Idylli esim. David- merkkiset liuskatestit aika nihkeesti antaa sitä viivaa, ettei kannata olla huolissaan. Mäkin olen kerran todistettavasti raskautunut kierrosta, josta en tasavahvaa saanut... tosin mulla on tuo pco, joka vaikuttaa. Toisaalta lh-huippu voi olla lyhytkin ja tulla sellaiseen aikaan päivästä, ettei sitä osaa oottaa. Jospa nyt kuitenkin.... d
b
Pinkku oi, ihania hääjuttuja :heart: Se on hyvä, ettei ajatukset pyöri vaan tän yhen asian ympärillä, vaan on muuta kivaa.
Kultapuro eikös se solu irtoa n.36h Pregnylin pistämisestä, joten eihän sitä tiedä, josko siellä onkin ollut muutama sitkeä simppasissi asemissa
Toivotaan niin! Olishan se plussa maailman paras synttärilahja :heart: Miten meni se verikoe?
Tuosta orgasmista ja raskaaks tulosta on kai kahta koulukuntaa, koska mä ainakin olen kuullut ja lukenut asiasta puolesta ja vastaan. Liekö sitten tuo teidän mainitsema tällä hetkellä vallalla oleva... mut voihan se olla, ettei siitä ole saatu tieteellisiä todisteita, voisin kuvitella, että siinä on kans yks asia, jota on kovin hankala tutkia
).( Mulla oli siis tänään ultra, jonka tarina on pitkä. Se lähti peruutetusta lääkärin soittoajasta, joka ei sitten ollutkaan peruutettu jnejne. Lääkäri vilautti puhelimessa PASsin mahdollisuutta, mutta asiassa oli liian monta liikkuvaa osaa, enkä uskaltanut asiaa edes toivoa. Tänään sitten kuulin, että PAS oliskin yllättäen mahdollinen jo tähän kiertoon, MUTTA kiirettä pitää, kun ovis onkin nyt ajoissa (folli 22mm, limis hyvä). Lääkäri käski kotiin ja testaan, jos plussaa soitto heti ja varaamaan aikaa. Kaikki meni kivasti mönkään :ashamed: Testi oli plussaa, mutta lapsettomuuspolilla ei enää ketään saanut kiinni.. ainoa jonka sain kiinni oli gynen polin hoitaja, jonka ainoa neuvo oli, että harrastakaa seksiä... joo joo, uskokaa tai älkää
Mähän yleensäkkin soittelen sairaalaan, että mitäs nyt kun ovistesti plussaa. Vähän ehkä uusavuttomuus viety huippuunsa, kun näinkin yksityiskohtaista neuvoa lapsen tekoon kaivataan
Mä siinä sitten hitaasti tavasin rauhallisesti uudelleen, että ei kun me kär-si-tään lap-set-to-muu-des-ta ja kyse on pa-ka-ste-al-ki-os-ta, mutta noup, maanantaina aamulla voi soittaa ja silloin voi olla jo liian myöhäistä
Ei voi mitää, viikonloppu menee sitten tässä piinassa. Voi että kun kaikki järjestyis ja päästäis piinailee sitä tärkeintä!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja hirrrrmusti isoja plussapuhureita
++++++++++