Kultapuro Kiitos ja tsemppiä myös sinne!
Kiva kun liityt meihin piinailijoihin
opcorn: Meillä myös ihan tukihoitona noi luget, lienevät enempi sääntö ku poikkeus... jos nyt noin voi sanoa
Pinkku no höh, kun ei makoilustakaan siihen apua ollut.... sellanen ohje on kuitenki meidän polilta annettu ja liittyy lääkeaineen imeytymiseen, eikä meikeläinen uskalla olla noudattamatta neuvoa
Ilmeisesti tuoresiirrossa on lugeannos yleisestikkin isompi kuin esim. PASsissa, kun oma kierto ei ole silloin normaali millään tavalla. Mulla kun PAS omaan kiertoon, lugeannos ollut molemmilla kerroilla sen 2 x 200mg/pv. JOS tuoresiirtoon oltais päästy, olis ollu kans sen 2 x 300. Mut en mä noista niin tiedä
Mitkä on muuten fiilikset?
Mites
Melargia? Mitään kiinnittymisoireiksi viittaavaa?
opcorn:
Täällä siis pp4 ja kyllä jokseenki turhauttaa tää odottelu... tai no, se minkä töiltä ehtii asiaa miettiin. Hyväkin että niin kiirettä töissä, niin ajatukset pysyy suht kasassa. Tosin tuo lugeväsy vie kaikki mehut taas ja tulee mokailtua, saa sitten koko ajan olla selittelemässä ja paikkailemassa tekosiaan :headwall: Pahinta kai on se, et just nyt kun kiinnittymisen pitäis tapahtua, kuulostelee itteään heti kun aikaa. Meidän "
verkkaiset limakalvon valloittajat" sais pistää töpinäksi... kaverukset oli vaan alun alkaen niin hituraisia, että kuitenki vaan asettuvat juoruamaan ja kutomaan villapaitaa, eikä muista mitä piti tehdä
No mutta, kärsivällisyys on hyve ja sitähän tässä opetellaan porukalla
Kertokaas piinasiskot heti, jos jossain päin rasahtaa? Utelias olen kuuleen oireita sun muuta
Lämpimät halaukset ketjun Äideille ja pienokaisille :heart: Käykääs tekin kertoon kuulumisia kun ehditte?