Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Huomenna Pinkku virallinen testipäivä, mutta olo on sellainen, etten odota siltä mitään. Joskus tuossa liian aikaisin tein kaapin perukoilta testin, jossa oli joku viivanpaikka jos sitäkään... mut se oli tosiaan useita päiviä sitten, ettei olis muutenkaa kertonu lopputulosta. Testipäivä huomenna ja henkisesti valmistaudun negaan jälleen :p
 
Nää sivut tökkii nyt tosi pahasti, en esim. saa mitää hymiöitä tai muita toimintoja, vielä lisäksi tosi hidasta. Pikaiseen vain siis...

Kultapurolle Tsemppiä huomiseen!

Ja Pinkulle vielä lämmin lohtuhali <3

Ja omasta tilanteesta se, että negahan se oli, mikäs muukaan. Mä olen ihan superkiukkunen, niin ku kevätkohmeinen ampiainen :/ Joku punainen haamujen haamu siinä oli, mutta herkän testin ollessa kyseessä, kertoo vain että lh on taas liian koholla (tapahtunu ennenki). Pp15 pitäis olla jo kunnon plussa. Mä pakenen vuorille hetkeksi... mut käyn kyllä huomenna tsekkaan Kultapuron kuulumiset. Jatkan lugeja vielä tän päivän, että saan tätivapaan viikonlopun viettää kultsin kainalossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille <3
 
Joo tosiaan on nää sivut viime päivinä tökkiny tosi paljon.

Nyppy suuren suuri voimahali täältä :hug: Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka pahoillani olen. Toivottavasti saat kuitenkin taas pian elämästä kiinni ja jaksat katsoa eteenpäin. Joku tarkoitus tälläkin asialla on.

Mä oon ihan hölmistynyt. Aamulla joskus viiden aikaan nousin ylös testaamaan (kun en saanut enää silmiäni ummistettua) ja sain testiin hyvin haalean haamun. Nyt illalla kuuden aikaan testasin uudelleen samanlaisella testillä, eikä pienen pienintäkään haamua. Tämän siitä saa kun on kärsimätön ja testailee ennen aikojaan. Oisko toi aamun pieni haamu ollut jotain samaa kuin Nypyllä, vai näyttikö testi paremmin aamuvirtsasta?! Ei auta muuta kuin testailla huomenna uudelleen..
 
Kultapuro Kiitos :heart: Voihan se olla, ettei tosiaan ollu hormonia tarpeeks illalla :O Jännäksi menee.. Tsemppiä! d:)b

Nyt äkkiseltään vaikuttais, että huoltokatkolla homma saatiin sivuilla haltuun... hieno juttu :)
 
Kultapuro: d:)b täällä kans peukut ylhäällä

Ehkä meille muille kellä sitten ei tärpänny, olis toi 2013 parempi vuosi, kun tänä vuonna ei pientä saanu syliin.
Halit nypyllekkin, olisin jo aikasemmin laittanu, mut kun tää ei oo toiminu. :hug:
 
Kultapurolle nyt hurjasti tsemppiä ja kunnon viivaa!! Miltä nyt näytti tänä aamuna testi?

Pinkku ja Nyppy voima:hug: Ei ollut meillä nyt onni myötä, keljuttaa :(

Nyppy jaksuja sinulle ja huilailehan :) Pitäs olla joku nyrkkeilysäkki, johon sais purkaa kiukkunsa ja raivonsa, ei ainakaan tulis haittaa kellekään.. :heart:

Pinkku Monta teillä muuten meni pakstukseen? Onko teilläkin pas nyt taukokierron jälkeen?
 
No niin, puhtain mahdollinen nega testattu tänä aamuna kahdellakin eri testillä. Tänään siis dpo 14 eli huonolta näyttää. Kummallista tässä on se, että tuntuu että kaikki mahdolliset oireet vaan lisääntyy. Päätä särkee julmetusti neljättä päivää, öisin hikoilen paidan ihan märäksi, lämmöt on koko ajan koholla, eilen yökötti koko päivän ja tänään meinasin oksentaa kun haistoin limen mehun.

