Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mun oli pakko laittaa kuva :) mihin kohtaan oon piikittänyt. Tänään laitan alan laittaa toiseen puoleen Ylempi siis eka pistos
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Huomenta. olen alkanu epäilee että olen piikittäntyt väärään kohtaa. Lääkärissä eivät sanonu mihin piikittää ja katsoin siitä opetusvideosta sitten. Voinko oikeesti olla tehny tän ainoon tärkeen asian väärin? Eilen kyllä olin itkuherkässä. aloin itkee ihan yhtäkkiä eikä mulla ollut mitään syytä...
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    tunturihilla: peukkuja alkavaan synnytykseen, muista tulla heti ilmoittamaan kun nyytti on sylissä :) Täällä eka pistos otettu ja kaikki meni paremmin kuin hyvin. Sain ite laitettua piikin eikä se ees sattunu. vähän nipisti, mut musta tuntuu et hyttysenkin pistos tuntuu kipiämmältä :) jee mä...
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello :) Mulla kaikki niinku pitikin, eli huomenna alkaa piikitys ensin kolme päivää 175 IU ja sitten vähennetään kolmen päivän jälkeen 150IU ja sumuttelu vähennetään huomisesta alkaen 1+1, kontrolli olis ensi tiistaina 20.3 ja verikoe kans. Nyt ei ees jännittäny ku mentiin :D eikä ees...
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy. täti tuli juuri sisään tai siis ulos :D mä en oo ikinä ollu niin innoissani tädin tulosta. mitään muita oireita ei oo ollu
  6. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä ei menkkoja mut laskelmien mukaan pitäs huomenna alkaa. Ei tuntemuksia :) Mä oon muutenkin itkuherkkä mut tää menee jo yli :D Tänä viikon loppuna on miehestä vapaata ( se lähti bestmanin kanssa mökille ) mä oon koiran kanssa kotona, hain pizzaa ja ostin bridesmaids leffan, mikä muuten...
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Paljon Onnea koko perheelle H.O.P.E :) Mulla menee sellasia kuumia ja kylmiä väreita, mutta ei niin pahasti kuin silloin Clomien aikaan. Itku on herkässä. Tänään luin kaverin postatusta missä oli avaimenperä koira ja siihen kaiverrettu koiran nimi, arvatkaa kuka alko itkee :D
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mulla samana päivänä se nolla ultra kuin sulla, Eli 14 päivä. Menkat pitäs ihan näinä päivinä alkaa :)
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Melrgia: eli mulla neljäs sumuttelupävä menossa. ja kiitos onnittelusta :) Nyppy: mulla ei oo mitään noista. tissit vaan kipiänä jälleen ku menkat pitäs tulla. Voiko se muutrn johtua siitä, kun tuollahan luki että saattaa siirtää menkkojen tuloa? Tätä onneksi kesti illa, otin panadolia ja...
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Imoen: poika tietää koska tulla ulos. itse synnyin samana päivänä 28 vuotta sitten :) Hurjasti Onnea koko perheelle. Nyt sit kysmys ketä ivf hoidoissa on tai ollut. Onko teillä ollu sumuttelun alussa kovia alavatta kipuja? Mulla oli eilen ihan hirveet kivut, kovemmat ku menkka aikana.

Yhteistyössä