Hakutulokset

  1. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    Ihan normaali 28 on kierto, tasan ollut aina. Helppo tietää koska mekat alkaa ja koska on ovulaatio. Me ollaan kans selittämätön pariskunta. Ei löytynyt mitään tutkimuksista :(
  2. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    NettA79: Mulla kun oli Clomit käytössä, niin menkat lyheni 7 päivästä 3 tai 4 päivään. Nyt kun niitä taas enään ei ole. Niin on ne 7 päivää taas :/ Onko sulla inssi tulossa vai clomeilla yritätte pelkästään?
  3. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä nyt sitten hoito-ohjeet annettu. Hoidot alkaa ensi kuun lopulla kun menkat on alkanu ja mennyt :) Eli meillä alkaa hoidot pitkän kaavan mukaan. Aloitetaan Synarelalla (nenäsumute), sitten Puregonia, Pregnyl ja lopuksi Lugesteron. Hirvittää kun nää muut on piikkejä kun mulla on...
  4. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    Täällä nyt sitten hoito-ohjeet annettu. Hoidot alkaa ensi kuun lopulla kun menkat on alkanu ja mennyt :) Eli meillä alkaa hoidot pitkän kaavan mukaan. Aloitetaan Synarelalla (nenäsumute), sitten Puregonia, Pregnyl ja lopuksi Lugesteron. Hirvittää kun nää muut on piikkejä kun mulla on...
  5. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    Huomenta. Onpas tänne tullut väkeä :) Itse en ole vähään aikaan kirjoitellut tänne, mutta käynyt lukemassa. Aikaisemmin ei oikeen ole tapahtunut mitään kun joululomat oli välissä ja Tyksi oli kiinni. Nyt sentään jotain saatu aikaseksi. Eli meillä alustavasti oli lääkärin kanssa sovittu Ivf...
  6. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    kuinka aikasin voi tehä r-testin? nyt on menossa pp9 ja mä tein jo :) en malttanu oottaa, negaahan se näytti. Jostain luin et se näkyis vasta pp10, mut ihan sama. Tissejä pakottaa edelleen ja kotona ollaan vielä flunssan kourissa. Tänään tosin menen lääkärissä käymään, kun töistä oon ollu...
  7. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Oireita Flunssa ja tissit kipiänä. Ollu jo muutaman päivän. Tosin en innostu tästä koska yleensä ne särkee ku menkat alkaa. Nyt on sit pp7
  8. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tänne tuli sitten flunssa sopivasti, aamulla ihan törkee tukkosuus nenäs ja kurkussa. Ajattelin ettei tällaista tarvis kärsiä, mutta se tuli sopivasti sitten tähän kakkujen ohelle.. :/ pp6 Menossa, mitään normaalia kummempaa oo tapahtunu.
  9. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: Kävin kans apteeksissa kyselemässä noista foolihapoista ja kerroin että minulla on jo monivitamiini raskaana haluaville. Myyjä tokas etten sitten tarvii follia erikseen koska siinä purkissa on se tarvittava päiväannos. Tällasien koristeen tein sitten naapuriin, pikkasen...
  10. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tillu: Kondiittori :) mä opiskelin vain leipurin alkeistoa, eli pullat ja viinerit menee, mutta leivät tuottaa ongelmaa ;) Enemmän konvehdit, kakut, sokerityöt, koristelut, pikkuleivät yms. muut onnistuu.
  11. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Täällä nyt sitten pp3. Onneksi sitä ei kerkee ees miettimään tällä viikolla. Tuli kahden kakun tilaus eka 3 vuotiaan kummitytön synttäreille toivottiin haisuli kakkua :) ja naapurin tytön kastekakku, arvatkaa kuinka innoissani oon, olisin voinu kieltäytyy mut en kehdannu.. noh, oma vika kun otin...
  12. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ovistikku näytti tänäänkin + mutta haaleampana. Eli ovis oli eilen. ;-)
  13. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Hello! Näin ekaksi PALJON ONNEA PIENESTÄ POJASTA Isla. ja PALJON ONNEA TILLU plussasta :) Täällä ei mitään ihmeempiä, nyt on menossa kp 14 joka muuttuu pp1 huomenna. tai siis sen takia kirjoitin kysyäkseni, kuinka kauan ovistikku näyttää + kun ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta...
  14. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tuossa on yksi Ensi sana liikaa...vaikka kirjoitin yhden kerran sen :D
  15. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Halusin tulla Toivottamaan kaikkille Oikein Hyvää Joulua ja Parempaa Ensi vuotta 2012.
  16. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    Itselläni tehtiin aukiolotutkimus elokuussa yskityisellä, koska julkisella oli huonosti aikoja siihen, vain ti ja ke. Joten maksoimme sitten enemmän että saadaan nopeesti hoidot alulle. Meillähän on nyt sitten kaksi inssiä tehty ja kaksi meni ohi, viimeinen olis voinu onnistua, mutta lähdimme...
  17. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ihanaa lumileopardi, tänne pitää aina tulla kertoo, koska siitä me muut saadaan lisää toivoa. Ihana yllätys. Hurjasti onnea koko perheelle :)
  18. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Huomenta! Tänään eka työpäivä :) aamulla tultiin kotia ja voitte arvata kuinka väsyny olo on. Onneksi töissä tänään ja huomenna :) Matka meni hyvin, ERITTÄIN hyvin, tuli Shoppailtua kaikenlaista uutta sisustus juttua, ai että on ihanaa käydä naapurissa kun siellä on sen verran halpaa...
  19. Pinkku-84

    Hoitoihin 2012

    Heippa pitkästäaikaan. Enpä ole ehtinyt piitkään aikaan tännekkään kirjoitella tai lukea. Tänään alkoi eka työpäivä piiitkästä aikaan, olin lomalla miehen kanssa. Vähän tyhjentämässä pääkoppaa hoidoista. Olin viime viikolla seurantaultrassa kun viimeinen clomikierros loppu ja yksi folli...
  20. Pinkku-84

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tänään siiten ovis näytti plussaa....voi perhanan perhana, mä arvasin tän. Manasin mehellekkin et, kerrankin kun olis päässy inssiin, me ollaan jo LAIVALLA siihen aikaan. Mä mainitsin silloin jo tästä kun lippuja ostettiin et otetaan ilta lähtö tai la aamu, mut EI...se ei miehelle käyny. Pitäskö...

Yhteistyössä