Voisko se olla et mulla oli kemiallinen ja nyt hormonit vaan jyllää jälkijunassa?? Vai onko Pregnyl voinut näkyä testissä vielä dpo 13 ja sitten himmentynyt pois? Laitan tähän vielä kuvan siitä eilisestä haamusta, ei se mun mielestä ainakaan jätä mitään arvailujen varaan kun selkeä haamu on... Niin ärsyttävää tämä. Siinä negassakin on kestettävää niin eikö nää oireet nyt voisi vaan lakata olemasta. Parempaa sunnuntaita teille muille!

katso liitettä 15728
 
Mun mielestä tuo on Kultapuro plussa, eikä niinkää haamu :O Kuule, mikä annos sulla oli Pregnyliä? Toisaalta olipa mikä vaan, ei pitäis enää dpo13 näkyä! Testasitko saman merkkisellä testillä? Se voi vaikuttaa myös. Kemiallisessa ei pitäisi oireidenkaan lisääntyä vaan vähentyä hormonien myötä.... Voi itku sanon minä, sen verran oudolta kuulostaa. Ainut mikä olis ihan järkeenkäypää, et erimerkkiset testit näyttää erilai. Hirmusti tsemppiä, uskon että siellä on jotain meneillään kyllä, toivottavasti lopputulos olis se paras mahdollinen :hug:

(Ps. Täällä kp2)
 
Mulla oli Pregnyl 5000IU, eikös se ole se ihan normaali? Testasin kaikkina kolmena kertana sillä saman merkkisellä testillä ja tänä aamuna lisäksi vielä toisella. Ihan äimänä minäkin. Vielä tänään ja huomenna pitäis ottaa luge ja sit varmaan täti tuleekin. Eli pianhan se selviää joka tapauksessa, mutta kuten kaikki hyvin tiedätte on odottavan aika piiiitkä!
 
^ Onhan se, vaihtoehtoisesti vois olla esim. sen 10000IU toi Pregnyl. Ei senkään pitäis enää noilla päivillä näkyä. Itselle IVF:ssä Pregnyl n.3000IU ja siitä n.4pv ja hcg enää 11.
On kyllä ihmeellinen tilanne, ei voi muuta sanoa :confused: Hirmusti kärsivällisyyttä ja Tsemppiä sinne :hug:
 
Kultapurolle nyt hurjasti tsemppiä ja kunnon viivaa!! Miltä nyt näytti tänä aamuna testi?

Pinkku ja Nyppy voima:hug: Ei ollut meillä nyt onni myötä, keljuttaa :(

Nyppy jaksuja sinulle ja huilailehan :) Pitäs olla joku nyrkkeilysäkki, johon sais purkaa kiukkunsa ja raivonsa, ei ainakaan tulis haittaa kellekään.. :heart:

Pinkku Monta teillä muuten meni pakstukseen? Onko teilläkin pas nyt taukokierron jälkeen?
Melargia: Meillä on seuraava pas suunnittelu aika VASTA 6.6, eli syksyyn menee kun tyksi menee kiinni juhannuksen jälkeen.
Meillä 6 alkiota oottaa pakkasessa.
 
Eilenhän ne oireet sitten loppu kuin seinään ja tänään alko menkat. En viittiny ottaa niitä vikoja lugejakaan enää kun en halunnut turhaan pitkittää kiertoa, jonka plussa muuttui negaksi. Uskomatonta, miten raskaalta tämä voi tuntua. Ensimmäistä kertaa ikinä sain haamun r-testiin ja heti seuraavana päivänä se vietiin multa pois. Mies tokaisikin, ettei todella halua nähdä oikeaa keskenmenoa, kun otan tämänkin niin raskaasti. Toki onhan tässä tietysti se hyvä puoli että tuli nyt todistettua, että hedelmöityminen kohdallani on mahdollista. Olisiko sitten ollut monesti aiemminkin tapahtunut ja todennäköisesti ongelma on vain kiinnittymisessä. Nyt vaan tuntuu niin lohduttomalta. Pakko vaan kai yrittää jaksaa eteenpäin. Jaksamisia teillekin, ei ollut tällä kertaa kellään meistä onnea matkassa, toivottavasti pian kuitenkin!
 
