Hakutulokset

  1. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Ihania kuulumisia nuo rakenneultrauutiset. Samaa minäkin olen kuullut, että vauvat alkavat pikkuhiljaa olla eri kokoisia, eikä enää voida niin tarkasti arvioida raskausviikkoja kuin alkuraskaudesta. Itse kävin tänään neuvolassa ja mitattiin kohdun kokoa. Terveydenhoitaja kertoi tuntevansa...
  2. M

    raskaana olevat vajislaiset

    Kyllä kilpirauhasarvoja täytyy seurata raskauden aikana. Mun "neuvolantäti" tarkasti jostain kirjasta seuraavan tarkastusajankohdan. En muista enää tarkkaan milloin se oli, mutta ennen viikkoa 26 joka tapauksessa. Sairaalaan tulee muistaakseni viikolle 26 ylimääräinen ultra lääkärinkäyntinä...
  3. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Onpas kiva törmätä samalta seudulta oleviin, mennään vielä hyvin samaa tahtia raskaudessa :) Asustellaan Hollolan puolella, mutta Lahdessa pyörin kyllä päivittäin. En ole saanut vielä tietoa perhevalmennuksesta, mutta menen loppu viikosta neuvolaan, voin kysästä samalla milloin perhevalmennus on...
  4. M

    raskaana olevat vajislaiset

    Moi! Kävin testeissa juuri ennen kuin tein raskaustestin. Tsh oli tuolloin 2 paikkeilla. Itse olen tosin huomannut, että vointi on paras silloin, kun tsh on kunnolla alle 2. Menin ja nostin sitten itse jossain vaiheessa lääkitystä 1,25:stä pienellä tabletilla eli 1,5. Juttelin jälkikäteen...
  5. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Mukava löytää netin kautta "kohtalotovereita" :) Täällä olisi uusi kolmekymppisiin ekakertalaisiin llittyvä. Miisu78 la 22.8.2011 PHKS
  6. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Oletteko tehneet jo paljonkin hankintoja vauvaa varten? Itse en ole vielä hankkinut mitään, mutta kovasti pyörin tuolla internetissä katselemassa ja vertailemassa erilaisia yhdistelmävaunuja. Mitä vaunuja suosittelisitte? Toivoiveena olisi, että samoilla pärjäisi lapsen tarvitseman ajan. Lisäksi...
  7. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Aivan ihania masukuvia! Kuvia katsellessa helpotti omat paineet, ei minun maha olekaan epänormaali. Neuvolassa minulle sanottiin, että todennäköisesti minun mahan näkyminen ei ala heti alkuraskaudesta pituuteni (173cm) ja lievän ylipainon johdosta. vaakalla en ole päässyt käymään useampaan...
  8. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heippa vaan kaikille! Löysin sattumalta tämän ryhmän ja päätin liittyä mukaan. Raskaus on kohdallani sujunut oikein hyvin, ei pahoinvointia tai muita isompia oireita. Odottelen kovasti rakenneultraa ja toivoisin saavani tiedon kumpaa sukupuolta meidän pikkuinen edustaa. Tiedot ovat...

Yhteistyössä