Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Niin sitä piti sanoa, et sain eilen kaverilta ensimmäiset vauvan leluja ja muutaman vaatteen. Ajattelin et se olis vähän niin ku enne. Sain soitto mobilen, pari bodya, muutaman vauvakirjan (lastenkirjaa) Ääntä pitävä peli ja kestovaippoja (käyttämättömiä) :)
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mulla oikeestaan vähän sekainen olo :ashamed:. Tein meinaan testin tänään, vaikka perjantaina vasta meen verikoikeisiin. Raskaustesti oli vanha ja näytti negaa, mulla ei oo ollu v.lopun jälkeen mitään tuntemuksia, lauantaina vihlos alavatsa tosi paljon, sellasta menkkamaista kipua. Tuli heti...
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mites täällä piinailijat? onkos jotain ihmeempää sattunut?
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Niinhän tuo varmaan on, siis tuoresiirron jälkeen lugejen määrä. Mä oon ollu itapäivisin ihan väsyny, kiitos luget. Joka päivä 2h päikkärit tullu otettua ja klo:00.00 nukkumaan ja aamulla "PLING", klo: 8.00 meikä herää ihan automaatisesti :) On tämäkin lomailua Pieniä kramppoja on...
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro: onnea piinailuun :) Nyppy: kokeilin sitä 30min makoilua. ihan samanlaisesti lorahti senkin jälkeen housusuojalle ;) mulla on 3x lugestronia aamuin/illoin eli 6kpl , mulle annettiin ne tueksi, eli ei kyllä mitää keltarauhas tuotos ongelmia ole. En tiedä miksi määrättiin niin paljon.
  6. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Pakko kysyä ketä teistä myös Lugestroneja käyttää tai on käyttäny, tuleeko teillä sitä emättimestä ulos? vaikka kuinka yritän laittaa sitä kunnolla perälle, niin aina tulee pikkuhousuille (onneksi on suoja). Mietin että kun olen muitakin tuollaisia lääkkeitä joutunut käyttämään mitä emättimeen...
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    oi onnea tunturihilla. kumpi sieltä tuli, paino, pituus? kerro kerro ;) Paljon Onnea koko perheelle. olit laittanu pituuden ja painon :) en huomannu, mutta kumpi tuli?
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa. Nyt sit kyydissä 1 erittäin hyvä 4 soluinen alkio. Eli pp0 täällä, ei ollu mitään tuntemuksia kun pieni pallopää laitettiin kyytiin. :)
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Oi onnea nyppy :) täällähän on rytinällä piinapäiviä. Meillä 14 munasolusta oli 12 lähtenyt jakautumaan ja kaksi oli ollut raakoja, eli treffit oli lähtenyt hyvin ;) huomenna sitten siirtoon. nyt siis kaikille piinaajille d:)b pystyyn.
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tänään on voitu paljon paremmin, välillä kun aivasta niin tulee sellasia viillon tuntuja vatsaan. Se tuntuu inhottavalta. Nyt mulla on sitten kaksi viikkoa lomaa kun tuli sopivasti noi pääsiäispäivät talviloman kanssa samaan :) pitää nyt ottaa rennosti. Mites Tunturihilla joko pieni nyytti on...
  11. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: siirto perjantaina :) huomenna soitto lääkärii miten junnut jakautus.
  12. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa. äsken kotiuduin ja voisin sanoa että kivul on ja oli helvetilliset. Punktio oli ihan hirveetä koska mulle ei ne lääkkeet auttanu mitään. Olen jotenkin immuuni niille lääkkeille. Nyt makoilensängyssä ja koitan rentoutua. Lääkäri ilmoitti että 14kpl hyvänlaatusia solullisia rakkuloita...
  13. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Huomenta! Nyt oli sit oikeakin lähteny heräilee, viimeksi löyty kaksi 12mm nyt löyty 10kpl kaikenkaikkiaan. Eli 1 20mm, 2 kpl 18mm, 17mm ja sit jotain muitakin, mulla meni vähän niin ku ohi mut paljon löyty. Lääkäri vähän ihmetteli et mites ne noin nyt tuli esille, eikä ees käyny kipeetä kun...
  14. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Melargia: perässä tullaan :) mulla on kans toi 600IU käyttämättä ku vanhassa olikin enemmän mitä merkitty. Kipuja ja turvotusta on ollu. Koiralenkilläkin on ollu tosi ikävä käydä kun niin sattuu. Tuolilla istuminen on yhtä h*******ä. siis ihan hirveetä. Mua jännittää pikkasen tuo operaatio kun...
  15. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä taas lääkärissä käyty. Alkopa taas hyvin, verinäytteessä ei meinattu saada verta (prkl) otti toisesta kohtaan ja isommalla piikillä. Arvatkaa onko käsi nyt kipeenä. Noh, Ultrassa tuli nyt sit kunnolla itkua ja tuo oikeapuoli jälleen. Se on pirun kipiä, lääkäri taas pyyteli anteeksi ja...
  16. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tillu: Hyvä kun sanoit, pitääkin soitella tonne lääkäriin ja kysellä tosta piikistä. Mä juttelin mieheni kanssa eilen noista munarakkuloiden määrästä ja oon ihan tyytyväinen saldoon. Parempi 9 kun ei mitään. :) Onko teillä ollu valkovuotoa hoitojen aikana? mulla on nyt aamusin ollu, eilen oli...
  17. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitos kannustuksesta. Mä tosa just lueskelin et se 5-10 määrä on tosi hyvä, koska silloin ne on parhaimpia ja mahdollisuudet isommat. Eikä mua haittaa vaikka joutuisin tän kaiken käymään uudestaan läpi jos mitään ei saa varastoon, niin kivuton homma oli, tietty tuolla tyksissä ramppaaminen...
  18. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Multa löyty 9 follia, isoin oli 7mm, sanos että hitaasti on lähtenyt nää mun follit kasvaa, mutta sano heti ettei tähän aikaa vielä kuulukkaan olla isompia. Oikea oli tosi kipee, meinasin itkee kun kävi niin kipeetä. Lääkärikin pyyteli anteeksi, mutta kun hän ei vaan löytäny oikeaa...
  19. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Oho, miten mä oo oikein kirjoitellu :) mä kännyllä textailen enkä kato yhtään. Mies on ollu kaikissa lääkärin reissussa mukana, mut eniten ärsyttää se kun ei se tiedä mitä tapahtuu ja koska, vaikka pyysin sitä katsomaan sen lapsettomuus ohjelman niin EI EI EI.. Mulla huomenna kans eka...
  20. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    mä oon piikitelly vähän niinku oikeasta vasempaan. niinku puoli ympyrä ja tietty alakautta. Tänään piti sit vähentää puregonia 150IU, alotus 175IU. Paljonko teillä oli alotu? mä oon taas tänäänitkeskelly. Alkaa liikaa kaikkea pukkaa päälle. Harmittaa kun mies ei oo täysillä mukana missään.

Yhteistyössä