Voi Ei Kultapuro :'( Näinkö se nyt meni meillä kaikilla :headwall:
Tosiasiahan on, että suuri osa luomustikkin alkaneista raskauksista päättyy näin ihan alkumetreillä, ennen kuin ehtii kunnolla alkaakkaan.... mutta tiedän kyllä, ettei se surussa auta yhtään :ashamed: Alkio ei nyt sitten jaksanut kiinnittyä kunnolla, mutta ei se tarkoita, etteikö seuraava alkio voisi niin tehdä, vaikka nyt olo tuntuu lohduttomalta. Hirveästi voimia Sinulle :heart: ja meille kaikille :hug: Nyt ei ollut meidän vuoro, yritetään jaksaa toivoa ja uskoa, että se on sitten seuraavalla kerralla!
 
Kiitos Nyppy :hug: ja kiitos myös Pinkulle ja Melargialle vertaistuesta, joka on uskomattoman tärkeä tuki. Ei ole helppoa kellään meistä, mutta yhdessä toisiamme tsemppaamalla ja tukemalla jaksaa kuitenkin paremmin. Näitä tuntoja ei voi kelle tahansa selitellä ja tuntuu hyvältä, kun tietää että te siellä netin toisessa päässä ymmärrätte tämän syvän suon aiheuttamaa tuskaa ja pettymyksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy ja Pinkku-84
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki oli vallan mainiosti. Pikkuinen oli kasvanut sopivaa vauhtia, niskaturvotusta ei juuri ollut ja muutenkin kaikki oli hyvin. Kovin unelias tuntui pikkuinen olevan, hiukan jaksoi päätään nostaa, kun yskäisin kätilön pyynnöstä. Oli se vaan ihanaa nähdä jo vauvannäköinen sikiö ruudussa :heart: Meillä on sellainen kotidoppleri ja lähes päivittäin tulee kuunneltua sydänääniä. Menettämisen pelko on ollut todella kova. Nyt alkaa helpottaa, mutta en mä siltikään vielä voi uskoa, että meillä talvella on vauva. Sain jonkun aikaa sitten ystävältä vanhoja vauva-lehtiä. Yhdessä niistä oli juttua lapsettomuudesta ja ensimmäiseksi luin sen. Edelleenkin tunnen samaistuvani lapsettomiin enkä voi uskoa, että odotusvaiheen jutut koskettaisivat jotenkin minua. Mikäli me nyt saamme pitää vauvan, niin aika vähällähän me lopulta päästiin moneen muuhun verrattuna, mutta kyllä nämä vuodet ja kokemukset silti ovat omassa elämässä olleet niin merkittäviä, ettei niitä ihan heti unohda.

Aurinkoista kevättä, voimia ja lämpimiä ajatuksia teille kaikille :flower:
 
Voihan -PIIP- kun ei sielläkään sitten napsahtanut Kultapuro :hug: Vaikeahan siitä on nyt positiivista repiä kun mieli maassa, mutta toivottavasti jaksat vielä uskoa ja luottaa että vielä se onnistuu. Nyt oli niin lähellä, mutta silti kaukana. Hyvä juttu kuitenkin että niistä lugeistä oli selvästi apua tuohon loppukiertoon! Ootteko jo nyt tähän kiertoon uutta yritystä koittamassa? Hurjasti tsemppiä!

