Hakutulokset

  1. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Sandelinos, ihana noin päin toi itku ja varmasti aivan ihana tunne kun on raskaana, en voi edes kuvitella :) Noi nimet on vaikeita, meillä on ainoona vaatimuksena et on kansainvälinen mut suomalainen, ku ei tosiaan tiedetä mihin päin maailmaa me tästä seuraavaksi lähetään. Pojan nimi on...
  2. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Hehe, aika juoni teillä @Sandelinos :ROFLMAO: Myydäänks alkossa jotain alkoholittomia siidereitä? Mä joskus ostin kun en tykkää muutenkaa juoda nii kukaan ei ees huomannu et oli alkoholitonta. Tääl nippailee taas oikeelta puolelta ja nyt vast kp5 eli tuskinpa on muuta ku luulosairaus. Mun...
  3. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Mähän nyt säädän! Yritin muokata viestiä ja poistin sen, ensi onnistuin vastaamaan itelleni ja sit tämä, en oo kyllä tietotekniikan ihmelapsi. Mut nyt, jos tägit tulis mukaan nii olis hyvä! @Aloha89, Meil tosiaan on kans vasta yks yrityskerta takana eli toisella kuulla vasta mennään :LOL...
  4. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Tällanen pieni sunnuntaipäivitys tänne, mulla on persamus ihan tajuttoman kipee eilisestä pallojumpasta :ROFLMAO: Meijän salilla on sellanen jumppa missä tehään 11 helppoa liikettä pallon kans (3-10kg) ja kolme kierrosta. En oo taas aikoihin käyny tossa ja kyl huomas et pallon päälle...
  5. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Vitsit pidän sulle @Aloha86 peukkuja! Mähän jään tänne ihan itekseni ku te kaikki plussaatte heti kättelyssä! :LOL:
  6. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 10-13 päivän jälkee voi tulla haamu, FF mukaan 10dpo plussaa about 50% ja dpo 14 tais olla jo yli 80%. Eli saattaa näkyä jo nyt mut ehkä parempi odotella pari päivää :)
  7. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Joo negahan sieltä tuli :) Ihan joka kulmasta ja kaikinpäin, en uskonu et voisin olla tyytyväinen yhteen viivaan. Toivotaan @Aloha86 että siel menkat eii tuu tullakseen, koskas meinasitkaan testailla? Mulla on vähän samat fiilikset ton kanssa et ei vielä pyyhettä kehään kun eka kuukausi vasta...
  8. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Onnea Sandelinos, aivan ihanaa ja mahtava et teil meni noin helposti ja nopeasti toi raskautuminen :love: Tuuhan säkin välillä sit ilmottelemaan mitä kuuluu ja miten raskaus etenee :) Täällä on lasi viiniä edessä taas ja vuoristorata jatkuu, aamulla itketti ihan kauheesti mut nyt kaikki taas...
  9. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Helmiina1978 kyllähän ne tiistain talletukset voi hyvinki riittää :) Pidetään peukkuja ja onnea piinailuihin. @Aloha86 Sama sinne tsemppiä viikon piinaan! Mä tuun pari viikkoa teitä muita perässä, yk2 lähti tosiaa käyntii ja tällä hetkellä on vähän ristiriitaset tuntemukset tän kierron...
  10. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    @love- Ihana kuulla! :love: Kaikki epäonnistumiset on aina ihan syvältä mut en olis arvannut että tää lapsen tekemisessä epäonnistuminen vois olla NÄIN syvältä o_O Mulla on uus superherkku, omenat. Saatan syödä niit 5-6 (pientä omppua) päivässä :oops: Onneks on terveellisiä sentää nii ei...

Yhteistyössä