Hakutulokset

  1. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Voi ihanaa, selvä haamu! :love: Toivotaan että lähtee vahvistamaan!
  2. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Täällä alko tosiaan nyt se yk2 karkkipussin ja itkujen kera. Eilen oli kamala olo mut tänää taas vähän paremmalla mielellä. Päätin rajottaa tätä palstailua tähän ja toiseen keskusteluun, muita en edes lue - tai yritän olla lukematta :) Kun tää vuoto loppuis nii pääsis taas makkarin puolelle...
  3. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 no mut toihan on aika hyvä keino varmistua oviksesta! :) Toivotaan että tärppi käy teilläkin nopeesti! Joo ei nää ei kyl ollut kivat menkat, toivoin raskautta niin kauheesti ja olin välistä aika varma et onnistuttiin. Nyt alan epäilemään että tapahtukohan mulla ovulaatiota edes viime...
  4. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 tervetuloa! Ootko ajatellut ottaa ovulaatiotestit käyttöön vai päätteletkö ovulaation muuten? Mä oon alotteleva lämmönmittaaja ja en oo ihan varma miten taktiikka sujuu mut ehkä sitä oppii ajan kanssa. Mitkä pillerit sulla oli käytössä? Meillä toi on ihan mukana mut ei vielä...
  5. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Love, pidän peukkuja et kaikki menis hyvin ja saisit hakea kyytiläisiä :love: Haaveilija oho no siinä on joo urakkaa riittämiin :) eiks se oo joku vakuutuskysymyskin että teettää sähköt ja vedet jollain ammattilaisella? Toi on kyllä parasta tollanen arkiliikunta ja lasten kans leikkiminen...
  6. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Lämmöt romahti eli hanat aukee tänää hetkenä minä hyvänsä :( Mut voi poistaa kokonaan tältä listalta
  7. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Tääl romahti lämmöt eli yk2 täältä tullaan :( MUOKS poistin aamun angstailut koska huomasin vähän paremmin herättyäni et olipas noloa. Nyt litra kahvia naamaan ja alkon kautta kohti viikonloppua ja uutta kiertoa :sneaky:
  8. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Sandelinos täällä saa joo onneksi purkaa ja mietiskellä ihan rauhassa :) Harmi että sait negatiivisen tänää, mut onneks toivo ei oo vielä menetetty, sulla on vielä tosi hyvät mahikset saada se plussa sinne, pidän peukkuja! Kiva kuulla et huimauskohtaus meni ohi ja vuotoki loppunu. tervetuloa...
  9. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Toivottavasti ei @Sandelinos! Pidän peukkuja! Onko vuoto jatkunut? Toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa! :) Mä tein tänään raskaustestien emähaamun. Siis muka näin jotain ku katoin salamavaloa vasten. Pe teen tän kierron viimeisen testin, jos siinä ei näy mitään nii sit tää kierto oli tässä. En...
  10. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Haaveilija teettekö koko remontin ite? Me asutaan nyt kerrostalossa ja ei oo kauheesti remontointimahdollisuuksia mut unelma olis jossain vaiheessa muuttaa rivariin/omakotitaloon ja rempata koko kämppä lattiasta kattoon :) Siinä sitä urheilua tosiaan tulee ku kantaa laattoja ja lautoja...
  11. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Kiitos @Sandelinos, joo ei toivoa onneks ihan täysin oo menetetty mut on aika kurja olo. Tänään on ollu huono olo ja väsyttänyt, toivotaan et huomenna olis vielä lämmöt korkeella nii tästä vois vielä jotain tullakin. Tosin kohdunnapukka ei oo enää yhtään niin pehmeä kun pari päivää sitten mut on...
  12. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Muistakaa te greippimehun hörppijät että sillä on yhteisvaikutuksia monen lääkkeen kans, eli jos jotain lääkkeitä syö niin kannattaa varmistaa ettei greippimehu vaikuta hoitoon :)
  13. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Haaveilija, joo täytyykin taas siirtyä sitruunaveteen, hyvä kun muistutit! :) Kurkkuvesi maistuu mun mielestä kummalliselle. Inkiväärivettä vois taas kans väsätä, lopettaa sit jos plussa joskus pärähtää tauluun. Miten pitkä remppaprojekti teil on käynnissä? Musta tuntuu et teen aina päin...
  14. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä kans dpo10(/13) ja ollu tiputtelua parii päivää lukuunottamatta dpo3 lähtien, tänää kirkasta verta kohdunnapukalla ja vähän enemmän eli täällä varmaan menkat alkamassa hetkenä minä hyvänsä -- ja olo on sen mukanen. Tsemppiä muille piinailijoille, toivottavasti on parempi tilanne kun...
  15. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Täällä jatku tänää tiputtelu ja oli ihan kirkasta verta kun kohdunnapukkaa kokeilin. Eiköhän ne menkat sieltä kohta tuu...se siitä "varmasta" olosta. :(
  16. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Sandelinos -- toivotaan. Onhan tässä nyt tietty vielä hyvin toivoa, tän päivän vuoto saatto olla kiinnittymisvuotoa mut no, huomenna on uus päivä ja toivottavasti parempi mieliki. Pitäis varmaan itekin nyt tosiaan vähintään sinne perjantaihin odotella. @nobelius hyvä että pystyt ottamaan noin...
  17. Nano89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Miina- täällä ihan sama, tosin vihlasuita ei ole. Dpo 9 (tai 12) ja hölmönä testasin taas kerran ja negahan sieltä tuli. Mennään aika samoilla päivillä ja alkaa vähän usko loppumaan tähän touhuun. Tosin FF sanoo että vajaat 18% vaan saa näillä päivillä positiivisen, joten ei heitetä pyyhettä...
  18. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Kaneli ei kannata liian usein punnita myöskään, 2kg neljässä päivässä on takuulla nestettä koska tossa ajassa ei rasvakudos ehi muodostua eikä lihakset kasvaa ton verran, joten eiköhän ne pari kiloa siitä lähe kun jaksat jatkaa! Kuitupitoset ruuat sitoo nestettä ja voi hyvinkin alussa nostaa...
  19. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Haha ihanan sulonen mies sulla @Sandelinos :D noihan kuulostaa oikeen lupaavilta noi sun tuntemukset, täytyy toivoa että tää olis meidän kuu :love: @Syssy^^, tuu sit kertomaan kun on ultrattu! Toivottavasti pääsisit nopeasti eikä tarvis kamalan montaa viikkoa odotella. Oon ihan hullu, tein...
  20. Nano89

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Missä vaiheessa kiertoa oot @Kaneli88? Toi painon nousu voi olla nesteitä, kesäjuhlien syytä tai sit ihan kierrosta johtuvaa. Tai lämmöstä, en tiedä millaiset ilmat siel teillä päin on ollut, täällä ainaki ihan kamalan lämmintä :) tai liikunnasta, ootko tehny rankkaa salitreeniä täs lähipäivinä...

Yhteistyössä