Onnea hienoista ultrakuulumisista Idylli! Siellä se vauva kehittyy ja kasvaa, ja toivotaan ettei mitään ikävää enää tapahdu ja ihan oikeasti teille tulee uusi perheenjäsen :) Voihan paksusti ;)

Pinkku Siis ihan tosi että vasta syksyllä pääsette pas:n? No voihan kökkö sentään! Nyt vaan sitten koittaa ottaa kaikki irti kesästä ja nauttia viimeisen päälle. Syksyllä vahvempana sitten uuteen taistoon! Mutta ymmärrän kyllä, että varmasti kirpasee kun ei pääse ennen kesää siirtoon, koitahan jaksella :hug:
Btw, oliko nyt tämän ivf:n jälkeinen vuoto erilainen kuin yleensä? Sori jos kyselen, ei oo pakko vastata :)

Nypylle suuren suuri :hug: Oot kyllä sellanen mahtava tsemppari, niin kovasti haluan toivottaa sinulle voimia ja iloista mieltä! niin paljon haluaisin sanoa että tekin vielä onnistutte mutta kun en sitä tiedä niin en voi luvata. Mutta kuuntelevan korvani tarjoan jos se edes hitusen auttaa.. Jaksuja Nyppy!!

((jos joskus jaksat ja haluat niin voisi päivittää minun riviä, ikää vuosi lisää ja pas 5/12, suuri kiitos näin etukäteen ja ei sillä päivityksellä ole kiire))
 
Idylli mahtavaa kuulla, että siellä on kaikki hyvin! Kiva tollanen kotilaite, jolla voi kuunnella sydänääniä =) Rauhoittaa varmasti paljon, kun voi koko ajan seurata sydänäänien olemassaoloa!

Melargia juu täällä taas pistellään Puregonia. Lääkäri sanoi, että tää ois viimeinen kierto kun tällä tavalla yritetään ja sitten siirrytään IVF-jonoon. En tosin tiedä, että onko sillä mun haamuplussalla jotain merkitystä ja jatkettaisiin kuitenkin vielä näin. Itse en usko, että siitä IVF:stä ois paljoakaan hyötyä jos epäilysteni mukaan ongelma on kiinnittymisessä/limiksen paksuudessa.

Kävin muuten eilen lapsettomuuteen erikoistuneella kiinalaisella akupunktiolääkärillä, joka myös oli sitä mieltä että mun limis on liian ohut. Kyseli mun kierrosta ja kuukautisista ja sen perusteella tuli tähän tulokseen. En kyllä ihan varauksetta usko tuohon akupunktioon, kun kiertoni perusteella olen tuon kaiken itsekin päätellyt ja siitä ei ollut mitään apua mun migreeniin, mutta päätin antaa sille mahdollisuuden. Onpahan sitten sekin kokeiltu ja jos ei onnistu niin ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla. Se lykkäs mulle mukaan jotain ihmeellisiä kiinalaisia yrttejä, mitä pitäisi päivittäin ottaa ja sen pitäis auttaa limiksen kasvuun. Saapi nähdä mitä ultrassa ensi torstaina näkyy..

Miten Nyppy ja Pinkku jakselevat? :hug:
 
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 36v...........esikoinen haaveissa....ilman ehkäisyä vuodesta '07
- metut, 1.ivf 11/11 (ei tuoresiirtoa/hyperi), 1.PAS 01/12 nega, 2.PAS 03/12.
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 27v.....esikoinen haaveissa...............yritys aloitettu 8/09
- 3xOI, 2xOI+IUI ja 1. IVF 3/-12, 1.PAS 5/12
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 3. inssi, syksyllä 1.ivf
Hopeainen.....................esikoinen..........Yritystä 3 v. joista AY 1,5v.
- Parlodel, Thyroxin, Menopur. Tauolla toistaiseksi.
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- aiemmin 3 x IUI (negat) ja femarit, 1. ICSI 10/2011 (1 alkio -> nega), 2. ICSI 02/2012, keskeytetty huonon vasteen takia.
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- 2. IUI (08/11,09/11), 1.ivf 03/2012......
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- Lääkkeenä thyroxin, tauolla toistaiseksi.
Kultapuro, 30v.....esikoinen haaveissa............yritystä 7/2010
- Käytössä femarit, 1.IUI 02/2012
odotusta odottava, 23v.....esikoinen haaveissa....yritystä 5,5v
- 1. IUI (09/11)



:heart:***Plussanneet***:heart:

(nimi/hoito/monesko/yritysaika/laskettuaika)

Kapybara.....Luomu ...1.....??........LA 21.01.2012 (??)
Babies.........metut....1.....yv 2.......LA 27.04.2012
Lumileopardi..1.ivf....1......yv2........LA ???
Tillu79.........1.icsi 2.pas.....yv3.......LA 8.9.2012
Idylli...........clomit....1.......yv3.......LA 4.11.2012??


