Hakutulokset

  1. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Bubba, eipä muakaan "lapsenteko" niin huvita, muutenkaan koskaan en ole ollut mikään äärettömän seksinhaluinen ihminen :p Mutta kyllä sen kestää kun tietää mikä on lopputulos sitten! Ja onneksi sentään miestä ei tarvii pakottaa, se on valmiina aina :laugh: Noitten ovistestien kanssa...
  2. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Samoin kuin Diiselikissaa niin muakin kiinnostaisi mahdollista (toivottavasti ei-tulevaa) kiertoa ajatellen noi ovistestit. Voiko niitä tehdä mihin vuorokaudenaikaan vaan ja täytyykö pissan olla ollut rakossa tietyn aikaa? Nyt kp 18, eilen oli vähän alavatsatuntemuksia, mutta saatoinpa taas...
  3. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Bubba, sen tiesinkin, että kolmen vuoden sisällä saa saman äitiyspäivärahan, mutta en tosiaan sitä, että kuukauden tulojen perusteella lasketaan sitten hoitovapaan jälkeen. Eipä asia omaan elämääni vaikuta kun olen töissä ollut jo melkein kaksi vuotta hoitovapaan jälkeen, mutta jotenkin...
  4. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Oho, oli kyllä uutta tietoa tuo klo 18 raja :O Kukakohan senkin on keksinyt... Bubba, sen verran tuota kelan rahojenlaskemista täytyy kommentoida, että mun ymmärtääkseni lasketaan joko kahta vuotta edeltävästä verotuksesta (eli vuonna 2012 vuoden 2010 tuloista) tai sitten viimeisen 6 kk...
  5. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Neiti Näpsän äiti, kyllä sen verran on epäselvä sun tilanne, että eiköhän ne suostu jo ihan verikokeesta tk:ssa testaamaan? Soita ainakin ja kysy :) Täällä tosiaan kp 10, eilisestä ainakin perjantaihin olisi tarkoitus joka päivä laittaa lasta alulle ;) Ja jos siitäkin vielä viikon ajan...
  6. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä on nyt kp 4 ja yk 2 siis käynnissä. Yllättävän pitkä (33 pvää) oli edellinen kierto, ei ole koskaan tainnut noin pitkäksi mennä :O Viikonloppuna voisi alkaa taas talletuksia tekemään, nyt voisi olla jo toivoa tärpistä :D
  7. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Täällä on meneillään kp 29/28 ja menkkoja ei edelleenkään näy. Olo ei ole yhtään raskaanaoleva, toisaalta ei pms-oireinenkaan. Huomenna aamulla on taas testin aika jos ei tässä illan ja yön aikana mitään ilmene...
  8. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mulla on tänään kp 27/28 ja negatiivinen testi tuli tehtyä, aika odotetusti. Seuraavan testin teen 30/28, jos siihen mennessä ei kuukautiset ala. Ilmetyttää vaan todella runsas valkovuoto, eihän sellaista pitäisi menkkojen alla olla? Onnea plussanneille :flower:
  9. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Chamon eiköhän se ihan plussa ole jos kaksi testiä niin väitti =) Odottele nyt muutama päivä ja testaa sitten vielä, varmuudeksi. Hipsu 86, muakin kiinnostaisi miksi toukovauva ei kävisi? Mulle ainakin sopisi paremmin kuin hyvin! Osaatteko muuten sellaista sanoa, että jos ja kun...
  10. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mulla on nyt kp 20 ja tällä hetkellä tuntuu vahvasti taas siltä, että ei oo tärpännyt :headwall: Vaikka juuri sitä odotinkin, niin oishan se silti ollut kiva, jos... Tosin onhan tässä vielä kierron loppuun ainakin sen kahdeksan päivää eli ei kai kannata vielä menettää toivoaan =) Kaikenlaisia...
  11. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Niinku Chamon niin mäkin taidan olla tulossa hulluksi :p Nyt on kp 15 ja mulla on ihan samoja oireita kuin viime raskaudessa: kauhea närästys ja äärimmilleen virittynyt hajuaisti. Meinasin jo ostaa raskaustestin samalla ku ostin Rennietä, mut maltoin nyt kuitenkin. Kuinka aikasin te muuten...
  12. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tervetuloa Tiuhti83. Mulla on vähän sama tilanne kuin sullakin, lopetin hormooniehkäisyn heinäkuun lopussa ja tuntuu, että silti on niitä hormooneja vielä veressä... Peiton heilutuksesta, tai siis sen määrästä, on ollut puhetta. Mulla ei ole minkäänlaista ongelmaa saada miestä suostuteltua...
  13. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Nyt olis sitten kp 10, eiköhän se oviksenkin pitäisi piakkoin olla... En ole siis koskaan tikutellut tai mitään, enkä ajatellut nytkään, ELLEI tämä raskautuminen jotenkin pitkäksi venähdä. Joitain oireita olen ollut huomaavinani, nytkin on alavatsa ollut vähän oudon tuntuinen. Kaipa niitä...
  14. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    No niin, nyt voisin omasta tilanteestani vähän kirjoitella :) Poika (10/08) sai siis alkunsa yk 2:lla. Jätin silloin pillerit pois ja toisesta kierrosta siis tärppäsi. Nyt on sama tilanne eli ehkäisy jätetty pois ja siis meneillään yk 1. Kierron pituus on yleensä 28 päivää, sen voi päivittää...
  15. E

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Minäkin voisin liittyä mukaan, jos sopii :wave: Ennestään on poika 10/08, nyt meneillään yk 1 ja kp 8. Luen vielä juttuja lisää ja kommentoin paremmalla ajalla, nyt vaan siis ilmoittaudun mukaan =)

Yhteistyössä