Hakutulokset

  1. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Itse olen perheestä, missä kaikki kolme lasta on tehty pahimpiin mahdollisiin hetkiin. Haluttuja ollaan oltu ja tietysti rakastettuja, mutta tilanteet eivät ole joustaneet vaan lapset. Omalleen toivoisi parempaa ja unelma olisi, että molemmat vanhemmat olisivat heti alusta täysillä matkassa <3...
  2. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Viidessä vuodessa asiat muuttuu paljon, kun kaiken mitä nyt tietää olisi silloin tiennyt, asiat olisivat voineet mennä hyvinkin eri tavalla... Vauvaa ei tullut. Miehen jätin pari vuotta sitten, kun kyllästyin ikuiseen jahkailuun. Kuusi vuotta yhdessä, pari vuotta kihloissa, toisella vakityö...
  3. M

    itse tiedän että suola

    Sekoita vesilasiin 1 tl suolaa, jos liuos maistuu juo se kokonaan, jos ei maistu ei tarvi juoda. Tällä keinolla kuulemma selviää mahdollinen suolanpuutos ja tulee myös samalla korjattua tilanne.
  4. M

    repesin ristiäisissä alttarilla :D

    Hautajaislegenda: Täydellisen pokan pettämisen aiheutti se, kun pappi aloitti puheensa "Te jälkeen jääneet..."
  5. M

    Laita nämä kaupungit mieluisuusjärjestykseen

    Tampere Turku Vaasa Lahti Joensuu Rovaniemi Kuopio Espoo Helsinki
  6. M

    Toinen nimi Emilialle?

    Karoliina Katariina Kristiina
  7. M

    Muistatteko millainen aapinen teillä oli ekaluokalla?

    http://www.uta.fi/kirjasto/kokoelmat/erikoiskokoelmat/muutkokoelmat/aapiset.html Tuolta löytynee listattuna melkein kaikki mahdolliset aapiset. Itselläni vuonna 94 oli Kajarto, Parviainen ja Hangasmaan Aapiskirja, johon oli vielä erilisenä lukemisto ja tehtäväkirjoja. Ekat lukuläksyt oli tosi...
  8. M

    L I N N A N J U H L A T 2011 - ketju

    Onkohan tullut niin paljon uusia kasvoja kansanedustajiin? Ei tuo varmaan ihan helppoa hommaa oo. Eivät ainakaan tee sitä helpon kuuloiseksi :D
  9. M

    Kysellään/arvuutelllaan murresanoja?

    Paljastus: Lapsi juoksee kumisaappaissa lätäkköön ja varsi "hörppää" vettä. Tapahtumaa voi kuvata; Lapsi pluni/plunasi.
  10. M

    Murrosikäisen/teinin masennus ja uhma

    Kokemusta löytyy masentuneen teinitytön elämästä. Minulla masennus alkoi jo ala-asteella, mutta yläasteella kulissit murtui ja muutkin kuin minä sen tiedostivat. Olin välillä niin väsyksissä, etten noussut sängystä kuin yhdelle aterialle päivässä. Minulle lääkitys yksistään ei juuri auttanut...
  11. M

    Kysellään/arvuutelllaan murresanoja?

    Mitäs tarkoittaa verbi plunia/plunata?
  12. M

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Tekis mieli huutaa niin lujaa kuin keuhkoista irti saa. Mies ei vaan tajua miten tärkeä vauva olisi minulle. Miten se voisi ymmärtää pahaa oloani? Edes niin paljon, ettei vaan murahtaisi vihaisesti kun kerron tunteistani. En osaa oikein enää iloita mistään. Lasken vain kuukausia/vuosia siihen...
  13. M

    Mistä ne hyvät äidit/isät on tehty?

    Minullakin on aivan upea äiti ja se vasta asettaakin paineita! En ikinä pääse kasvamaan sinne tasolle.
  14. M

    Mistä ne hyvät äidit/isät on tehty?

    Mulle on aina ennen ollut selvää, että haluan lapsia ja kuvitellut itseni pullantuoksuiseksi aina hymyileväksi äidiksi. Nyt kun ikää on tullut lisää niin ymmärtää, ettei se äitiys taidakkaan ihan täysin ihmistä muuttaa vaan samat vahvuudet ja heikkoudet kulkee mukana siihenkin. Kaippa siinä...
  15. M

    Mistä ne hyvät äidit/isät on tehty?

    Voiko hyväksi vanhemmaksi oppia vai onko se jotain jonka kanssa tähän maailmaan tullaan? Minulla on ihana parisuhde. Olemme seurustelleet reippaat kolme vuotta ja asuneet yhdessä kaksi ja puoli vuotta. Rakastan miestäni paljon ja tiedän, että hän on se oikea minulle. Mutta voiko mitenkään...
  16. M

    jos olisit puhelin missä olisit tällä hetkellä?

    Tyynyliinan sisällä tai takin/housujen taskussa.
  17. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Tosiaan nuohan täytyy olla pillereiden lopetusoireita. Aiemmin kun olen taukoa pitänyt niin on ollut erimerkkiset pillerit ja siksi niitä ei silloin ole ollutkaan. :snotty: Hiukan pistää hävettämään kun ei ennemmin tuota mieleen tullutkan. Yrittämisen aloittamisen sopiminen kuulostaa juuri...
  18. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Ja tottahan se on Myrtle, ettei ikinä ole täysin valmis vanhemmuuteen. Ei ikinä tule "täydellistä" hetkeä. Minulla nyt tämä vauvakuume lähti siitä liikkeelle, kun kiinnostus tämän hetkisiä opintojani kohtaan yhtäkkiä lopahti ja aloin miettimään koulun vaihtamista ja tietenkin miettimään...
  19. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Oon tehnyt selväksi suhteemme alkuajoista lähtien, että aborttia en tekisi ikänä ja että minun puolesta lapsia saisi tulla iso liuta. Eikä se tuota jälkimmäistä kommentiakaan säikähtänyt vaikka silloin olimme vasta olleet muutaman kuukauden yhdessä. Mulla on noin puolet mun opinnoistani vielä...
  20. M

    Yksipuolisen vauvakuumeen "iloja".

    Lopetin pillerit Maaliskuussa, koska ne vaan eivät sopineet minulle. Olen kokeillut eri vaikuttavia aineita pillereissä ja ehkäisyrenkaitakin. Olen pitänyt aiemminkin taukoa pillereistä ja silloin olemme käyttäneet ehkäisynä kortsuja. Niitä nytkin olemme käyttäneet, vaikkakin emme enää yhtä...

Yhteistyössä