:flower::heart:***Syntyneet***:heart::flower:

Thaikatti..........24.10.2011.....1.ivf.......tyttö
Isla79..............21.11.2011.....1.ivf.......poika
Viola30............13.2.2012.......clomit.....tyttö
Imoen..............1.3.2012........luomu.....poika
H.o.p.e............5.3.2012......................poika
Tunturihilla.......24.3.2012.......luomu....
 
Olenkohan mä vahingossa painanut jotain nappia, vai miks nää sivut näkyy mulle kissan kokoisilla kirjaimilla :confused:

Babies h- hetki lähestyy, hirmusti Tsemppiä ja jaksuja sinne :heart: :hug: Toivottavasti vointi on hyvä!

Idylli olipas ihana lukea sun kuulumisia :heart: Rauhallinen vaavi sulla kuulostaa masussa majailevan :) Oikein rentoa ja mukavaa masun kasvatus aikaa teille :hug: Mä varmaan kans hommaan ton kotidopplerin, jos joskus raskaana olen.. päättänyt sen jo aikaa sitten :ashamed: Kyllähän tää ajanjakso elämässä on niin merkittävä, että jälkensä jättää ja kasvattaa. Minä ajattelen sen niin, että se ei olekkaan mikää asia mikä tapahtuu minulle (meille), vaan se on osa minua.

Pinkku minäkin ihmettelen, miksi teidän täytyy noin kauan odottaa PASsia :( Voimia!

Melargia Kiitos ihana kauniista sanoistasi :heart: Vaikka siihen itse suruun ei olekkaan lääkettä, niin kyllä sitä paremmin jaksaa, kun on tällainen mahtava tukijoukko ympärillä :heart: Harmittaa kovin teidänkin tuoresiirron tulos :( Mutta ei voi nyt kun toivoa, että sun kroppa on nyt lisähormoneilla hyrähtänyt kunnolla käyntiin ja on PASsissa sitten vastaanottavainen ja valmis pienen kotoksi :)

Kultapuro hyvä, että pääsitte heti yrittämään uudelleen, sitähän sanotaan, että herkemmin raskautuu uudelleen, jos yritystä on ollu edellisessä kierrossa.... kovasti toivon, että näin olisi juuri sun kohdalla d:)b Hienosti olet jaksanut koota itsesi, vaikka ei varmasti helppoa ole ollut :hug: Voimia! :heart:
Mielenkiintoista toi akupunktiojuttu, kannattaa vaan sinnikkäästi niitä yrttejä käyttää, vaikka ei näkyviä tuloksia oliskaan heti :) Jospa siitä kuitenkin olis jonkinlaista tukea edes. Sen verran utelen vielä, että vaatiiko tää hoito miten monta hoitokertaa ja kauanko siihen menee kerrallaan? Selittikö tämä akupunktion tekijä tarkemmin noista yrteistä (mitä ne on, mihin vaikuttaa) tai kertoiko muuta yleishyödyllistä tietoa raskautumisesta? Onnistumistarinoita? :)


Omaan napaan ei kuulu mitää ihmeitä. Pettymyksen karvaat kyyneleet on nielty, mutta mieliala ei ole noussut raskautumisen onnistumisen suhteen enää sille tasolle, millä aiemmin on ollut. Tuntuu, että joka kerta astuu lähemmäs sitä lopullista lapsettomuutta ja se oikeasti pelottaa. Tiedän, että mitään ei ole vielä kiveen kirjoitettu, koska hoidot on kuitenki niin alussa (tällä hoitajakin lohdutti), mutta se peikko takaraivossa saa kuitenkin joka negan myötä enempi valtaa, tiedätte varmaan mitä tarkoitan? Kyllä mä vielä saan sen selätettyä ja työnnettyä syrjään, mutta entäs siinä vaiheessa kun siirtoja on takana vaikka kymmenen... huh.
Kaikin puolin muuten elämä on suht mallillaan ja se onneksi helpottaa, työtä riittää ja siellä menee hyvin, minulla on ihana mies ja parisuhde voi hyvin, kevät on parhaimmillaan, kun aurinko paistaa ja luonto heräilee... mikäs tässä siis ollessa :) Meidän vauva ei synny vielä tänä vuonna, mutta EHKÄ jo ensi keväänä mä saan nähdä, miten meidän isi tuudittelee ja suukottelee uutta perheenjäsentä.... ehkäpä....

