Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    kävin sitten lääkkeet kaikki hakemassa tänään, vaikka henkisesti olin valmistautunu siihen 720€ apteekkilaskuun, kyllä se kirpas kun myyjä sanoi 706€, mutta on se sen arvoista, mä teen mitä vaan kunhan sais pienen nyytin jouluksi syliin (jos kaikki menee niinku pitää) Kauhea määrä lääkkeitä...
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ihanaa idylli PALJON HALEJA JA MIKSI EI PUSUJAKIN :) nyt sitten rentoutumaan. Täällä ei olla ees mietitty tulevia hoitoja, vaan tulevia synttäreitä ja miehen 30v juhlia. Ihanaa kun on näin paljon kaikkia ettei tarvii ressata. Ovis kivut todellakin oli to oli TODELLA kipiä. Haluja ei oo ollu...
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: sun pitää laittaa kuvaa niin ihmetellään kaikki sitä sitten. Oma napa. täällä on sitten ovis. kivut sen mukaset ja ekstrana alavatsa lihakset kipiänä pilateksestä. nyt menee ilta maatessa sängyllä. Onko teillä ikinä käyny niin et kun seksi haluja tulee, on joko menkat tai sitä ei...
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Pieni kysymys, toivottavasti joku tietäjä vastaa tähän mahdollisimman nopeesti :) Eli siis mulla on ovulaatio luultavasti nyt koska lima on paksua ja kirkasta, pitääkö meidän siis pidättäytyä seksistä koska ensi viikolla mulla alkaa niiden Synarelallan sumuttelu? Pikanen vastaus kiitos :)
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: 1.3 alkaa sumuttelu, 14.3 piikitys mikäli menkat alkaa ja maaliskuun viiminen viikko oli ivf ja punktio viola: paljon onnea pienestä tytön tylleröstä.
  6. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    HAPPY VALENTINE´S DAY! :heart:
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: ei olla haettu vielä :) pitää hakee ja lukee ohjeet mitä sihen on mulle laitettu. Mua kans alko vähän jännittää, enemmän just se piikki kun tosiaan en tykkää yhtään mistään piikeistä, vaikka ne onkin pienempiä kun normaalisti. Lääkäri lupas opastaa silloin kun piikitys alkaa. Siirääkö...
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello taasen, piti ilmoitella ku jotain tapahtuu... soitin lääkärille kysyäkseni sitä sumuttelu aikaa, koska pitäs aloittaa...ja JESH...1.3, onkohän tää joku enne, mun synttäripäivänä...musta saattaa tulla hormooni hirviö. Sitten 14.3 on katselmus, ja mikäli menkat on alkanu alkaa piikittely...
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello! ihan nopee Jos missasitte Dokumentin ykkösellä Hiljaa toivottu, mikä kertoo kahdesta pariskunnasta jotka ovat hedelmöityksen loputtomassa kierteessä kattokaa se täältä linkistä Dokumenttiprojekti: Hiljaa toivotut (S) | Toista | YLE Areena | yle.fi Video on vielä 7 päivää tuolla...
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: se on hyvä välillä purkaa tunteita. tiedän kyllä tunteen että pitää välillä saada purkaa höyryt ulos. Joten jatkossakin anna tulla vaan. Mä jotenkin piristysin tän lapsi asian kanssa kun kävimme naapurissa ja uusi äiti oli ihan väsyny, ei enään niin huoliteltu, tukka likanen ja vauva...
  11. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Meillä oli sovintoseksiä :D mutta tuskin tarvii piinapäiviä tässä laskea. Nyppy: muista että kaikilla ei tuu mitää oireita, niin kuin ei mullakaan ollut. nyt rentoudut kunnolla ja jätä ne höpö höpö tekstit pois ;-) Idylli: voi ei. jaksuja :/ Viola: nytkö jo se aika on :) vasta kerroit...
  12. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Viola: Mä oon karpannu aikasemminkin, ei mitään ongelmaa oo tullu. Nyt on 3kg lähteny ja arvatkaas millanen itku tuli kun paino oli alle 80kg, oon yrittäny saada tuon 80kg alle kohta 6 vuotta. Nyt voin tyytyväisenä ilmoittää lääkärille että paino 79kg kun papereihin on merkattu 84kg (ok tuossa...
  13. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mulla synttärit maaliskuun 1 päivä, muistaakseni sumuttelen vielä silloin. En ees tiedä meinaanko mitään synttäreitä viettää varmaan kaasojen kanssa mennään syömään jonnekkin, niin kuin joka synttäreillä. Alkoholiakaan ei oo tullu nautittua vähään aikaan, ei vaan ole maistunut. Joten en usko...
  14. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ootteko kokeillu Akupunktiota? Itse ajattelin ottaa nistakas kiinni ja varata aikaa. Ihan siitäkin syystä että niskat ja hartiat tosi jumissa ja "pitäisi" lapsettomuuteenkiin jotenkin auttaa. Täällä Turussa on tällainen Kiinalainen lääkäri joka on suomalaisessa lääkärikeskuksessa ja sinne...
  15. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Voihan helv.....tässä sitten syy miksi olen raskautunut tasan 2 kertaa :) "raskautumista helpottaa, jos sinä saisit orgasmin ennen miestäsi, koska se naisen orgasmi auttaa jotenkin niitä siittiöitä selviämään sinne munasolun luo" Tätä tekstiä löyty monesta paikkaan...Enhän mä mitään...
  16. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Pinkku väkertää hääjuttuja taas. Ma mennään kaasoille kattoo juhlamekot ja tänään väsäsin varaa päivä kortteja kutsuvieraille. 17kpl sain tehtyä vielä 33kpl tekemättä :/ Häntäluu voi hyvin siellä oli nyrkin kokoinen mustelma :( mulle sanottiin lääkärissä niin että nainen ei saa saada orgasmia...
  17. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: mä ymmärsin niin tai oon tehnyt että greippimehua pitää aloittaa ottaa kierron alussa eli kp1 aikana 2x2dl ja ovulaatioon asti.
  18. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tällä istutaan tyynyn päällä kun häntäluu niin kipee. vielä on yksi mahollisuus meillä vielä ennen hoitoja. Mulla on limiksen paksuus 6,5 - 8 ja sit ku käyttänyt valion greippimehua on limiksen paksuus vahvistunu 9-11mm ja tää on ihan testattu juttu. Ei mitään huuhaata. mulla alkaa huomenna...
  19. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Pp muuttu kp1, kirkas vuoti alko heti ku liukastuin koiralenkillä suoraan häntäluun päälle. Että näin alkoi mun pe 13 päivä
  20. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: odotan menkkoihin asti ja jos ei kuulu, teen testin. Mitä erinlaista lääkitystä sulla oli/on?

Yhteistyössä