Kiitos
Miisu, nyt alkaa jo olla toiveikkaampi olo kiitos hyvän lääkärin. Pitäisköhän munki pyytää sit vielä rv 28 kontrolli uä? Mulle ei puhuttu sen tarpeellisuudesta, meinattiin että rakenneultra riittää. Olin siis Taysissa juuri sopivasti rv 20+. Mut toisaalta sit oon kyllä menos muista syistä vielä noin rv 30+ äippäpolille ja kyllähän ne sit ultraa.
Ja ja.. Tää lääkäri jolla käyn on niin hyvä, että luotan siihen et hän lähetteen ä.polille laittaa jos katsoo tarpeelliseksi. Pitääkin muistaa kk:n kuluttua kysyä häneltä tätäkin asiaa.
Ja
Jessi, kunnon lääkärille juu - mutta omakustanteisesti yksityisellä. Harmi ettei samalle herralle kunnalliselta puolelta noin vaan pääsekään..
Mä hain ensimmäiset lääkkeeni juuri siinä kun kelakorvausta ei saanut, mut en ottanut ku yhden purkin. Nyt pitäis hakea lisää ku kerran sen kelakorvauksenkin saa. Ja itseasiassa mä sain ensin vain sen lastentabu-reseptin, nyt eilen lääkäri kirjoitti niitä "aikuisten" tabuja kans ettei tarvi sit neljää vetää joka aamu.
Sain muuten kuulla, että labrassa tulis käydä ennen klo 09 vaikka mulle on neuvolassa ohjeistettu et ennen 10. Oon ollut joku varttia vailla kymmenen ja kahvia juoneena labras kun kukaan ei oo kertonut, että olis parempi mennä mahdollisimman ajoissa ja jos voi niin ilman aamukahvia. Kuinkahan paljo huonommat arvot todellisuudessa siis on.. Sitä sopii miettiä. Tiesittekö te tän ettei kahviakaan suositella?
Muoks - poistin lääkärin nimen ku ajattelin ettei julkisella foorumilla varmaan saa nimellä kirjoittaa..