Mukavaa alkavaa viikoa kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Hello!

Sain seuraavana päivänä uudelleen ivf hoitajan kiinni ja tinkasin että miksi vasta kesäkuussa seuraava Pas suunnittelu aika, miksi ei aikaisemmin. Nyt oli todella mukava hoitaja puhelimessa ja ymmärsi tuskan, sanoi että aina ootetaan yksi tai kaksi kiertoa että kroppa normalisoituu hormooneista, minä tokasin siihen että kyllä ne on jo normalisoitu kun menkatkin tuli ajallaan :) (Melargia: kuukautiset oli normaalit, ei muutosta)
Laittoi minut sitten peruutus listalle jos joku joutuu peruttamaan jostain syystä aikansa.
Sanoi vain että tähän kiertoon ei missään nimessä, mutta jos toiseen kiertoon sitten onnistuisi.
Kesäkuuksi siksi koska siellä on ruuhkaa (Tyksissä). Ja siksi syksyyn koska Juhannuksen jälkeen Tyksi menee kiinni ja aukee elokuussa.
Niin ku arvata saattaa se aukee meidän HÄÄVIIKOLLA. Jos pääsen silloin siirtoon niin menköt, tää on paljon tärkeempi kuin vaihtaa sukunimi ;)

Viime viikolla meni hääkutsut ja nyt miehen 30v juhlia suunnitellaan....Tässä on juhlia juhlan perään.
 
Nypylle ja Pinkulle kovasti jaksamisia ja tsemppiä uuteen yritykseen. Ja toivottavasti Pinkku saat sen peruutusajan ja pääset aiemmin Pas:n.
Kultapurolle myös pahoittelut ja halit.

Täällä oli eilen rakenneultra ja kaikki näytti olevan kunnossa. Painoa Hippusella oli 360g ja kova meno oli päällä.
Sivuprofiilia, kun ruvettiin kattomaan, Hippu nosti käden poskelle ja näytti keskaria. tuntuupa olevan jo asenne kohillaan.. :) Ja Poikalupaushan sieltä lopuksi saatiin. Mies on onnesta soikeena, kun sillä on 4 tyttöä ennestään ja eka poika olis nyt tulossa.
Joskohan tuota nyt uskaltas huoahtaa helpotuksesta ja vähän jo nauttiakkin tästä raskaudesta. Verenvuotoja ei nyt yli kuukauteen onneksi enää ole ollut.

Tillu&Hippu 20+4
 
Tillu ihana kuulla, että teille on tulossa pieni poika! Paljon onnea nyt koko tälle raskausajalle ja koetahan nyt nauttia siitä!!

Pinkku pidän kovasti sulle peukkuja, että saisit peruutusajan :p

Nyppy mä niin ymmärrän sun ajatuksia siitä peikosta, joka ottaa ajatuksissa yhä enemmän ja enemmän valtaa. Sitä vaan miettii, et miks se raskaus ei ole jo niin monen yrityksen jälkeen alkanut. Toivoa siitä omasta nyytistä on ollut jo pitkään ja joka kerta negan myötä se toivo vähenee. Tuntuu tosiaan siltä, että mahdollisuudet vain heikkenevät mitä enemmän aikaa kuluu. Mutta vielä ei saa antaa sen peikon tulla liian lähelle. Ihmeitä tapahtuu!

