Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    IHANA runo, mä pillitän täällä ruudun toisella puole, kun tätä lueskelin. Tuli niin meidät kaikki mieleen tästä runosta. :| Miten muuten saan muokattua tuonne yleiseen juttuun kun on vaan se 1.ivf.... niin ton 1.pas 09/12?? Nyppy opetti sen joskus, mut oon jo unohtanu :) Muuten Nyppy...
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    No niin, nyt on tyksissä käyty ja mukaan tuli 7 soluinen alkio :) vähän parempi kuin viimeksi. Tuoresiirrossa tuli 4 soluinen kyytiin. Nyt sitten vaan hautomaan ja lugeja käyttämään (jännää) =)
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: ei sillä ollut kuulemma väliä oliko pe vai la :) Huomenna olis tyksiin meno sitten. Ihmettelen kuitenkin kun liuska näytti selkeää + ja digitesti negaa, lauantaina oli kuitenkin myös ihan samanlainen viiva. Digitestit kuitenkin on ihan uusia.
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heissan. Vaikka olemmekin olleet lapsettomia 08 lähtien, tulee välillä tietämättömyys ja ihmettelyä vastaan. Siispä kysynkin nyt, näkyykö ovulaatiotestissä yhden päivän plussaa vai kaksi päivää? tein pe mielestäni selvän plussan mutta clear blue digi näytti negaa. Eilen tehty ovistesti näytti...
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa kaikki! Honeymoonit vietetty, tulimme keskiviikkona takaisin ja nyt taas töissä :) Matka oli todella onnistunut vaikka oli monsuuni aika, vettä tuli alkulomasta ja oli yksi oikein myrskyinen päivä. Muuten sitten 32´c lämmintä. Myös lääkäriin soitin eilen ja normi kiertoon menee kun...
  6. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    No niin ovulaatio bongattu ja se tuli TORSTAILLE!!!!! :headwall: Soitin sitten lääkäriin eilen ja tulimme siihen tulokseen kun nämä ovulaatiot on turhan tarkkoja tulemisetsta (eli torstaisin) en pääse siirtoon ollenkaan jos ei keksitä muuta vaihtoehtoa. Eli seuraavat vuodot kun alkaa alan...
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa kaikille! Pyytelen heti anteeksi ettei ole kuulunut mitään kun tuo loma vei kaiken ajan, vaikka kävinkin välillä täällä lukemassa kuulumisia, mutta kommentoimaan en ole kerennyt. Tillulle paljon tsemppiä pikkuisen tulosta, on varmaan jo poksahtanut uloskö?? ;) Kultapuro: kyllä se...
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro: kun mulle tuli se luomuraskaus, mulla todettiin kysta. Eli ilman sitä kystaa en olis tajunnu tehdä raskaustestiä. ;-)
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    :flower:OOO... HYVÄ NYPPY!!!!!!!! NYT PIDÄT JUNIORIN KYYDISSÄ :kiss:
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä ei päästy Pas:iin ollenkaan. Ovis alkoi tänään ja alkiot on 2 päivän ikäisiä, eli olis sunnuntaina pitäny tehä ja tyksihän ei ole v.loppusin auki ollenkaan. Sanoivat että maanantai on jo myöhäistä. Eli elokuun v 33 tikuttaa uudestaan ja soitto lääkäriin
  11. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: aika outoa että sun pitää testata niin aikasin (???) Kultapuro: kyllä toi eka ihan selvä viiva on, ei tarvinnut ees siristää silmiä. Mulla oli sitten POLTTARIT lauantaina 9.6 ja ihan läpi meni jäynä. Oltiin tyttöjen kanssa menossa "Helsinkiin" juhlistaa toisen kaason synttäreitä...
  12. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro: 2kk 5pv Häihin, miten niin tarkkaan ilmoitettu ;) Nyppy: Tänään oli sitten se lääkärin reissu ja 9mm johto folli löytyi (ottaen huomioon että menkat loppu edellispäivänä, lääkäri epäili sen irtoavan ensi viikolla joten silloin olisi se PAS :) mun laskujen mukaan se saattaa mennä...
  13. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa! Melargia :( nyt sitten lomafiilis päälle ja syksyllä uusi tsemppi :hug: Täällä teki täti tänään tulonsa oikein kunnolla, eli eka normi kuukautiset oli sitten. Ensi viikolla mulla sitten se miittinki ja katotaan et kaikki on hyvin. Miehen 30v juhlat meni todella hyvin :) hauskaa...
  14. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Heippa kaikki ihanaiset kanssa kirjoittajat :) Anteeksi että minusta ei ole kuulunut mitään vähän aikaan, mutta on ollut niin paljon juttuja että sitten illalla ei jaksa enään tulla koneelle :) PAS:ia ei saatu aikaisemmin, olen nyt pariin kertaan soittanut ja ihan täynä on. Eli 6.6 on se...
  15. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello! Sain seuraavana päivänä uudelleen ivf hoitajan kiinni ja tinkasin että miksi vasta kesäkuussa seuraava Pas suunnittelu aika, miksi ei aikaisemmin. Nyt oli todella mukava hoitaja puhelimessa ja ymmärsi tuskan, sanoi että aina ootetaan yksi tai kaksi kiertoa että kroppa normalisoituu...
  16. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Melargia: Meillä on seuraava pas suunnittelu aika VASTA 6.6, eli syksyyn menee kun tyksi menee kiinni juhannuksen jälkeen. Meillä 6 alkiota oottaa pakkasessa.
  17. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro: d:)b täällä kans peukut ylhäällä Ehkä meille muille kellä sitten ei tärpänny, olis toi 2013 parempi vuosi, kun tänä vuonna ei pientä saanu syliin. Halit nypyllekkin, olisin jo aikasemmin laittanu, mut kun tää ei oo toiminu. :hug:
  18. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Soitin tänään Lääkäriin ja Negahan se oli Hcg arvo -1, maanantai aamulla soitto jatkosta sitten. Pieni itku tuli miehen olkapäätä vasten, mies lupasi hakee mulle punkku pullon :) Nyppy: sä pidät meitä jännityksessä :)
  19. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    siis koska nyppy sä testaat vai ootko jo testannut?
  20. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mulla piti menkat alkaa 10 päivä, eikä vielä oo mitään tullu, mulla on kuitenkin tosi tarkat nää mekka ajat, valkovuotoa tuli ihan pikkasen paperiin. Nyt oon sit flunssassa, TOOOOOOsiiii kivaa. Huomenna verikokeisiin ja sit soitto tyksiin ivf puhelinaikaan. En oo tehny tänään mitään testiä...

Yhteistyössä