Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voimia kaikille niitä tarvitseville :hug: Kareliini, eli jos seuraavan lapsen la on ennen kuin edellisen lapsen la:sta on kulunut 3 vuotta, niin silloin saa saman äp-rahan kuin edellisestä. Jos taas seuraavaa äitiyslomaa edeltävän 6 kk tulot on 20% suuremmat kuin ed. äitiysraha niin silloin...
  2. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ihania ultrakuvia Pillipöllöllä :heart: Edellisessä raskaudessa jäin äitiyslomalle niin aikaisin kuin pystyin, en muista tarkkaa aikaa. En kuitenkaan ollut sillä varhennetulla äitiyslomalla, mun työ kun ei varsinaisesti ole fyysisesti vaativaa, vaikka jalkojen päällä ollaankin 7 tuntia...
  3. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mä olen kertonut raskaudesta vain muutamalle ihmiselle, sellaisille, joille varmasti voisin puhua myös mahdollista keskenmenosta tms. Just sen takia en viitsi kertoa, että en 100% luota siihen, etteikö sana leviäisi. Tarkoitus olisi siihen np-ultraan asti olla kertomatta, saa nähdä onnistuuko...
  4. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uusille, aika paljon alkaa jo porukkaa täällä olemaan :wave: Mun mies on periaatteessa 2-vuorotyössä, tekee myyntihommia. Aika paljon on iltaisin töissä, mutta onneksi tähän on jo tottunut. Menkkamaisista juilinnoista on ollut puhetta. Mulla niitä on ollut tosi vähän, mutta...
  5. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voimia ja tsemppiä kaikille, joilla on epävarma tilanne :hug: Kuten Kultasiipikin, niin mäkin tein vielä varmistustestin, ja kyllähän se testiviiva oli melkoisen vahva. Nyt vaan täytyy jaksaa luottaa siihen, että kaikki on hyvin ja nauttia siitä, että olo on näinkin hyvä :)
  6. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Jotenkin tosi huojentavaa kuulla, ettei kaikilla muillakaan niitä raskausoireita niin paljon ole :) Mulla on jotenkin ristiriitaisesti joko sellainen olo, että "ihanaa kun on niin normaali olo" tai huonoina hetkinä, että "tää ei oo normaalia kun on niin normaali olo". Huoh. Esikoisesta olo...
  7. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mä olen osa-aikatöissä 4 pvää viikossa ja nuo neljä päivää poikakin on päiväkodissa. Tämä järjestely on ollut meille ihan loistava. Tosin odotan jo nyt äitiyslomalle jäämistä :laugh: Turvottaa niin pirusti, nytkin näytän siltä kun olisin vähintään puolivälissä raskautta... Ennen raskauttakin...
  8. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mulla on kanssa ylipainoa, vajaa 20 kiloa laskutavasta riippuen... 20 kg tuli viime raskaudessa, siitä tippui reilu 10 kg, mutta toiset vajaa 10 kg on tullut tässä pikkuhiljaa takaisin :headwall: Nyt olisi tarkoitus pitää paino paremmin kurissa, olen jo ennen plussaamista vähän "opetellut"...
  9. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uusille :wave: Mulla on aikoinaan ollut paljonkin hiiva- ja sekabakteeritulehduksia (tosin ei raskausaikana). Erotin ne toisistaan lähinnä valkovuodon perusteella, hiivassa kun se valkovuoto ei yleensä haise millekään. Inhottava vaiva, joka usein muodostuu kierteeksi. Nyt ei...
  10. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Meadowille tsemppiä ja kärsivällisyyttä, toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: Nippinapille sanoisin, että kuuntele ennemmin omia tunteistasi kuin muiden sanelemaa järkeä. Mä olen kertonut raskaudesta kahdelle ystävälleni, ja mun äidille ja veljelle. Muut saa näillä näkymin tietää vasta...
  11. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täälläkin on ilmavaivat ja armoton turvotus riesana. Ja tää väsymys |O Toisaalta välillä on jotenkin ihmeen hyvä olo, ja sitten taas stressaa, että onko kaikki hyvin. Ei ole helppoa ei :) Mulla tuli kanssa edellisessä raskaudessa tuhrua, tosin petipuuhien jälkeen. Kyllä se säikäytti, mutta...
  12. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Just niin mä haluaisinkin taktikoida =) Täytyy sinne selvittää töissä tarkemmin kun on vähän enemmän rv:ja kasassa.
  13. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Osaisiko kukaan auttaa kysymyksessä koskien äitiyslomaa ja kesälomaa? Jos siis äitiysloma alkaa ennen kun virallinen kesälomakausi (eli se aika, jona kesälomapäivät pidetään, meidän alalla on touko-syyskuu), ja tästä syystä johtuen lomia ei ehdi pitää ennen äitiyslomaa, niin siirtyykö loma...
  14. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    ninanina, mullakin on poika ennestään, ja vahva tunne, että poika tulee taaskin. Vaikka oishan se tyttökin ihan kiva :ashamed: Kuitenkin kumpi vaan sukupuoli on tervetullut. Musta on jotenkin kiva tietää se sukupuoli etukäteen, tuntuu se vauvakin jotenkin todellisemmalta sitten. Eli tälläkin...
  15. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Ihanaa, mäkin olen päässyt viidennelle raskausviikolle :) Mulla on ihan älytöntä turvotusta ollut jo viikon ajan, ja varsinkin tuossa ylämahassa. Lisäksi syönnin jälkeen alkaa ikävästi mahassa kiertää, mitään ei yllä ole tullut ylös, ennemminkin tulee sitten toisesta päästä :x Tällaista en...
  16. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Minä voisin kanssa tulla mukaan :) Pos. testi tehty toissapäivänä, laskurin mukaan la olisi 9.6. Toi päivä tulee ultrassa todennäköisesti aikaistumaan (niin kävi edellisessä raskaudessakin), koska kierto on ollut aika sekava. Neuvolaan ajattelin soittaa maanantaina. Raskausoireina on väsymystä...
  17. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Viikkonäytölliseen pärähti "raskaana 2-3 viikkoa", joten kai se uskottava on :heart: Taisi tosiaan kierrot olla sekaisin kun menkkojen alkamisesta laskettuna nyt on vasta kp 26, ja kuitenkin testin mukaan oisin jo pidemmällä raskaudessa :whistle: No, myöhemminhän tuo täsmentyy. Olisiko joku...
  18. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    No enhän mä siihen perjantaihin jaksanut odottaa vaan tänään (kp 25) tein testin, illalla, alle tunnin rakossa olleesta pissasta, 25 herkyyden testillä. Ja tuloksena oli PLUSSA, ei niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Huh huh! Huomenna haen vielä sen viikkonäytöllisen =)...
  19. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä nyt siis kp 24 ja pikkuhiljaa alkaa noi raskaustestit tuolla kaapissa polttelemaan... :p Uskoisin tunteneeni oviksen tässä kierrossa, mutta saatanpa olla väärässä. Oudosti on myös hikoiluttanut ja tissit olleet "oudot" nyt viime päivinä. No, perjantaihin eli kp 27 asti olen päättänyt...
  20. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällähän plussia satelee, oikein paljon onnea kaikille :flower: Vielä kun itse pääsisi joukon jatkoksi niin olispahan mukavaa :) No, kattellaan...

Yhteistyössä