Kävin tänään klinikalla ja lääkäri kyseli multa, että halutaanko siirtyä IVF-jonoon tämän kierron jälkeen vai vieläkö jatketaan Puregon-pistoksilla. Halusin jälkimmäistä vielä ainakin muutaman yrityksen ja lääkäri oli sitä mieltä että tehdään niin, mutta sen jälkeen ei enää kannata niin yrittää. Tuli niin lopun alku -fiilis. Eli jos haluamme vielä näin jatkaa jonottelun aikana, niin saamme mennä yksityiselle. Ja oli kyllä lääkärikin sitä mieltä, ettei IVF:stä ole meille välttämättä mitään hyötyä. Tuntuu todella aika musertavalta ajatella, ettei niiden mielestä kannata enää pitkään jatkaa ainakaan julkisella.

Niin siitä akupunktiosta vielä. Mä en nyt todella ole paras henkilö kertomaan tästä, kun mulla itsellä on aika skeptinen asenne. Olen nyt syönyt lauantaista asti niitä yrttilääkkeitä mitä tämä kiinalaisnainen mukaan lykkäsi. Niiden ois kai pitänyt auttaa limikseen, mutta tänään ultrassa se oli 6,2 mm eli ihan sama kuin aina ennenkin tässä vaiheessa. Huomenna mun pitäis mennä vielä uudelleen akupunktioon ja sitten meinaan udella siltä naiselta vähän enemmän. Mua jäi häiritsemään, kun se ei kertonut yhtään mitä tekee ja miksi tekee, noi kaikki Nypyn kysymykset jäi mullekin ihan avoimeksi. Ja sit kun yritin kertoa sille, että mulla on PCO niin ei se tuntunut ymmärtävän ollenkaan. Mutta annan sille tosiaan vielä mahdollisuuden, kun olen paljon ihmetarinoita akupunktion avulla raskautuneista kuullut. Kerron sitten enemmän, jos tulen tästä viisaammaksi :)
 
Pinkku kiva että sulla on mukavia juttuja tiedossa :) Toivottavasti se PASkin järjestyy ennen kesätaukoa!

Tillu minä just yks päivä mietinkin, että mitäköhän sinne päin kuuluu :) Onnittelut poikalupauksesta ja siitä tärkeimmästä, eli että pienokainen voi hyvin ja porskuttaa :heart: On tosiaanki pojalla jo asenne kohdillaan :D

Kultapuro en muista, olenko jo aiemmin kysynyt, mutta siis teidän klinikalla ei ole mahdollista olla ivf-jonossa noiden muiden hoitojen aikana? Höh... enkä ehkä ihan ymmärrä, miksi siellä ovat sitä mieltä ettei teidän kannattaisi jatkaa julkisella :confused:
Miten muuten tän kierron suhteen? Ovisaika hyödynnetty? d:)b Jospa tää olis se kierto, kun saatte 9kk pysyvän plussan :heart:

Mitäs Babiesille kuuluu?? Ei hätää, kirjoittelet kun ehdit ja jaksat, mutta utelias olen lukemaan kuulumisia :) Hirmusti Tsempityksiä ja Voimahalauksia sinne päin :heart: :hug: Oletpa sitten vielä kotona tai pienokaista hakemassa..


Itsellä ovis oli varmaanki tänä viikonloppuna, en tikutellut tai mitään, mut tuntemuksista päättelin. Aika tarkalleen siis pitää vielä kuukaus odottaa, ennen kuin edes saa PAS-aikoja kysellä. (Muoks. siis korjaus; n.2vkoa kun saa PASaikaa kysellä ja n. kuukaus itse PASsiin) . Toivottavasti ne sit saa järjestyyn, kun varmasti ruuhkaa ennen kesätaukoa polillakin.
Ai että mä olen nauttinut tuosta auringosta ja lämmöstä :cool: oikein ootan, että piha vähän kuivaa ja pääsee sinne kyhnyttelemään ja kuopsuttelemaan.... vaikka mä mikää viherpeukalo olekkaan :p

:flower: Lämpöistä sunnuntaita ja alkavaa viikkoa teille kaikille :flower: :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä