Ei kuitenkaan ihan perhepiiristä, parhaalla ystävälläni vain on nyt sellaista surua, että sitä...
  20. M

    ***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

    Heippa! Omaa napaa... Olo alkaa pikkuhiljaa ns normalisoitumaan eli energiaa alkaa riittää muuhunkin kuin pakolliseen ja nukkumiseen. Alkaiskohan tästä nyt tää energinen keskiraskaus? Eilen kävin kampaajalla (uskallan siis minäkin värjätä hiuksiani, teratologinen tietopalvelu kun sen on...

Yhteistyössä